Vespa Gtv 250 by Motocikleta.Gr

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Vespa Gtv 250 by Motocikleta.Gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 16, 2007 1:12 pm

Vespa, μόνο που ηχεί στα αυτιά μας σχεδόν όλοι μας έχουμε μια ιστορία να θυμηθούμε, άλλοι σαν κάτοχοι, άλλοι σαν φίλοι κατόχων και οι περισσότεροι η γνωριμία μας μαζί της όταν εξεταζόμασταν για το δίπλωμα μας.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Η Piaggio καλά σκεπτόμενη , μας θυμίζει αυτές τις στιγμές με ένα ακόμα μοντέλο την GTV 250 . Έχοντας πάνω από 16 χρόνια να οδηγήσω κάτι στην κατηγορία τον scooter και αυτόματο είχα μια μικρή αγωνία .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ύστερα από μερικά χλμ και αφού είχα σταματήσει να πατώ το πίσω φρένο κάθε φορά που ήθελα να ξεκινήσω ( αχ αυτή η συνηθεια του συμπλεκτη ) και άρχισα να εξοικειώνομαι με την Gtv μπόρεσα να δω τις χάρες τις .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Η εν λόγο Vespa είναι κατασκευασμένη για βόλτες μέσα στην πόλη , άνετη θέση οδηγού , φρένα που δεν τρομάζουν , αναρτήσεις που καταπίνουν κάθε ανωμαλία του δρόμου ,μεγάλη αυτονομία ( 200 χλμ στα 7 λίτρα )και οδική συμπεριφορά αρκετά καλή παρόλο που φορά μικρούς τροχούς . ( Νομίζετε ότι δεν στρίβει , χαλαρά ξύνει το πλάγιο σταντ ) και ένας αρκετά εύστροφος 250αρης κινητήρας που την κινεί αξιοπρεπώς.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ιδιαίτερα προσεγμένη στην λέξη εμφάνιση , δερμάτινη σέλα με αδιάβροχο κάλυμμα , ανοξείδωτη σχάρα , ρετρό φως & υπέροχα φωτισμένα όργανα με αρκετό αποθηκευτικό χώρο ( full face δεν χωρεί )

Εικόνα
Εικόνα

Όποιος αγοράσει την εν λόγο Vespa για τις επιδόσεις της ….. έκανε ένα μεγάλο λάθος , η εν λόγο Vespa δεν απευθύνεται στο κοινό που θέλει επιδόσεις αλλά σε όλους τους λάτρεις της δίκυκλης μετακίνησης με στυλ . Σε αυτό το σημείο η Vespa Gtv 250 υπερέχει !!! .

Όπου και να σταθείτε μαζί της , σίγουρα θα κάνετε αισθητή την παρουσία σας .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό mechie την Κυρ Σεπ 16, 2007 1:51 pm

Πωπω και ήρθε αυτό το άρθρο σε φάση που σκέφτομαι και για σκουτεροειδές... :) Και είναι πανέμορφη η άτιμη, ειδικά σε κόκκινο ή σε λευκό! Αν και μου αρέσουν και άλλα, η κλασσική βέσπα ένα ψυχολογικό κλικ πάντα το κάνει. Γμτ δε χωράει και το κράνος, αλλά με top case θα χαλάει η "μούρη".

Αυτά που λέγανε ότι γενικά η βέσπα έχει "ιδιαίτερη" συμπεριφορά και θέλει προσοχή, τελικά δεν ισχύουν; Όσους παλιούς είχα ρωτήσει σχετικά, μου είχαν πει ότι το "ξέρεις από βέσπα" δεν είναι και τόσο αστείο, ότι θέλει προσοχή και στα φρένα και στην οδήγηση, είναι διαφορετική σε σχέση με τα "κοινά" σκούτερ που οδηγούνται... Όπως ξέρουμε. Είχα οδηγήσει μια 500άρα με ταχύτητες στο χέρι πριν πολλά χρόνια, για λίγο, θυμάμαι ότι παρα λίγο να πέσω 2-3 φορές από μπλοκάρισμα του μπροστινού, αλλά δεν ήξερα τίποτα από δίτροχα πέραν του ποδηλάτου... Δε της κράτησα κακία.

Η σέλα άνετη; Δεύτερο άτομο παίρνει άνετα;
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 16, 2007 3:50 pm

mechie έγραψε:Πωπω και ήρθε αυτό το άρθρο σε φάση που σκέφτομαι και για σκουτεροειδές... :) Και είναι πανέμορφη η άτιμη, ειδικά σε κόκκινο ή σε λευκό! Αν και μου αρέσουν και άλλα, η κλασσική βέσπα ένα ψυχολογικό κλικ πάντα το κάνει. Γμτ δε χωράει και το κράνος, αλλά με top case θα χαλάει η "μούρη".

Αυτά που λέγανε ότι γενικά η βέσπα έχει "ιδιαίτερη" συμπεριφορά και θέλει προσοχή, τελικά δεν ισχύουν; Όσους παλιούς είχα ρωτήσει σχετικά, μου είχαν πει ότι το "ξέρεις από βέσπα" δεν είναι και τόσο αστείο, ότι θέλει προσοχή και στα φρένα και στην οδήγηση, είναι διαφορετική σε σχέση με τα "κοινά" σκούτερ που οδηγούνται... Όπως ξέρουμε. Είχα οδηγήσει μια 500άρα με ταχύτητες στο χέρι πριν πολλά χρόνια, για λίγο, θυμάμαι ότι παρα λίγο να πέσω 2-3 φορές από μπλοκάρισμα του μπροστινού, αλλά δεν ήξερα τίποτα από δίτροχα πέραν του ποδηλάτου... Δε της κράτησα κακία.

Η σέλα άνετη; Δεύτερο άτομο παίρνει άνετα;


το είδα με top case που υπαρχει ειδικα για υτην και ειταν κουκλα

σε συγκριση με αυτη που οδηγησες δεν εχει καποια σχεση ,εχει βελτιωθει τρομερα και τα φρενα της Gtv ειναι μια χαρουλα για ανετη μετακινηση μεσα στην πολη

η σελα για μενα ηταν αρκετα ανετη και το δευτερο ατομο καθεται εξισου ανετα χωρις να χαλαει την ανεση του οδηγου

και μην ξεχνας κατι βασικο , δεν αγοραζεις μια Gtv για να τρεχεις αλλα για ανετη μετακινηση μεσα στην πολη με στυλ :smt050
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Σεπ 17, 2007 1:06 pm

mechie έγραψε:Είχα οδηγήσει μια 500άρα με ταχύτητες στο χέρι πριν πολλά χρόνια


Μάλλον 200άρα γιατί ποτέ δεν βγήκε μεγαλύτερη 2χρονη. Εκτός αν ήταν καμιά τρελή μοντιφιά.
Βέσπα 2χρονη 500cc ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ τρελό βρωμόγκαζο :smt068
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό mechie την Δευτ Σεπ 17, 2007 1:14 pm

LOL Μπορεί και να έχεις δίκιο, μπορεί να μην ήταν δίχρονη ή απλά μπορεί ο κάτοχος να έλεγε τρομερές "φιδιές" γιατί δεν ήξερα τίποτα... :) Εμένα απλά μου άρεσε το στυλ της. Χμ... λες να μην ήταν "αυθεντική" vespa αλλά αντίγραφο; Γιατί υποτίθεται ότι με αυτήν έδιναν και εξετάσεις για μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού, τότε... Άρα δεν μπορεί να ήταν 200άρα. Φέτος που το πήρα το ρημάδι πάντως, μόνο παπιά, Kawasaki ER5, Honda CB500 και Suzuki GS500 είχε στο υπουργείο.


Και ναι, έχεις δίκιο, τα περισσότερα κυβικά που είχε η vespa ποτέ είναι τα 250 των μοντέρνων. Για να πω την αμαρτία μου πάντως το GTS με το φανάρι στο τιμόνι μου αρέσει περισσότερο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vespa
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Σεπ 17, 2007 11:17 pm

Όπως το πες Ηλία....χαλαρή οδήγηση στη πόλη με μπόλικο στύλ. Ένα jet κρανάκι, γυαλί πιλότου, μαντηλάκι στο λαιμό και "γειά σας"...

Βρούμ...βρούμ..!

Πόσο πάει το μαλί;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό spypetr την Δευτ Σεπ 17, 2007 11:30 pm

Όμορφο μηχανάκι, πράγματι άξιος συνεχιστής της παλιάς καλής βέσπας που αγαπήσαμε, που οδηγήσαμε, που ταξιδέψαμε, που πέσαμε :smt026
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spypetr
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Παρ Αύγ 10, 2007 2:09 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: Triumph daytona 955i - Suzuki freewind
Κυβικά: 955

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Σεπ 17, 2007 11:43 pm

Dimitris έγραψε:Όπως το πες Ηλία....χαλαρή οδήγηση στη πόλη με μπόλικο στύλ. Ένα jet κρανάκι, γυαλί πιλότου, μαντηλάκι στο λαιμό και "γειά σας"...

Βρούμ...βρούμ..!

Πόσο πάει το μαλί;


τιμη απο Μοτοτριτη 5000 €
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό mechie την Τρί Σεπ 18, 2007 12:10 am

Όντως έχει 5000 αυτή, 4000 η GTS με το φανάρι στο τιμόνι και 4500 η GTS/ABS. Αν εξαιρέσουμε το τιμόνι και το φανάρι, τα "σασί" της GTV και GTS φαίνονται ίδια. Ένα χιλιαρικάκι παραπάνω για το φως... Χμ... Το στυλ πληρώνεται... Ακριβά! :):)



Το jet κράνος... Χμ... ΟΚ ταιριάζει με τη vespa, αλλά δε με φτιάχνει σαν ιδέα φορεμένο στην κεφαλή μου.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τρί Σεπ 18, 2007 2:07 am

Πολυ ωραια η Βεσπα.στα (-) η υψηλη τιμη,το βαρος και τα ακριβα (πλαστικα{μεταλλικα},αξεσουαρ)
αμα σου πεσει..τον "ηπιες" κανονικοτατα..
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Σεπ 18, 2007 10:31 am

ktikti έγραψε:Πολυ ωραια η Βεσπα.στα (-) η υψηλη τιμη,το βαρος και τα ακριβα (πλαστικα{μεταλλικα},αξεσουαρ)
αμα σου πεσει..τον "ηπιες" κανονικοτατα..


δεν ξερω για τα ανταλλακτικα τιμες , αλλα η Gtv δεν ειναι καθολου βαρια

οσο για την τιμη ειναι λογικη αν σκευτεις οτι αγοραζεις κατι για το στυλ και οχι για τρελες επιδοσεις
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τρί Σεπ 18, 2007 1:34 pm

ειναι λιγο βαρια..αλλα ισως εχεις σεινηθισει το βαρος της μοτοσυκλετας και σου φαινεται πουπουλο η βεσπα..βεβαια δεν μπορει να συγκριθει με την παλια βεσπα(cosa) αλλα τομηχανακι κενο ειναι 146 κιλα.
τωρα να φανταστεις ενα κοστουμι κομπλε για runner(και ηταν και πλαστικα) εκανε 900 ευρο.φαντασου που η βεσπα εχει νικελ και μεταλλικα τα μερη της ποσο θα κανει??
παντως για οποιον θελει γκαζι..παιρνει την vespa gts και ειναι σε καλυτερη μοιρα.
παντως για μοστρα και βολτουλα ειναι η καλυτερη..ειδικα ο νεος κινητηρας δεν ακουγεται καθολου..νομιζεις οτι ειναι κλειστος..εγω την πηρα βολτα και φοραγα και κρανος και συνεχεια παταγα μιζα..γιατι νομιζα οτι σταματαγε η λειτουργια της.
επισης σαν πρωην κατοχος σκουτερ..η συντηρηση ειναι ενα (-) αλλα μην τα θελουμε ολα δικα μας. Drogar-Mark-14(LBG).gif
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640

Δημοσίευσηαπό mechie την Τρί Σεπ 18, 2007 6:06 pm

Για τα κιλά θα διαφωνήσω γιατί τα έχω "βίτσιο" και τα κοιτάω πάντα. Από τα μεσαία σκούτερ, η βέσπα είναι ελαφρύτερη. 148 άδεια τη στιγμή που beverly, geopolis, x-max, t-max, kymco (δε θυμάμαι πως τα λένε) κλπ είναι στα 165+. Μόνο το aprilia sportcity είναι στα κιλά της. Ίσως και το honda SH. Τα άλλα έχουν μεγαλύτερο "σασί" και καλύτερους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά από κιλά όμως... Μιλάμε πάντα για τη μεσαία κατηγορία στα 250cc. Η βέσπα και το aprilia είναι τα φτηνότερα (η GTS, όχι η GTV) και τα ελαφρύτερα, με τα ίδια ακριβώς άλογα με τους άλλους, άρα αν δεν έχουν κάνει καμμιά βλακεία με το συμπλέκτη, λογικά θα τους τρώνε στην ευθεία. Αλλά και πάλι, για αυτό υπάρχει η malossi... ;)
Στη συντήρηση, αφού πλέον φοράει το 250άρι euro3 της piaggio δεν θα έχει καμμία διαφορά με τα άλλα του group.
Το πέσιμο είναι ένα θέμα. Αλλά λογικά, εξαιρώντας την περίπτωση της τούμπας με πολλά, οι άκρες του σασί καλύπτονται από νίκελ, δε θα είναι και κάτι φοβερό να αλλαχτεί και υπάρχουν προστατευτικά καγκελάκια στα έξτρα, οπότε...

Το μόνο ζήτημα που μένει, είναι το οπτικό και της χρήσης. Αν αξιωθώ να πάρω όσα δίτροχα σκέφτομαι, θα ήθελα να την οδηγήσω γιατί είναι κουκλί και θα ήταν σούπερ προσθήκη στο γκαράζ. Αν τα βρούμε στο θέμα μετακίνηση...
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Σεπ 18, 2007 8:32 pm

:toimonster: :smt015 :vom:

Προτιμώ να πάρω αυτό :
http://www.motocikleta.gr/forum/viewtop ... highlight=
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες