Σελίδα 1 από 4

VFR! Μαγική λέξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 05, 2006 12:26 pm
από Dimitris
Πολλές μοτοσικλέτες θα ζηλεύουν την VFR για την ιστορία και το κύρος που αποπνέει, για την ποιότητά του και τις άξιες υπηρεσίες που προσφέρει.

Και δεν είναι best seller γιατί έχει μερικά πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μπορεί να το βάλουν στην άκρη της προτίμησής σου όταν έρθει η ώρα να ψωνίσεις.

Είναι όμως πραγματικότητα ότι είναι μια άριστη sport-touring μοτοσικλέτα. Η ζελατίνα σε κρύβει εύκολα ενώ η σέλα είναι πολύ γενναιόδωρη και με σένα και με τον συνεπιβάτη σου.

Χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: τετράχρονος, τετρακύλινδρος V, υγρόψυκτος
Χωρητικότητα: 782cc
Πλαίσιο: Δύο δοκοί αλουμινίου
Ρεζερβουάρ: 22 lt
Αναρτήσεις: Μπροστά τηλεσκοπικό 43mm, πίσω Monoshock με Prolink
Απόδοση: 107Hp/10.500
Ροπή: 8.15 στις 8.750 rpm





Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα



Πριν τη Breva σκεφτόμουν να το πάρω....Καλά έκανα τελικά πιστέυετε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 05, 2006 8:50 pm
από nemesispm
Dimitri mou pistevo oti einai duo diaforetikoy styl mixanakia opote den mporo na

soy po an ekanes kala h oxi ..............

Aptin strigmi poy agapas kai goustareis to moro sou min provlimatizese opos

leo kai go mikroi imaste opote mporei na apoktiseis ena sto mellon :smt109

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 11:30 am
από Dakota
Και εγώ ήθελα να το πάρω αυτό το μηχανάκι αλλά με ξενερώνουν 3 πράγματα.

Λίγο γκάζι (107 που??) 95 με το ζόρι στον τροχό και πολύ βάρος 240+

Τσουχτερή τιμή

Ακόμα πιο ακριβή συντήρηση (V4 μοτερ). Γνωστός μου που το έχει, αγόρασε εργαλεία και τα κάνει όλα μόνος του. Πιάνουν βέβαια και τα χέρια του. Για ρύθμιση βαλβίδων θέλει 500 ευρώ. Όσα βέλω για να κατεβάσω κινητήρα. Βέβαια η συντήρηση που θέλει είναι πολύ αραιή. Κάθε 32.000 χλμ βαλβίδες.

Αν το βγάλει σε 1000 η Honda θα το σκεφτώ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 12:36 pm
από sotokan
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους........
Να καταθέσω και εγώ την άποψή μου όντας κάτοχος μιας κόκκινης Βέφας 04.
Κατ αρχήν θα συμφωνήσω με τον fretazer ότι είναι τσουχτερή η τιμή της για καινούργια,αλλά δεν είναι και λίγη η τεχνολογία που κουβαλάει πάνω της συν του ότι παίζουν αρκετά μεταχειρισμένα σε ξεφτίλα τιμές....
Τα άλογα είναι σχετικά ,το μηχανάκι είναι sport touring και νομίζω ότι τα άλογα του είναι ιδανικά για τουρισμο,τώρα όσον αφορα τον σπορ χαρακτήρα ναι σίγουρα θα ήθελα και εγώ να έχει καμιά 20 άλογα παραπάνω να κάνω τις καγκουριές μου, όπως και καμια 20-30 κιλάκια λιγότερα να χώνομαι ποιό άνετα στις στροφές,αλλά και μ αυτά κάνουμε το κέφι μας (σούζες,παντιλίκια,ξυσίματα κτλ).....
Για το κόστος συντήρησης κτλ είναι μύθος αυτά που λέγονται ότι είναι ακριβά
'Εχω κάνει μέχρι τώρα 33000 χλμ και τα μόνα που έχω αλλάξει στην Βέφα είναι λάδια και φίλτρο λαδιού,και λάστιχα βέβαια .Το κόστος για ρύθμισμα βαλβίδων είναι 150 ευρώ
εκτός και αν το συνεργείο που θα στο κάνει δεν διαθέτει τα εργαλεία και τα νοικιάζει από άλλον.Εγώ πήγα να ρυθμίσω βαλ. (σε επώνυμο συνεργείο και εξειδικευμένο στις Βέφες)στις 24000χλμ και με διώξαν γελώντας, λέγοντας μου να το πάω στις 48000 χλμ για έναν έλεγχο και αν χρειαστεί κανά καπελότο.Σίγουρα γλυτώνεις και αρκετά γκαφρά από αναλώσιμα ,γρανάζια ,αλυσίδα κτλ και βέβαια από τέλη κυλοφορίας,ασφάλεια κτλ(όλα αυτά σε σχέση με τα μέγάλα sport touring)
Όλα σχετικά είναι ανάλογα με τις ανάγκες ,τα κέφια και την οικονομική δυνατότητα του καθενός...........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 1:16 pm
από bux
sotokan έγραψε:Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους........
Να καταθέσω και εγώ την άποψή μου όντας κάτοχος μιας κόκκινης Βέφας 04.
Κατ αρχήν θα συμφωνήσω με τον fretazer ότι είναι τσουχτερή η τιμή της για καινούργια,αλλά δεν είναι και λίγη η τεχνολογία που κουβαλάει πάνω της συν του ότι παίζουν αρκετά μεταχειρισμένα σε ξεφτίλα τιμές....
Τα άλογα είναι σχετικά ,το μηχανάκι είναι sport touring και νομίζω ότι τα άλογα του είναι ιδανικά για τουρισμο,τώρα όσον αφορα τον σπορ χαρακτήρα ναι σίγουρα θα ήθελα και εγώ να έχει καμιά 20 άλογα παραπάνω να κάνω τις καγκουριές μου, όπως και καμια 20-30 κιλάκια λιγότερα να χώνομαι ποιό άνετα στις στροφές,αλλά και μ αυτά κάνουμε το κέφι μας (σούζες,παντιλίκια,ξυσίματα κτλ).....
Για το κόστος συντήρησης κτλ είναι μύθος αυτά που λέγονται ότι είναι ακριβά
'Εχω κάνει μέχρι τώρα 33000 χλμ και τα μόνα που έχω αλλάξει στην Βέφα είναι λάδια και φίλτρο λαδιού,και λάστιχα βέβαια .Το κόστος για ρύθμισμα βαλβίδων είναι 150 ευρώ
εκτός και αν το συνεργείο που θα στο κάνει δεν διαθέτει τα εργαλεία και τα νοικιάζει από άλλον.Εγώ πήγα να ρυθμίσω βαλ. (σε επώνυμο συνεργείο και εξειδικευμένο στις Βέφες)στις 24000χλμ και με διώξαν γελώντας, λέγοντας μου να το πάω στις 48000 χλμ για έναν έλεγχο και αν χρειαστεί κανά καπελότο.Σίγουρα γλυτώνεις και αρκετά γκαφρά από αναλώσιμα ,γρανάζια ,αλυσίδα κτλ και βέβαια από τέλη κυλοφορίας,ασφάλεια κτλ(όλα αυτά σε σχέση με τα μέγάλα sport touring)
Όλα σχετικά είναι ανάλογα με τις ανάγκες ,τα κέφια και την οικονομική δυνατότητα του καθενός...........


Θα συμφωνησω με το φιλο sotokan οντως προκειται για παρα πολυ καλο μοτο με
μεγαλη ιστορια αξιοπιστια και ομορφο.Οσο για τα + αλογα και τα -κιλα δεν μπορουμε να τα χουμε ολα δεν θα υπηρχαν κατηγοριες (super-sport,sport-touring,naked...).
Παντως το μονομπρατσο του 92' σε λευκο ητανε κατα τη γνωμη μου απο τα πιο
ομορφα μοτο ολων των εποχων.(ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ KAWAΣΑΚΙΑΣ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 3:59 pm
από Dakota
Φίλε Sotokan δίκιο έχεις. Να μας ενημερώνεται γιατί κυκλοφοροί και πολύ ράδιο αρβήλα. taou!!!!

Το κακό είναι ότι εκτός απο το touring εγώ θέλω να γίνω λίγο πιο spor. :smt041

Για αυτό λέω μόλις το βγάλει σε 1000 :smt077

Ένα ακόμα καλό που έχει είναι ότι δεν αλλάζει κάθε 2 χρόνια (αν και γιαπωνέζικο).

Να σου κάνω και μια ερώτηση αφού φαίνεται να ξέρεις. Έχω βρεί μια βεφα στο Mobile.de σε μαγαζί με πολύ καλή τιμή. (Υπολόγισα φόρους μεταφορικά)

Να το πάρω ή παίζει καμιά απάτη?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 9:13 pm
από sotokan
Είναι αρκετά touring για σένα φίλε fretazer???

Φωτό από το φετεινό ταξίδι Αυστρία,Τσεχία......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 9:22 pm
από sotokan
ή αρκετά σπορ ???? :smt041 :smt041 :smt041

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 9:42 pm
από sotokan
Fretazer έγραψε:Φίλε Sotokan δίκιο έχεις. Να μας ενημερώνεται γιατί κυκλοφοροί και πολύ ράδιο αρβήλα. taou!!!!

Το κακό είναι ότι εκτός απο το touring εγώ θέλω να γίνω λίγο πιο spor. :smt041

Για αυτό λέω μόλις το βγάλει σε 1000 :smt077

Ένα ακόμα καλό που έχει είναι ότι δεν αλλάζει κάθε 2 χρόνια (αν και γιαπωνέζικο).

Να σου κάνω και μια ερώτηση αφού φαίνεται να ξέρεις. Έχω βρεί μια βεφα στο Mobile.de σε μαγαζί με πολύ καλή τιμή. (Υπολόγισα φόρους μεταφορικά)

Να το πάρω ή παίζει καμιά απάτη?



Μια εικόνα,χίλιες λεξεις λένε....

Το 1000 είναι ένα όνειρο για μας τους vfrακιδες,αλλά και να βγεί με πόσα φράγκα θα το δίνει?
κατά την γνώμη μου όχι λιγότερο από 17-18 χιλιάρικα ευρώ,οπότε άστο καλύτερα για τα επόμενα 5 χρόνια ........ :smt017
Το mobile.de από όσο έχω ακούσει (για αμάξια ) είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο site ,το κοίταζα και εγώ πριν λίγο καιρό για ένα 4χ4 που θέλω να πάρω....
αλλά νομίζω πως πρέπει να έχεις δικό σου άνθρωπο (ή εσύ να πας) εκεί να το τσεκάρει το μηχανάκι(πλαίσιο,χτυπήματα κλπ),μην πάρεις και γουρούνι στο σακί...
Κατά τα άλλα από μοτερ δεν παθαίνει τίποτα.....
Αλλά και στην ελλάδα άμα δεν βιάζεσαι και ψάξεις αρκετά μπορείς να βρεις vtec ακόμα και με 7000 ευρώ...
Το συστήνω ανεπιφύλακτα το μηχανάκι ειδικά αν έχεις και το αίσθημα μαζί πάντα΄,θα το εκτιμήσει και αυτή και εσύ ιδιαίτερα :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 06, 2006 11:35 pm
από Dimitris
Γειά σου Sotokan και να χαίρεσαι την VFR σου που μου αρέσει πολύ!!

Εγώ θα ρωτήσω κάτι πιο πρακτικό...Παρέχει καλή προστασία από αέρα, σαν touringάκι που είναι?
Το δεύτερο άτομο πάνω του προστατεύεται ικανοποιητικά? Κάθεται άνετα!
Επειδή το ταξίδι με 2 άτομα πάντα με ενδιέφερε είναι 2 τομείς που πάντα κοιτάω.

Όσον αφορά τις επιδόσεις πράγματι όλα είναι σχετικά!
Η "δικιά μου" για παράδειγμα δεν ξεπερνά τα 90 άλογα αλλά τα γόυστα που προσφέρει στην ποιότητα κύλισης, στη ροπή και γενικά την ανταπόκριση του κινητήρα είναι μούρλια...!

Νά σαι καλά!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 9:51 am
από teacher
Γειά χαρά! και εγώ κάτοχος ενός κόκκινου VFR 2005 θα συμφωνήσω ότι είναι μύθος το ακριβό servis... Τώρα όσον αφορά το αν είναι sport or touring για εμένα είναι ένα ιδιαίτερο μηχανάκι που τα συνδιάζει πολύ καλά και τα δυο.

Για την κάλυψη αέρα θα πω ότι για εμένα (1.80) είναι ικανοποιητικό και ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια 800-1000Km/ημέρα σε εθνικές δεν είχα κανένα πρόβλημα. Η κοπέλα μου (1.80) που είναι ψηλή χρειάστηκε να πάρει ένα καινούργιο κράνος (SHOEI Interceptor) και πλέον δεν έχει κανένα πρόβλημα ακόμα και όταν σε εθνικές πάμε με μέσες ταχύτητες 180-190km/h.

Τώρα όσον αφορά την άνεση θα έλεγα ότι "χρειάζεται" μια καλή σέλα. Σχετικό πάντα γιατί για παράδειγμα έμένα δεν με πολύ νοιάζει αλλά δεν θα πω ότι είναι και ότι πιο άνετο είχα. Αυτό όμοως που με έκανε να αγοράσω τη Βέφα μου είναι ότι ανεβαίνω πάνω, βγαίνω σε ελληνικό επαρχιακό δρόμο και πάει σχεδόν μόνο του ανεξάρτητα με το ρυθμό!! Είναι VFR.... μαγικό :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 11:19 am
από Dakota
:smt041 :smt041 :smt041

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 2:22 pm
από sotokan
teacher έγραψε:Γειά χαρά! και εγώ κάτοχος ενός κόκκινου VFR 2005 θα συμφωνήσω ότι είναι μύθος το ακριβό servis... Τώρα όσον αφορά το αν είναι sport or touring για εμένα είναι ένα ιδιαίτερο μηχανάκι που τα συνδιάζει πολύ καλά και τα δυο.

Για την κάλυψη αέρα θα πω ότι για εμένα (1.80) είναι ικανοποιητικό και ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια 800-1000Km/ημέρα σε εθνικές δεν είχα κανένα πρόβλημα. Η κοπέλα μου (1.80) που είναι ψηλή χρειάστηκε να πάρει ένα καινούργιο κράνος (SHOEI Interceptor) και πλέον δεν έχει κανένα πρόβλημα ακόμα και όταν σε εθνικές πάμε με μέσες ταχύτητες 180-190km/h.

Τώρα όσον αφορά την άνεση θα έλεγα ότι "χρειάζεται" μια καλή σέλα. Σχετικό πάντα γιατί για παράδειγμα έμένα δεν με πολύ νοιάζει αλλά δεν θα πω ότι είναι και ότι πιο άνετο είχα. Αυτό όμοως που με έκανε να αγοράσω τη Βέφα μου είναι ότι ανεβαίνω πάνω, βγαίνω σε ελληνικό επαρχιακό δρόμο και πάει σχεδόν μόνο του ανεξάρτητα με το ρυθμό!! Είναι VFR.... μαγικό :D


:smt023 :smt023 :smt023
Αγαπητέ teacher κάλυψες πλήρως αυτά που ήθελα να γράψω και εγώ.....
Εγώ 1.82 και η σύζυγος 1.65 (και ενα milko χεχεχε ,ευτύχως που δεν τα βλέπει) δεν έχουμε κανένα πρόβλημα,ειδικά από τότε που έβαλα την double buble της ermax,ακόμα και σε ταχύτητες των 200 χλμ/ώρα.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το κράνος του συνεπιβάτη παίζει μεγάλο ρόλο,Πριν η γυναίκα με το nolan Ν61 μετά τα 180 πάλευε,τώρα με το shoei raidII την πέρνει ο ύπνος (δικά της λεγόμενα),αλλά σίγουρα παίζει και ρόλο πως τοποθετεί το κεφάλι και το σώμα στις μεγάλες ταχύτητες.
Η σέλα του θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα άνετη ,σε βόλτες ημερήσιες των 500-600 χλμ την μέρα δεν μας προβλημάτισε καθόλου,όπως και στο τάξίδι μας στην Αυστρία.
Σίγουρα επιδέχεται βελτίωσης,ίσως με την προσθήκη κάποιου gel μέσα....αλλά άστο για αργότερα.

Αγαπητέ Δημήτρη αν σου αρέσει τόσο η Βέφα και κάνεις τουρισμό δικάβαλος,πάρτην χωρίς δεύτερη σκέψη, θα ενθουσιαστείς.Μιλάμε το μηχανάκι είναι απίστευτο ,σταθερό σαν τρένο όσο και αν το φορτώσεις,φρένα τρελά που εμένα δεν μου έχουν μπλοκάρει ποτέ στα 2,5 χρόνια που το έχω,ροπή από 2000 στροφές ,πας με 6η και 90 χλμ/ώρα,τελική 250-260 χλμ.Έχει ένα μείον όμως ,όταν το δουλεύεις 16v πίνει τ αντερά του σε καύσιμο.Αυτό σημαίνει ότι σε ταχύτητες μέχρι 160 χλμ/ώρα καίει νορμάλ, 6-7 lt/100 km από κει και πάνω ξεπερνάει και τα 10lt/100 km...Αλλά απ την άλλη και ποιό δεν καίει όταν μαστιγώνεις τ άλογα??

Teacher άμα κάνεις κέφι βολτούλες,είμαστε 5-6 Βέφες παρέα (και όχι μόνο ) που όποτε το επιτρέπει ο καιρός κάνουμε βολτούλες σε διάφορα μέρη,αν λοιπόν θέλετε και εσύ και η κοπελιά σου και όποιος άλλος από εδώ μέσα, είσαστε ευπρόσδεκτοι στο παρεάκι μας....
Αυτά .......
salute.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 08, 2006 12:09 am
από Dimitris
Sotokan, Teacher

ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σας. Είναι πράγματι πανέμορφη! Αν δεν είχα πάρει το brevaκι μου θα το σκεφτόμουν σοβαρά!
Αυτή τη περίοδο βρίσκομαι σε φάση "μήνα του μέλιτος...δεν βλέπω μπροστά μου από κεραυνοβόλο έρωτα" με το Guzzaki....οπότε δεν μένει χώρος για τίποτες!

Ελπίζω σύντομα να βολτάρουμε παρέα!!

Να είστε καλά!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 08, 2006 11:24 am
από Theo
sotokan έγραψε:Teacher άμα κάνεις κέφι βολτούλες,είμαστε 5-6 Βέφες παρέα (και όχι μόνο ) που όποτε το επιτρέπει ο καιρός κάνουμε βολτούλες σε διάφορα μέρη,αν λοιπόν θέλετε και εσύ και η κοπελιά σου και όποιος άλλος από εδώ μέσα, είσαστε ευπρόσδεκτοι στο παρεάκι μας....
Αυτά .......
salute.....



na φανταστώ ότι δέχεστε και μηχανές που δεν είναι VFR????

αν είναι έτσι τότε μέσα.......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 08, 2006 12:28 pm
από sotokan
Theo έγραψε:
sotokan έγραψε:Teacher άμα κάνεις κέφι βολτούλες,είμαστε 5-6 Βέφες παρέα (και όχι μόνο ) που όποτε το επιτρέπει ο καιρός κάνουμε βολτούλες σε διάφορα μέρη,αν λοιπόν θέλετε και εσύ και η κοπελιά σου και όποιος άλλος από εδώ μέσα, είσαστε ευπρόσδεκτοι στο παρεάκι μας....
Αυτά .......
salute.....



na φανταστώ ότι δέχεστε και μηχανές που δεν είναι VFR????

αν είναι έτσι τότε μέσα.......



Σαφώς και είναι όλοι ευπρόσδεκτοι,άλλωστε παίζουν πολλά μηχανάκια διαφορετικά στην παρέα........Θα ποστάρω στις Συναντήσεις-Βόλτες όταν κανονιστεί κάτι....
Αυτό το ΣΚ χλωμό γιατί μάλλον έχω αγγαρεία ......(Να πάω να βγάλω το λάδι της χρονιάς ,πακέτο :smt102 ).....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 08, 2006 7:12 pm
από teacher
Nice nice :smt041

να βγούν οι βέφες και οι φίλοι στους δρόμους!!! :smt040 :rock: :smt040