Σελίδα 1 από 5

H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2008 11:13 am
από iliasRC31
Παρ όλο που το ABS εφαρμόζεται όλο και πιο συχνά σε μοτοσικλέτες και scooter, η supersport κατηγορία αντιστεκόταν σθεναρά, χωρίς να υπάρχει κάποιο μοντέλο που να φέρει στο standard ή στον προαιρετικό εξοπλισμό του τέτοιου είδος σύστημα. Μέχρι πρότινος βέβαια…








Η Honda αποτελεί τον πρώτο κατασκευαστή που παρουσιάζει μια supersport μοτοσικλέτα εξοπλισμένη με ABS και αυτή δεν είναι άλλη από τη CBR600RR. Φυσικά δεν πρόκειται για ένα απλό σύστημα, αλλά για μια εφαρμογή που συγκεντρώνει υψηλή τεχνολογία προκειμένου να αντεπεξέλθεί σε έναν δύσκολο και απαιτητικό ρόλο.

Το νέο brake-by-wire ABS της Honda, συνδυάζει την λειτουργία και τα πλεονεκτήματα του ABS και του CBS (συνδυασμένα φρένα), ενώ ο έλεγχoς επαφίεται εξ ολοκλήρου σε μια κεντρική υπολογιστική μονάδα.

Η κομβική CPU του συστήματος λαμβάνει και επεξεργάζεται δεδομένα που αφορούν στην πίεση που ασκεί ο αναβάτης στην μανέτα και στο λεβιέ των φρένων και στην συνέχεια υπολογίζει τον ακριβή καταμερισμό της δύναμης πέδησης στον εμπρός και τον πίσω τροχό αντιστοίχως.

Η ρύθμιση των συνισταμένων λειτουργίας του νέου combined ABS είναι μεταβαλλόμενη και αποσκοπεί στο να παρέχει φρενάρισμα ακρίβειας χωρίς να παρεμβάλλεται άσκοπα ή να διαταράσσει την ισορροπία του συνόλου. Για αυτό τον λόγο, το σύστημα ενεργοποιείται μόνο σε περιπτώσεις που πραγματικά είναι αναγκαίο, ενώ ο τρόπος με τον οποίο παρεμβαίνει είναι «διακριτικός» και ομαλός.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή του CBR600RR με το σύστημα Combined ABS, καθώς και αν θα υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του από τον αναβάτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2008 2:51 pm
από bros400pgm
Πολυ καλο.

Αναρωτιομουν ομως, μηπως υπαρχει καποιο "κοστος" οσον αφορα την αισθηση στην μανετα, διοτι τα σωληνακια πλεον οδηγουνται στο abs, και μετα στις δαγκανες (υποθετω οτι το CBS θα ειναι αψογο πλεον και δεν θα σε φερνει σε δυσκολη θεση οπως της προηγουμενης γενιας)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2008 4:36 pm
από iznogood
Πλησιαζει ο καιρος που η μοτοσυκλετα δεν θα προσφερει καμια συγκινηση οπως και τα κουτακια εδω και πολλα χρονια!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2008 7:57 pm
από bros400pgm
Λες??

Εγω πιστευω οτι τον μεγαλυτερο ρολο στην διασκεδαση με την μοτο, ειναι η ελευθερη κινηση στους τρεις αξονες...................................... Εαν καταφερουν και το καταργησουν και αυτο, τι να πω τοτε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2008 9:21 pm
από tifoso4ever
Kαλησπερα
ΜΟΤΟ και ΑΒS για μενα ειναι οροι ασυμβατοι.
Για καποιους που ειναι κατα βαση κουτακηδες και απλως ετυχε να παρουν σκουτερ ή "κατι χρηστικο για τη δουλεια", ειναι αλλο θεμα...
Ποσοι απο σας πεσατε τα τελευτασια χρονια απο φρενα σε γλιστερο οδοστρωμα? καποιοι απο σας που οδηγουν μονο 5 χρονια, ισως απαντησετε θετικα, οι υπολοιποι με πειρα 10ετιας και πανω δεν νομιζω να απαντησουν θετικα. Καποιες περιπτωσεις του στυλ "μου πεταχτηκε στα 10 μετρα και επασα στα φρενα αλλα γλιστραγε και τσακιστηκα" το ABS δεν θα εσωζε τιποτα...Η πτωση θα ερχοταν ειτε απο γλιστρημα ειτε απο επαφη με το αλλο οχημα...Ουτως ή αλλως...
θα αναφερθω ομως σε δεκαδες περιπτωσεις που το ABS εδρασε αρνητικα.
Εχω πολλες περιπτωσεις (συνηθως νεων ή οχι πεπειραμενων οδηγων , ειναι αληθεια) που πηραν μοτοσυκλετα με το "μαγικο συστημα πεδησης" πεποισμενοι απο την επιμονη και εμμονη πολλων εντυπων και "αλλων" του χωρου που εξυμνουν το ABS σαν πανακεια, και σε φρεναρισμα σε κακο οδοστρωμα, με 100% "ελληνικη" ασφαλτο, σαμαρακια, λακουβες κλπ κλπ, -ο,τι βρισκουμε δηλαδη στο 99% του οδικου δικτυου- επεσαν ή συγκρουστηκαν σε εμποδιο κινητο ή οχι, επειδη το ABS απετρεψε το μπλοκαρισμε μεν, αλλα η αποσταση φρεναρισμετος ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ.
Καταλαβατε ολοι λοιπον ποσο ωφελησε αυτους το συστημα αντιμπλοκαρισματος...
Μετα το συμβαν ΟΛΟΙ ανεξαιρετως επισκευθηκαν το υπευθυνο σερβις και εβγαλαν ΕΚΤΟΣ το ABS τους...(οσοι δεν μπορουσαν να το κανουν χειροκινητα).
Γι 'αυτο μην ακουτε πολλα πολλα, ΔΕΝ υπαρχει τελειο συστημα σε ΤΙΠΟΤΑ. Μονο η γνωση, η αυτοσυγκρατηση και η συνετη οδηγηση μπορει να μας καρατησει ορθιους...
και αν διαφωνειτε πολλοι απο σας, μαγκια σας. Εγω επιλεγω ΟΧΙ ABS και ο,τιδηποτε παρεισερχεται μεταξυ των ακρων μου και των χειριστηριων της (των ) μοτοσκλετας (-ων) μου, υποσχομενο καλυτερο ελεγχο απο τσιπακια... :smt078

ABS ESP LSD LELE ASXETOS SYSTEM ΚΛΠ ΚΛΠ taou!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 12:48 am
από gregorgeous
Φίλε τι δουλεία κάνεις ακριβώς και μιλάς με τόση σιγουριά για ένα σύστημα που είναι παγκοσμίως πια γνωστό για την αποτελεσματικότητα του? Ίσως και να είχα μερικές αμφιβολίες εάν δεν είχα προσωπική εμπειρία από το τι σημένει ABS.Προφανός είμαι στην κατηγορία των άσχετων και άπειρων [smilie=snork_okok.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 2:05 am
από Ofanis
το ΑBS σωζει ζωές. Δεν ειναι κλισε....

δε θυμαμαι ακριβώς (ισως θυμούνται αυτοί που το πόσταραν) κάποιος πήρε μηχανάκια ιδια με και χωρίς abs σε πίστα και τα φρεναρίσματα είχαν απειροελάχιστες διαφορές μεταξύ τους. αρα μπορούν να μην επηρεάζουν στην οδήγηση στα όρια (αν φρενα και πρόσφυση είναι τα ιδανικα) για μας τα αρχικουλάδια δεν το συζητώ...

Προσωπικά το abs με έχει σώσει (όχι μονο από σωματικη βλάβη αλλα και από οικονομική βλάβη)

Σε απότομο φρενάρισμα αφού μου πετάχτηκε στα 10 μέτρα, πίσω από σταματημένο φορτηγό, ένας καραγκιόζης τρέχοντας . με το που πατάω τέρμα το φρένο νιώθω το μπροστινό να γυρίζει και να επανέρχεται καθώς μπήκε το abs. Αποτέλεσμα: αφού δεν είχα μεγάλη ταχύτητα σταμάτησα πάνω στον τρεχάμενο με αυτόν να βάζει τα χέρια του στο φερινγκ μου και να σπρώχνει λίγο προς τα πίσω. Κανείς δεν έπαθε απολύτως τίποτα σε αυτήν την ακίνδυνη επαφή. Τρεμω στη σκέψη να είχε γυρίσει το τιμόνι και να του είχε κόψει η μηχανή τα πόδια, να είχε υποστεί ζημιά η μηχανή και εγώ να είχα πεταχτεί κάπου παραπέρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 10:50 am
από Περιπέτειας
tifoso4ever έγραψε:Kαλησπερα
ΜΟΤΟ και ΑΒS για μενα ειναι οροι ασυμβατοι.
Για καποιους που ειναι κατα βαση κουτακηδες και απλως ετυχε να παρουν σκουτερ ή "κατι χρηστικο για τη δουλεια", ειναι αλλο θεμα...
Ποσοι απο σας πεσατε τα τελευτασια χρονια απο φρενα σε γλιστερο οδοστρωμα? καποιοι απο σας που οδηγουν μονο 5 χρονια, ισως απαντησετε θετικα, οι υπολοιποι με πειρα 10ετιας και πανω δεν νομιζω να απαντησουν θετικα. Καποιες περιπτωσεις του στυλ "μου πεταχτηκε στα 10 μετρα και επασα στα φρενα αλλα γλιστραγε και τσακιστηκα" το ABS δεν θα εσωζε τιποτα...Η πτωση θα ερχοταν ειτε απο γλιστρημα ειτε απο επαφη με το αλλο οχημα...Ουτως ή αλλως...
θα αναφερθω ομως σε δεκαδες περιπτωσεις που το ABS εδρασε αρνητικα.
Εχω πολλες περιπτωσεις (συνηθως νεων ή οχι πεπειραμενων οδηγων , ειναι αληθεια) που πηραν μοτοσυκλετα με το "μαγικο συστημα πεδησης" πεποισμενοι απο την επιμονη και εμμονη πολλων εντυπων και "αλλων" του χωρου που εξυμνουν το ABS σαν πανακεια, και σε φρεναρισμα σε κακο οδοστρωμα, με 100% "ελληνικη" ασφαλτο, σαμαρακια, λακουβες κλπ κλπ, -ο,τι βρισκουμε δηλαδη στο 99% του οδικου δικτυου- επεσαν ή συγκρουστηκαν σε εμποδιο κινητο ή οχι, επειδη το ABS απετρεψε το μπλοκαρισμε μεν, αλλα η αποσταση φρεναρισμετος ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ.
Καταλαβατε ολοι λοιπον ποσο ωφελησε αυτους το συστημα αντιμπλοκαρισματος...
Μετα το συμβαν ΟΛΟΙ ανεξαιρετως επισκευθηκαν το υπευθυνο σερβις και εβγαλαν ΕΚΤΟΣ το ABS τους...(οσοι δεν μπορουσαν να το κανουν χειροκινητα).
Γι 'αυτο μην ακουτε πολλα πολλα, ΔΕΝ υπαρχει τελειο συστημα σε ΤΙΠΟΤΑ. Μονο η γνωση, η αυτοσυγκρατηση και η συνετη οδηγηση μπορει να μας καρατησει ορθιους...
και αν διαφωνειτε πολλοι απο σας, μαγκια σας. Εγω επιλεγω ΟΧΙ ABS και ο,τιδηποτε παρεισερχεται μεταξυ των ακρων μου και των χειριστηριων της (των ) μοτοσκλετας (-ων) μου, υποσχομενο καλυτερο ελεγχο απο τσιπακια... :smt078

ABS ESP LSD LELE ASXETOS SYSTEM ΚΛΠ ΚΛΠ taou!!!!



ξΕΧΝΑς τη δυνατοτητα ελιγμου φρεναροντας που σου δινει το συστημα - ειχες ποτε μοτοσυκλετα με abs? σε ρωταω γιατι κι εγω την ιδια εντυπ[ωση ειχα πριν αποκτησω μοτο με abs...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 11:21 am
από ronin
παιδια μην περνετε ΑΒΣ,,,θα σας λενε φλωρους τι λενε ρε μερικοι..


ΑΒΣ φυσικα..

κ φρεναρουμε σαν να μην εχουμε εννοειται..

απλα στην λαθος εκτιμηση..στον λαθος χειρισμο..στην κακια στιγμη θα βοηθησει..δεν ειπε κανενας οτι θα φρεναρεις οπως γουσταρεις...

ακου πηγαν κ το βγαλαν λεει...

πες μου ΕΝΑΝ!

:smt110

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 11:51 am
από iznogood
Εγω ρε μαγκες που δεν εχω abs,ebd, gft, gmt, kerato mou..., γιατι δεν εχω πεσει απο φρενα τα τελευταια 5 χρονια (και οσες εχω πεσει παλαιοτερα, ειχα κανει **Motocikleta - Bot**). Μηπως σε μενα δεν πεταγονται καθε μερα πεζοι πισω απο λεωφορεια, στα 10 μετρα παιδακια που τρεχουν πισω απο την μπαλα, κουτακιδες που κανουν αναστροφη στην Λ. Αλεξανδρας ε? Σε μενα γιατι δουλευουν καλα τα φρενα ε?
Αφηστε τις μαλακιες η μοτοσυκλετα θελει "μορφωση", εχουμε γεμισει με τυχαρπαστους που πηραν μοτοσυκλετα τωρα που εχει και abs...! Εχω παραδειγματα για χασιμο στα φρενα και απο τυπους με abs που αγορασαν οικοπεδο, σε ασχετους δεν προσφερει τιποτα.
Στα αυτοκινητα το abs προσφερει πραγματικη ασφαλεια γιατι δουλευει σε "επιπεδο" τεσσαρων τροχων, στις μοτοσυκλετες προσφερει προσδοκία..., καλη σας μερα και πατε να κανετε λιγο "χωμα" λεω 'γω.

+1 απο μενα στον tifoso4ever, τα ειπε πολυ καλα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 12:31 pm
από FiestaLoca
Μετά από 2 χρόνια χωρίς να ξέρω πως είναι, γνώρισα την εμπειρία του ABS στο F800
Απλώς έτυχε να βρίσκομαι στην εθνική οδό με πολλά χιλιόμετρα, 3 δευτερόλεπτα πιο πίσω από την στούκα 2 αυτοκινήτων. Η πιο συνηθισμένη περίπτωση θα ήταν δίπλωμα του τιμονιού και "αντίο κόσμε".

Παρόλα αυτά πέρασα με ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα από τα συντρίμια, τρομακτική εμπειρία, αλλά το ABS μ' έσωσε. Το ABS όπως και οι γιατροί είναι να "μην σου τύχει". Είναι όμως καλύτερα από το τίποτα.



Όλοι αυτοί οι ειδικοί που βγαίνουν από την Αθήνα κάθε Σ/κ και κάνουν μονίμως πορείες Παγκράτι-Μοναστηράκι, μπορεί να ισχυρίζονται ότι είναι ειδικοί στα φρένα.
Εγώ πάλι εμπιστεύομαι τους σχεδιαστές του γερμανικού Πολυτεχνείου, ειδικά γιατί κάνω το Εύβοια-Αθήνα και Αθήνα-Εύβοια 5 φορές την εβδομάδα. Οι πρώτοι απλώς μπορεί να παρακαλέσουν τον Θεό και να ελπίζουν πως ποτέ δεν θα τύχει τίποτα. Δεν είναι στο χέρι τους όμως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 1:16 pm
από zero
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η φαγωμάρα απέναντι σε ενα ss με abs. Όποιος το γουστάρει το παίρνει και όποιος όχι παιρνει το απλό.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει ένα ss μηχανάκι που ο ιδιοκτήτης του το θέλει για τον δρόμο και όχι για την πίστα, να μην έχει abs.

Εντάξει οι χεράδες που ξυνουν αυτιά στην εθνική ας μην το πάρουν. Οι υπόλοιποι που δεν κατέχουν την τέχνη του φρενάρειν γιατι να μην έχουν το μαξιλαράκι του abs?

Θα μου πειτε "και γιατί να παρω τότε ss και να μην πάρω ενα touring ή ένα γυμνό"?. Γιατί όπως έχουμε όλοι καταλάβει ή μηχανή είναι έρωτας. Αν την πατήσεις την πάτησες . Αν σου μπει στο μάτι ενα μηχανάκι τέλος δεν υπάρχει γιατρειά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 1:18 pm
από iznogood
FiestaLoca έγραψε:Παρόλα αυτά πέρασα με ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα από τα συντρίμια, τρομακτική εμπειρία, αλλά το ABS μ' έσωσε.

Το χεις κανει χωρις ABS?... απλα εξιδανικευσες τη χρηση του πως δηθεν σε εσωσε...!
Αυτα που λες τα κανουν καθημερινα ολοι οσοι οδηγουν μηχανακια μεσα στη πολη και χωρις abs.
FiestaLoca έγραψε:Όλοι αυτοί οι ειδικοί που βγαίνουν από την Αθήνα κάθε Σ/κ και κάνουν μονίμως πορείες Παγκράτι-Μοναστηράκι, μπορεί να ισχυρίζονται ότι είναι ειδικοί στα φρένα.

Με γνωριζεις πολυ καλα προφανως...!
Οσο για τη διαδρομη που αναφερεις ειναι πιο επικινδυνη απο το Εύβοια-Αθήνα...!

Τελος, συστημα πεδησης που κοστιζει 300€ και "μπαλωμα" με abs μπας και καλυψουν τη προφανη αδυναμια τους να σωσουν τον αναβατη για μενα δεν ειναι λυση και δεν μιλαω για σκουτερ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 2:33 pm
από Ofanis
iznogood μπορει για 25 χρονια να οδηγεις και να μη σου συμβει η ακραια περίπτωση και να σου συμβει ξαφνικα και να κλαις μετα. Εμενα μου συνεβηκε και δεν εχει σχεση με το ποσο "πιλοτος" εισαι.

Οταν κλειδώσει ο τροχός, μπορει να εισαι ο σουπερ μοταρντας και να γλιτωσεις μια δυο. Θα ερθει η φορα που δε θα μπορεις να γλιτώσεις όμως. και η θα τραβιολογιέσαι στα συνεργεία (απλή περίπτωση) ή στα δικαστήρια (κακια περίπτωση) ή στα νοσοκομεία (..... περιπτωση) ή και στα τρια μαζί.
Να μη σου συμβει ποτέ

http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.p ... hlight=abs

http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.p ... hlight=abs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:44 pm
από valentinosgsxr
Σ αυτους που δεν γουσταρουν το ABS βαλτε και μενα μεσα. Δεν ειχα ποτε μηχανη με ABS και κατα πως φαινετε δεν θα εχω και στο μελλον αφου αυτες που λιγουρευομαι δεν ειναι εξοπλισμενες με τετοιο. Ας πουμε λοιπον οτι δεν ξερω τι χανω...οπως ομως εμπιστευομαι τα εργοστασια και θα μπορουσα να αγορασω μια μηχανη 180 ιππων, ετσι σεβομαι και την επιλογη τους να μην φορτωνουν αυτην την μηχανη με ενα τετοιο συστημα. Σιγουρα κατι παραπανω ξερουν απο μενα!

Η επιλογη της Honda ειναι σιγουρα παρα πολυ μελετημενη και δειχνει οτι μολις τωρα καταφεραν να φτιαξουν ενα ABS που να ειναι αποδοτικο σε ενα μηχανακι σαν το CBR 600 και αποδεικνυει συγχρονως οτι πολυ σοφα μεχρι τωρα δεν ειχε χρησιμοποιηθει. Οπως και να χει καλο ειναι να ξερουμε τις δυνατοτητες της μηχανης μας και να προσαρμοζουμε την οδηγηση μας σ αυτες. Σιγουρα τα βοηθηματα ειναι χρησιμα ομως και η αμεσοτητα της σχεσης μας με τον δρομο οσο λιγοτερο φιλτραρεται τοσο πιο πολυ μας διασκεδαζει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:59 pm
από iznogood
Εγω μιλαω για αυτο...:
iznogood έγραψε:Οσο περισσοτερο στηριζεσαι στα ηλεκτρονικα τοσο πιο ανεκπαιδευτος οδηγος γινεσαι.
στο...http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=5357&postdays=0&postorder=asc&highlight=abs&start=0

και γιαυτο:
iznogood έγραψε:Εγω θα ηθελα πιο καλοστημενα μηχανακια απο τους ιαπωνεζους, γιατι εχουν την ικανοτητα και το κοστος μπορουν να επωμιστουν με τις πωλησεις που κανουν. Και ας βαλουν και ABS, EDS... μπλα...μπλα...,καλοδεχουμενα ολα, οχι ομως να καλυπτουν τις φθήνειες τους με ηλεκτρονικα.
στο...http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=4612&postdays=0&postorder=asc&start=0

Πιστευω ακραδαντα πως το abs απλα καλυπτει αδυναμιες της μοτοσυκλετας ειδικα εκεινων που δεν εχουν διακοπτη απενεργοποιησης. Το ξερουν γιαυτο δεν βαζουν διακοπτη. Επιτελους ποτε θα σας κανει εντυπωση πως συνηθως με abs συνδυαζεται χειροτερο "πακετο" πεδησης-πιρουνιου και πλαισιου!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 16, 2008 5:02 pm
από iznogood
valentinosgsxr έγραψε:Η επιλογη της Honda ειναι σιγουρα παρα πολυ μελετημενη και δειχνει οτι μολις τωρα καταφεραν να φτιαξουν ενα ABS που να ειναι αποδοτικο σε ενα μηχανακι σαν το CBR 600 και αποδεικνυει συγχρονως οτι πολυ σοφα μεχρι τωρα δεν ειχε χρησιμοποιηθει.


Συμφωνω και επαυξανω στην τοποθετηση του Vale...!