Honda Bros λαδι!!!

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Honda Bros λαδι!!!

Δημοσίευσηαπό nitso την Πέμ Ιούλ 15, 2010 3:24 pm

Καλησπερα σε ολους c145 ,

Θα ηθελα να μου πει καποιο μελος με το ιδιο μηχανακι ποιο λαδι χρησιμοποιει, με ποιο λαδι το σασμαν του ειναι ποιο αθορυβο? b010
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros λαδι!!!

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Ιούλ 16, 2010 10:17 am

Πρόσφατα εβαλα της Shell το ημισυνθετικο 15-50 και ειναι μια χαρα

αλλα ποτε δεν μου κοπαναγε το κιβωτιο με οτι λαδι και να ειχα βαλει .

Συνηθως βαζω τις ακριβες σειρες.

Αποφυγε 100% συνθετικό και αγωνιστικου τυπου .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Honda Bros λαδι!!!

Δημοσίευσηαπό nitso την Παρ Ιούλ 16, 2010 3:40 pm

ο μηχανικος μου εβαλε Agip (το προτεινει η honda μου ειπε)μαλλον 10-40 και βελτιωθηκε ελαφρος.

Απλα μου ειπε οτι στη δευτερη αλλαγη θα στρωσει ...ισχυει αυτο?(μαλλον οχι ε?)

Θα τα δοκιμασω κανα μηνα και θα βαλω αυτα που μου προτεινεις (Shell 15-40)
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros λαδι!!!

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Ιούλ 17, 2010 9:19 am

nitso έγραψε:ο μηχανικος μου εβαλε Agip (το προτεινει η honda μου ειπε)μαλλον 10-40 και βελτιωθηκε ελαφρος.

Απλα μου ειπε οτι στη δευτερη αλλαγη θα στρωσει ...ισχυει αυτο?(μαλλον οχι ε?)

Θα τα δοκιμασω κανα μηνα και θα βαλω αυτα που μου προτεινεις (Shell 15-40)


Το να μην χτυπαει το κιβωτιο παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες.

Πρωτον το ρελαντι σου να μην ειναι πανω απο 1200 στροφες.

Ο συμπλεκτης να εχει το απαιτουμενο κενο πριν αποσυμπλεξει . Προσοχη δεν θελει πολυ κενο γιατι αλλιως δεν αποσυμπλεκει πληρως .

Η αλυσιδα να ειναι σε καλη κατασταση ,οχι πολυ τεντομενη και γρασαρισμενη .

Το πλαστικο κουτι που καλυπτει το εμπρος γραναζι και τον αξονα τον ταχυτητων ,εσωτερικα να ειναι καθαρο . Δεν μπορεις να φανταστεις τι μαζευει εκει μεσα.

Επεισης να γρασαρεις τον λεβιε τον ταχυτητων .

Τα λαδι που εβαλες εχω ακουσει οτι ειναι μια χαρα. Μην τρελενεσαι και παρα πολυ με το θεμα . Εντελος αθορυβο δεν θα γινει ποτε . Δεν γινεται αλλωστε.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Honda Bros λαδι!!!

Δημοσίευσηαπό nitso την Κυρ Ιούλ 18, 2010 12:34 am

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις .

Ο λογος που κτυπαγαν οι ταχυτητες ηταν οτι το ο μοχλος των ταχυτητων που συνδέεται με τον αξονα του σασμαν ηταν σε λαθος θεση .
Μολις του αλλαξα μερικα κλικ δουλεψε το σασμαν πολυ γλυκα.

Βεβαια γρασαρισα ολους τους συνδεσμους και καθαρισα ολη τη μακα γυρω απο το μικρο γραναζι της αλυσιδας μεσα στο πλαστικο καπακι του σασμαν.
Και παλι ευχαριστω γιατι με κανανε να προβληματιστω και να βρω λυση .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron