Ήταν Απρίλιος 2004 όταν σε ένα περιοδικό πρωτοείδα το ΧΤΧ. Έχοντας χρόνια το προηγούμενο ΧΤ, η συναισθηματική φόρτιση ήταν μεγάλη και η απόφαση μου ήταν γρήγορα - γρήγορα γεγονός. Μετά από 2 μήνες ανυπομονησίας το είχα απιτέλους στα χέρια μου !! Η συμβίωση μου ήταν απολαυστική και απροβλημάτιστη. Ροπή απο χαμηλά, αρκετή δύναμη και λόγω υγρόψυξης δεν αρνήθηκε ποτέ την βόλτα στην εθνική. Μόνο ψεγάδι νεότητας η ECU των μοντέλων 04 -05 η οποία αντικαταστάθηκε τσάμπα από την Μοτοδυναμική.
Η Yamaha όμως δεν επαναπαύθηκε στην επιτυχία του καινούργιου ΧΤ. Έτσι, μετά από τρία χρόνια επιτυχούς πορείας, έγιναν μερικές ουσιαστικές αλλαγές στη μοτοσικλέτα.
Έγινε επανασχεδιασμός των πλαστικών, ενώ η μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη επέμβαση αφορά την τοποθέτηση στο ΧΤΧ του καινούργιου αλουμινένιου ψαλιδιού.
Ανεβαίνοντας στο ανανεωμένο ΧΤΧ διαπίστωσα αμέσως την αλλαγή στην θέση οδήγησης η οποία φέρνει το σώμα πιο μπροστά και χαμηλά θυμίζοντας λίγο Ευρωπαικές κατασκευές. Παραδόξως η σέλα παρόλο την πιο επιθετική θέση οδήγησης μας φάνηκε αρκετά πιο άνετη από αυτή του προηγούμενου ΧΤΧ. Οι εξατμίσεις δεν ενοχλούν τον συνοδηγό, αν και η αλλαγή του απελευθερώνει απίστευτο ήχο και πολύ κρυμμένη δύναμη.
Η ποιότητα των πλαστικών μας άφησε την καλή εντύπωση μαζί με τα ανανεωμένα και ποιοτικότερα αυτοκόλλητα, ενώ η εργονομία παραμένει πάρα πολύ καλή. Η ευελιξία είναι εξαιρετική και δεν είναι υπερβολή να πούμε πως μέσα στην πόλη αποτελεί ένα φανταστικό εργαλείο για την καθημερινή μετακίνηση.
Το μικρό οργανάκι έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εκτός ίσως από το πολυπόθητο στροφόμετρο, αν και αυτό εμφανίζεται στο diag-mode. Η κατανάλωση της μηχανής είναι λογική ενώ λόγω ψεκασμού παραμένει ρυθμίσιμη κατά την θέληση του αναβάτη
Η Yamaha, σωστά, εφοδίασε το ΧΤΧ με σωληνάκια υψηλής πίεσης τα οποία δείνουν καλή αίσθηση και δύναμη.
Η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας φορούσε διαφορετικά ελαστικά έμπρός πίσω, παρόλα αυτά η πρώτερη εμπειρία μας με τη μηχανή μόνο καλά σχόλια μας έχει αφήσει αν και πρέπει να παραδεχθούμε πως τα ελαστικά που φοράει πάνω αδικούν τρομακτικά το σύνολο στους Ελληνικούς απίστευτα γλυστερούς δρόμους.
Αναμφίβολα όμορφη δεν νομίζετε ΑΝ δεν το νομίζετε, απλά ρωτήστε την συνοδό σας ...
Το καινούργιο μασκάκι είναι μικρότερο και δένει καλίτερα με την εμφάνιση του ΧΤΧ.
Φοριέται και στα καλίτερα σαλόνια ...
Ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ που θα μας συνοδεύει για πολλά πολλά χρόνια. Αξιόπιστο, δυνατό, ροπάτο και με αρκετές δυνατότητες εξέλιξης, πάντως έχουμε μια υποψία πως το Euro 3 μάλλον κάτι έχει κλέψει από τη δύναμη του 04 ... (Ίσως είναι θέμα της μοτοσικλετας δοκιμής).
Η υδρόψυξη κάνει εμφανή την παρουσία της φέρνοντας την επανάσταση σε σχέση με το αειθαλές αερόψυκτο μοτέρ του ΧΤ 600. Πολύ περισσότερη δύναμη αλλά και μικρότερη κατανάλωση και πολιτισμένη λειτουργία.
Το μήλον της έριδος ή αλλιώς η ζήλεια για όλους τους κατόχους των προγουμένων ΧΤΧ, καθώς ΔΕΝ μπαίνει στα προηγούμενα. Πράγματι η διαφορά δεν είναι μόνο αισθητική αλλά και ουσιαστική όταν η μηχανή οδηγηθεί σε δρόμους με κλειστές στροφές.
Δυστυχώς όμως όλα τα καλά κάπου τελειώνουν. Αλήθεια, όμως, όλα καλά και τέλεια με αυτό το ΧΤ? Η απάντηση είναι καταφατική όταν το κρίνουμε από την οπτική με την οποία η Yamaha το σχεδίασε. Το ΧΤΧ και το ΧΤR δεν ανήκουν στην σειρα WR ή WRF. Δεν είναι αγωνιστικά πανάλαφρα motard με υπερεύστροφους ιδιαίτερης μεταχείρησης και χρήσης κινητήρες. Κοστίζει και μερικά χιλιάρικα λιγότερο άλλωστε.
Το ΧΤ είναι μοτοσικλετα που θα την χαίρεσαι κάθε ημέρα, θα κάνει πάρα πολύ καλά ότι μπορεί να ζητήσει ο μέσος οδηγός και αρκετά παραπάνω αξίζοντας πραγματικά το κάθε Ευρώ που θα δώσετε για αυτή. Δεν έχει τις ιδιοτροπίες και το σασπενς άλλων μηχανών. Εδώ το συνεργείο θα στο θυμήσει μόνο ο μετρητής στο οργανάκι και τίποτα άλλο. Όλα αυτά σε ένα οικονομικό, αλεξίσφαιρο και όμορφο πακέτο με την εξαιρετική πανελλαδικά υποστήριξη της Μοτοδυναμικής. Μην απατάσθε, το ΧΤ χτύπησε φλέβα χρυσού πάλι και ανάγκασε όλους τους κατασκευαστές να προχωρήσουν με καινούργια μοντέλα, κανένα εκ των οποίων όμως δεν έχει το χαρακτήρα του ΧΤ.
Με το πέρας του τεστ θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Mοτοδυναμική Α.Ε. για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας. Θα ήταν μεγάλη παράληψη εκ μέρους μας να μην αναφέρουμε την πάρα πολύ καλή οργάνωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα του τομέα των test ride, την οποία και διαπιστώσαμε από κοντά καθώς και τον καθαρά επαγγελματικό τρόπο διαχειρισης τους. Πραγματικά ένα παράδειγμα προς μίμηση στο χώρο. Ευχαριστούμε πολύ.
ας σχολιασω και γω την συντομη μα πολυ συντομη εμπειρια μου μαζι του
εχοντας οδηγησει το XT του Tdmrider ειχα μια εικονα στο μυαλο μου που χαθηκε με το μοντελο του 2007
ρε παιδια αρκετα διαφορετικο και ας φαινεται το ιδιο
προτων ο χαρτης και ο αισθητηρας λ
η θεση οδηγησης και η σελα
αλλα για να μην σας κουραζω με τεχνικα
η οδηγηση μαζι του ηταν μια περιεργη σχεση με συναισθηματα αλητειας
μολις το ψιλο συνηθισα μου εβγαζε συνεχεια συναισθηματα καγκουρισμου , να το ντριφταρω , εντο σουζες κτλ κτλ
δεν ξερω γιατι αλλα ενιωθα λες και ζω μεσα στο ροδα τσαντα και κοπανα ομως ειχε πολλα μελανα σημεια που μου ξεδιπλωσε στην πορεια
και κυριως ο τροπος που λειτουργουν οι αναρτησεις στο φρεναρισμα , τις θεωρησα πολυ μαλακές για ενα supermotard και σιγουρα δεν θα καληψουν ολα τα γουστα
ευτηχως το κοστος για ενα σετ ελατηρια εμπρος ειναι μικρο οποτε δεν ανεβαζει και πολυ την τιμη αποκτησης του
κατα τα αλλα μου αρεσε αρκετα στο πορτοκαλι μπλε μαυρο χρωματακι και το θεωρησα πολυ ανετο για καθημερινη μετακινηση στην πηγμενη πολη
δεν ειναι μονον τα 9500 ευροπουλα αλλα και τα μελλοντικα ευροπουλα. Καθε 3000 χλμ σερβις και τα λοιπα.
Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις... Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?
Εντάξει... είμαι γραμμένος εδώ και πολύ καιρό στον χώρο αλλά τώρα το είδα το νήμα. Τιμωρία και στην γωνία για την έλλειψη παρατηρητικότητας!!
Όσον αφορά τώρα το ΧΤ660. Προσωπικά έχω το ΧΤΧ του 05. Μετά λοιπόν απο περίπου 4 χρόνια συντροφιάς με αυτό μερικά πράγματα συνοπτικά.
1. Τα πλαστικά μετά απο 2-3 χρόνια θέλουν αλλαγή καθώς θολώνει το χρώμα τους. 2. Το μηχανάκι όντως έχει μαλακό μπροστινό και θέλει σίγουρα έστω ελατήρια αν οχι άλλο μπροστινό. Ένα upside down θα το έκανε πολύ καλύτερο ας πούμε. 3. Τα φρένα του είναι αρκετά καλά με την brembo να δουλέυει πολύ καλά μπροστά. 4. Έχοντας πλέον Akrapovic πίσω και ενα K&N ανοιχτό φίλτρο το μηχανάκι είναι σαφώς πιο ζωντανό και πιο δυνατό στην τελική του...έχοντας καταγράψει ενα "κοντερίσιο" νούμερο στα 175 με αναβάτη 98 κιλών επάνω του!!! 5. Στο νέο μοντέλο με χαλάει απίστευτα το μικρό μασκάκι. Προτιμώ το προηγούμενο όπου για λόγους ταξιδιού και άερα έχω πάρει μια μεγαλύτερη after market και δουλεύει σαφώς καλύτερα. 6. Είναι μηχανάκι που με υποχωρήσεις μπορεί να κάνει τα πάντα... απο το να μπεί σε πίστα και να το διασκεδάσεις χωρίς υπερβολές μέχρι και να πας ταξίδι για πολλάααααα χιλιόμετρα. 7. ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ... όμως δουλεύει ηλεκτρικά στις μεσαίές και στις ψηλές δίνει πάρα πολύ καλά. Στις χαμηλές σκορτσάρει λίγο και είναι λογικό μιας και έχει ρυθμιστεί να δίνει ροπή στην μέση και ψηλά. Έχει χαμηλό κόστος συντήρησης. Α... και εδώ και τόσα χρόνια μια λάμπα μου ζήτησε στον προβολέα, και απο @#!@# δικιά μου , (κακή συντήρηση) έκοψε αλυσίδα χωρίς όμως καμία άλλη ζημιά. 8. Είναι ΧΤ... δεν χάνει κόστος μεταπώλησης όπως άλλα μηχανάκια.. το 2007 το πήρα μτχ απο φίλο στα 4000 ευρώ και μετά απο 3 χρόνια άνετα... πολύ άνετα βρήκα να το δώσω 3500!!!!
Αν λοιπόν κάποιος ζητά ενα commuter που μπορεί όμως να δώσει και κάποιους τόνους διασκέδασης ... ανεπιφύλακτα πάρτε το ...
Τελικα τα xt660x του 2004-5 βγηκαν καλα? Υπαρχει καποιος που νατο εχει μεχρι σημερα? Ποιες ειναο οι διαφορες με τα νεα μοντελα εκτος απο χρωμα ? Ευχαριστω
ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ.... ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΟΧΟΥΣ.. ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ! ΟΛΟO.. ΖΩΗ!
*Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ, ΤΙΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ.
*ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ.
*ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΑ,ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.