Δώστε Desmo στον λαό" φαίνεται να φωνάζουν οι Ducatisti όλου του κόσμου, απαιτώντας μερικές Desmosedici RR παραπάνω ώστε να μπορέσουν λίγοι περισσότεροι να την προσθέσουν στη συλλογή τους. Στις 1.500 έφτασε, λοιπόν, ο αριθμός που θα βγει στη παραγωγή.
Η μοτοσικλέτα των 59.900 ευρώ είναι έτοιμη να πάρει την ρότα της παραγωγής στο εργοστάσιο της Bologna, ενώ όπως είναι ήδη γνωστό, προτεραιότητα απόκτησής της έχουν οι ιδιοκτήτες που έχουν αποκτήσει την 999R και οι οποίοι θα λάβουν την Desmosedici πριν το τέλος του 2007.
Οποιοιδήποτε άλλοι ενδιαφερόμενοι αγοραστές, θα παραλάβουν τις μοτοσικλέτες τους πριν το τέλος του 2008. (ό,τι έχει μείνει φυσικά)
Η Desmosedici RR προέρχεται από την Desmosedici GP6, με την οποία αγωνίστηκαν το 2006 οι Loris Capirossi και Sete Gibernau στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto GP. Ο σχεδιασμός των πλαστικών της αλλά και η αεροδυναμική της αντικατοπτρίζει την GP6. Ο χρωματισμός, οι καμπύλες και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της, όπως επίσης και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δυνατού τετρακύλινδρου, δεσμοδρομικού κινητήρα –κατασκευασμένος από τους μηχανικούς του εργοστασίου Borgo Panigale- δεν αφήνουν χώρο για αμφιβολίες πως η Desmosedici RR είναι η έκφραση των Moto GP σε μια μοτοσικλέτα δρόμου.
Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας – 4κύλινδρος, υγρόψυκτος, DOHC, δεσμοδρομικός, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός – 989 κυβικά εκατοστά
Ισχύς – 200 ίπποι/ 13.800 σ.α.λ.
Ροπή – 11,8 kgm/ 10.500 σ.α.λ.
Εξάτμιση – 4 σε 2 σε 1b
Κιβώτιο – 6 σχέσεων
Φρένα Ε, Π – 2Δx330 χιλ., 1Δ 240 χιλ.
Βάρος (στεγνό) – 171 κιλά