Απο οτι εχω διαβασει και μου εχουν πει ειναι μια value for money μοτοσικλετα. Μπορει να κανει λιγο πολυ τα παντα, απο καθημερινη οδηγηση μεχρι και μακρινα ταξίδια . Κοστιζει λιγοτερα απο τον ανταγωνισμο χωρις να υστερει δραματικά. Για καποιους οδηγους αυτο ειναι μειονεκτιμα αφου δεν κανει κατι πολυ καλα .
Αν ψαχνεις ενα μοτορι που θα σε εξηπηρετει σε πολλα χωρις να σε ενδιαφερουν οι τρομερες επιδοσεις τοτε αξιζει να επενδυσεις επανω του . Αν αναζητας εντονες αναμνησεις επιδοσεων τοτε αστο καλητερα.
Προσωπικά θα οου πρότεινα να το οδηγησεις πρωτα πριν αποφασεις γιατι μερικες φορες οι μικρολεπτομεριες ειναι αυτες που μας αλλαζουν γνωμη .
Ως κάτοχος τα τελευταία τρία χρόνια και έχοντας διανύσει 58000 χιλιόμετρα ήδη, μπορώ να σου πω ότι είναι μιά χαρά μοτοσικλέτα Έχει κάνει ταξίδια παντού, έχει μπει χώμα, έχει μπει Μέγαρα και Σέρρες, έχει κουβαλήσει από τα ψώνια της εβδομάδας μέχρι οικοδομικά υλικά... Είναι ελβετικός πολυσουγιάς. Δύο μειονεκτήματα βρίσκω: είναι βαρύ και του φαίνεται όσο δεν κινείται και η ζελατίνα δεν καλύπτει από τον αέρα, αν είσαι 1,70 και πάνω. Τα νέα μοντέλα με το αναθεωρημένο fairing μπορεί να το έχουν διορθώσει αυτό.
Και ναι, δεν κάνει τίποτα τέλεια, αλλά δεν θα σου λείψει και κάτι. Το 1250 έχει σαφώς καλύτερη ανάρτηση και η ροπή του τραβάει καράβι, όσο δεν το πιέζεις (και δεν χρειάζεται γιατί έχει μακριές σχέσεις οπότε στα "καθημερινά" δεν χρειάζεται να περάσεις τις 5000 στροφές) καίει όσο και το μικρό, σε εκδρομές που έχουμε κάνει βάζαμε την ίδια ποσότητα βενζίνης. Αν έχεις εμπειρία, προτίμησέ το... Και ότι άλλο θέλεις να ρωτήσεις εδώ είμαστε.
Συμφωνώ με όσα είπε ο mechie.Το 650 το έχω 3 χρόνια και μετά από 24000 χλμ -κυρίως πόλη- είναι ένα απόλυτα αξιόπιστο μηχανάκι.Αυτό που δεν μπόρεσα να διορθώσω πάνω του είναι η αίσθηση των φρένων. Δεν έχουν δάγκωμα και μέχρι να σταματήσεις σε αγχώνουν αρκετά (έχω αλλάξει τακάκια και σωληνάκια,αλλά χωρίς ουσιαστική βελτίωση...).Κατά τ'άλλα είναι κάπως βαρύ στους επιτόπιους ελιγμούς και...τέλος. ΔΕΝ έχει άλλα σοβαρά "μείον". Συνολικά πιστεύω είναι μια πολύ καλή "all around" μοτοσικλέτα και πολύ φιλική για νέους αναβάτες. Παραμένει επίσης η φτηνότερη στην κλάση της, αν και τα Κ9 μοντέλα ακρίβυναν αρκετά.