Ofanis έγραψε:Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε
mechie έγραψε:Το καλύτερο στο βίντεο (αθεόφοβοι) ήταν το πέρασμα με κόκκινο, χώσιμο δεξιά στην παραλιακή χαλλλαρά! ΛΟΛ. Αυτό έπρεπε να γίνει ένα edit... Μη δίνουμε τέτοια παραδείγματα! Όπως έπρεπε να μην βάλετε μουσική εκεί που ξεκινάτε τη μοτοσικλέτα στατικά. Μελωδία είναι και μόνη της! Κατά τα άλλα, ωραία παραγωγή! Μπράβο!
Fretazer έγραψε:Ofanis έγραψε:Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε
Ρωτήστε και τον Nfot που έβλεπε το Breva να τον περνάει.
Πάντως και εγώ που το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ. Λίγα άλογα ακόμα να είχε
Fretazer έγραψε:Ofanis έγραψε:Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε
Ρωτήστε και τον Nfot που έβλεπε το Breva να τον περνάει.
Πάντως και εγώ που το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ. Λίγα άλογα ακόμα να είχε
mechie έγραψε:Το πως ορίζει κανείς το sporttouring και το σκέτο touring δεν είναι θέμα ιπποδύναμης μόνο! Η ίδια μοτοσικλέτα αν έκανε δίαιτα 30-40 κιλάκια όπως έκανε η BΜW στα δικά της boxer θα ήταν μούρλια ακόμα και με αυτό το μοτέρ! Το βάρος όντως δε το νιώθεις γιατί είναι χαμηλά συγκεντρωμένο, το κατάλαβα και στην έκθεση που ανέβηκα επάνω, αλλά όταν πρέπει να σε κινηθείς, οι αριθμοί μαρτυρούν την αλήθεια. Εξάλλου καθαρόαιμο touring έχουν τη Norge (άλλη θεά σε εμφάνιση, με λειψή ιπποδύναμη, το κερατό μου). Αυτά τα γυμνά έπρεπε να είναι αλλιώς. Και τα Ιαπωνικά "retro" τύπου CB1300, ZRX1200, GSF1400 σε αυτά τα κιλά είναι αλλά με 30-40 άλογα περισσότερα. Η GT1000 των γειτόνων Ducatisti είναι 190 κιλά, εξίσου σύμφωνη με την παράδοση της εταιρίας και +30 άλογα σε σχέση με το παρελθόν.
Αυτό δεν ακυρώνει τη μοτοσικλέτα φυσικά. Είναι εξαιρετική. Αλλά για τους βλαμμένους σαν και εμένα που είναι λίγο πιο "τεχνοκράτες" ας πούμε στη σκέψη, με αλλαγές που δεν θα άλλαζαν το χαρακτήρα της εταιρίας δεν θα μας άφηνε κανένα λόγο για γκρίνια.
Και τώρα με συγχωρείτε αλλά χάζευα τη σελίδα της εταιρίας και είδα το MGS-01 και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. 128 άλογα, 192 κιλά και εμφάνιση top model. Πάω να ονειρευτώ...
Να που μπορούν να το κάνουν αν θέλουν...
nfot έγραψε:Και οταν καποτε, η Guzzi, η BMW κτλ, καταφερουν και εξαλειψουν εντελως τις οποιες αντιδρασεις του αξονα ή τους κραδασμους των δικυλινδρων κινητηρων τους και τις οποιες αλλες, εγγενης και μη, κατασκευαστικες "ατελειες", τοτε γιατι θα τις αγοραζετε φιλε Δημητρη;
Γιατι, οπως εχεις δει, καθε νεο μοντελο ειναι πιο στρωτο απο το προηγουμενο, πιο ραφιναρισμενο. Τοτε δε θα υπαρχει λογος αγορας των "ειδικων" αυτων μοντελλων; Ή θα βρουν αλλη καραμελα οι εταιρειες αυτες, για να σας δωσουν να πιπιλιζετε;
".
FAZEE έγραψε:Εγώ παιδιά την είδα, την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και την αγόρασα. Μετά από 14 μήνες και 11.000 χλμ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
FAZEE έγραψε:Περιμένω καινούριο φαίρινγκ από Ιταλία και ήδη έχω βάλει εξάτμιση agostini χειροποίηση από λαιμό (ο καταλύτης έφυγε). Θα σας στείλω φωτο μόλις ολοκληρωθεί το project.
Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες