Pirelli Diablo Strada

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μάιος 12, 2008 2:42 pm

και γιατι με ενα ποιο ξεφουσκοτο λαστιχο εχεις περισσοτερη αισθηση ασφάλειας ?


στον δρομο δεν ζεσταινεται αρκετα και ο συνδιασμος με χαμηλοτερη πιεση δεν επιτρεπει ποτε στο ελαστικο να εχει σωστη λειτουργια

οι πιεσεις που αναφερει ο κατασκευαστης για κανονικο και πληρες φορτιο εχουν λογικη δεν ειναι ενα ακομα νουμερο που απαξιούμε
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Δευτ Μάιος 12, 2008 3:08 pm

rc31 έγραψε:και γιατι με ενα ποιο ξεφουσκοτο λαστιχο εχεις περισσοτερη αισθηση ασφάλειας ?


στον δρομο δεν ζεσταινεται αρκετα και ο συνδιασμος με χαμηλοτερη πιεση δεν επιτρεπει ποτε στο ελαστικο να εχει σωστη λειτουργια

οι πιεσεις που αναφερει ο κατασκευαστης για κανονικο και πληρες φορτιο εχουν λογικη δεν ειναι ενα ακομα νουμερο που απαξιούμε


2 μέρες έχω τις πιέσεις αυτές και έχω αυτή την αίσθηση. Έτσι κι αλλιώς δεν το πιέζω ιδιαίτερα. Θεωρητικά ζεσταίνεται πιο γρήγορα όταν έχει λιγότερο αέρα πάντως.
Όπως και να'χει δε ζεσταίνεται όσο το Μ3 στην πόλη, που όπως έλεγε και ο Τάκης (4V-Force) ακόμα και μέχρι το περίπτερο ζεσταίνονταν.
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Μάιος 12, 2008 3:23 pm

Acanthor έγραψε:Θεωρητικά ζεσταίνεται πιο γρήγορα όταν έχει λιγότερο αέρα πάντως.


Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει. Όταν κάναμε τα μαθήματα του CSS μας προτείνανε να μειώσουμε την πίεση στο πίσω λάστιχο για να μην υπερθερμανθεί μέσα στην πίστα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Δευτ Μάιος 12, 2008 3:43 pm

Dakota έγραψε:
Acanthor έγραψε:Θεωρητικά ζεσταίνεται πιο γρήγορα όταν έχει λιγότερο αέρα πάντως.


Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει. Όταν κάναμε τα μαθήματα του CSS μας προτείνανε να μειώσουμε την πίεση στο πίσω λάστιχο για να μην υπερθερμανθεί μέσα στην πίστα.


Χμ...Περιμένω να μας διαφωτίσει κάποιος....
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Μάιος 12, 2008 5:37 pm

Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τρί Μάιος 13, 2008 9:23 am

Dakota έγραψε:
Acanthor έγραψε:Θεωρητικά ζεσταίνεται πιο γρήγορα όταν έχει λιγότερο αέρα πάντως.


Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει. Όταν κάναμε τα μαθήματα του CSS μας προτείνανε να μειώσουμε την πίεση στο πίσω λάστιχο για να μην υπερθερμανθεί μέσα στην πίστα.


Στα μαθήματα του CSS ξεφουσκώσαμε τα λάστιχα ακριβώς για να θερμανθούν γρήγορα γιατί είχαμε μόνον ένα γύρο προθέρμανσης. Τα λάστιχα θερμαίνονται από την παραμόρφωση τους στην επαφή με τον δρόμο. Φουσκωμένο λάστιχο = μικρή παραμόρφωση.
Επίσης μας είπαν ότι αν έχουμε να πάμε μακριά στον γυρισμό να τα ξαναφουσκώσουμε αλλιώς δεν θα άντεχαν.

Στον δρόμο καμιά φορά που βλέπουμε κομμάτια ελαστικών είναι από ξεφούσκωτα αναγομωμένα λάστιχα που έχουν υπερθερμανθεί.
Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Re: Pirelli Diablo Strada

Δημοσίευσηαπό GUZZISTAS την Σάβ Απρ 25, 2009 3:36 pm

Το Diablo Strada είναι πολύ καλό λάστιχο. Εγώ τουλάχιστον τα έχω βάλει και στα 6000 χλμ που έχω κάνει είμαι πολύ ευχαριστημένος κρατάει καλά και το Guzzi πλαγιάζει με άνεση και χωρίς πολλά πολλά. Όταν ξανααλλάξω τα ίδια θα βάλω.
Άβαταρ μέλους
GUZZISTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Παρ Απρ 24, 2009 3:50 pm
Ονομα χρήστη: GUZZISTAS
Μοντέλο: MOTO GUZZI BREVA
Κυβικά: 1100

Re: Pirelli Diablo Strada

Δημοσίευσηαπό mechie την Δευτ Μάιος 11, 2009 3:25 pm

Τα έβαλα Σάββατο πρωί στο bandit και έκανα μια 300άρα χιλιόμετρα μέσα στο ΣΚ. Πρώτη εντύπωση είναι ότι πλαγιάζουν πολύ γρηγορότερα από τα Pilot Road2 που φορούσα, εξίσου σταθερά στην ευθεία και μέσα στη στροφή αλλά πιο ευαίσθητα στο "on-off" με το γκάζι. Προσπαθώντας να κινηθώ φυλαγμένα σε δρόμο με λουόμενους και όχι καλή ορατότητα, με το γκάζι κλειστό το εμπρός ήταν νευρικό, που με τα Michelin δεν το είχα νιώσει ότι 'λάθος' και να έκανα. Κατά τα άλλα, έχουν λίγο καλύτερη αίσθηση του τι συμβαίνει στο δρόμο. Ίδια κακή συμπεριφορά στις βαμμένες γραμμές (λογικό) και... Τα υπόλοιπα μόλις γράψω μερικά χιλιόμετρα ακόμα! Έχω περιέργεια να τα δω στο βρεγμένο, τα Road2 δεν είχαν υδρολισθήσει ποτέ, ακόμα και με παράλογα 180+ χιλιόμετρα στην Εθνική.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Re: Pirelli Diablo Strada

Δημοσίευσηαπό nikolinos την Τετ Μάιος 27, 2009 3:55 am

Χαιρετω την παρεα κ κανω το 1ο μου ποστ.. καλως σας βρηκα :)

Εχω ενα hornet 600 2007, ψαχνω μπας κ καταληξω τι λαστιχακια να βαλω.

Δεν θελω να βαλω κατι ακριβο μιας κ σεπτεμβριο θα παιξει σιγουρα κανενα css + trackday οποτε το λαστιχο παει για λιγο ξεφτιλισμα κ μετα απο λιγο παλι καινουργια...

Σκεφτομαι λοιπον την λυση mandp και εχουμε κ λεμε
Pireli Diablo - 170
Pireli Diablo Strada - 160
Pireli Diablo Corsa - 175
Pireli Diablo Corsa III - 260
Pireli Diablo Rosso - 280
Michelin Pilot 2ct - 270
(οι τιμες στο περιπου + 22 ευρω μεταφορικα.. κτλ)

Πολυ pirelli ρε παιδι μου, τι παει λοιπον σε ενα 600cc hornet? τι χλμ να περιμενω? και οδηγικα πια θα με ευχαριστησουν περισσοτερο? Να βγαλει καπου 10.000 χλμ οπως λετε οτι τα strada βγαζουν παραπανω... Επισης το κυκλοφορω κ πολη αλλα λιγα χλμ κ στριφτερες γρηγορες βολτες...

thanks...
Άβαταρ μέλους
nikolinos
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Μάιος 27, 2009 3:36 am
Ονομα χρήστη: Nikolaos
Μοντέλο: Hornet 600 '07
Κυβικά: 600

Re: Pirelli Diablo Strada

Δημοσίευσηαπό After την Πέμ Μάιος 28, 2009 5:31 pm

To πρωτο πραγμα που θα εκανα αν ειχα tdm, ηταν να αλλαξω την 18αρα ζαντα με μια 17αρα
Σε 18'' ΚΑΝΕΝΑ λαστιχο δεν ειναι της προκοπης, ειδικα με την Ελληνικη ασφαλτο
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Re: Pirelli Diablo Strada

Δημοσίευσηαπό gwolf13 την Τετ Ιουν 23, 2010 5:53 pm

λοιπον εxω το ktmsm 950 kai λεω να του βαλω scorpion lastixa. κατα την γνωμη σας ποια ειναι καλυτερα?? αυτα η τα diablo??? και ποιο απο τα diablo ειναι το καλυτερο???
gwolf13
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Ιουν 23, 2010 11:33 am
Ονομα χρήστη: γιωργος
Μοντέλο: KTM SM
Κυβικά: 950

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron