Νέα φέρινγκ και αεραγωγοί των ram-air.
Έπειτα από τις τελευταίες δοκιμές που έγιναν στην πίστα της Aragon αρκετές από τις μοτοσυκλέτες της Moto2 εμφανίστηκαν με νέα body parts (φέρινγκ, προσθήκες και αεραγωγούς των ram-air) που απ’ότι φάνηκε έδωσαν άλλο αέρα στις επιδόσεις τους στον αγώνα του Brno.
Η Moriwaki του Toni Elias παρουσιάστηκε με ένα εντελώς νέο φέρινγκ που είναι αισθητά διαφορετικό στο άνω μέρος του. Επίσης ο κλασικός αεραγωγός του ram-air της Moriwaki έδωσε πλέον τη θέση του στον καινούργιο που μοιάζει περισσότερο με τον αντίστοιχο των Ducati.
Διαφορετικό αεραγωγό φορούσε και η μοτοσυκλέτα του Yuki Takahashi της Tech 3 σε σύγκριση με του ομόσταυλού του Raffaele de Rosa. Έφερε πιο κοντά εξωτερικά τοιχώματα και είχε ελαφρά κλίση προς τα πάνω. Επίσης το φέρινγκ της μοτοσυκλέτες είχε μεγαλύτερες οπές στο πλάι για την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας. Στο Brno η μοτοσυκλέτα του Takahashi φορούσε πιο μακρύ και ογκώδες σωλήνα στην εξάτμιση στο σημείο που ενώνεται από το 4-1 προς το τελικό της.
Νέο ήταν και το φέρινγκ που χρησιμοποιούσε ο Corsi στην μοτοσυκλέτα της Motobi που ως γνωστόν διαθέτει πλαίσιο της Ιαπωνικής TSR. Στα πλαϊνά του τμήματα έφερε κοφτές οπές για την διαφυγή του θερμού αέρα ενώ το ρύγχος του είναι πιο σφαιρικό. Στον συγκεκριμένο αγώνα ο Corsi φορούσε κοντή εξάτμιση κατασκευασμένη από την Arrow.
Με ένα εντελώς καινούργιο φέρινγκ εμφανίστηκε και ο Shoya Tomizawa. Η εμφανής διαφορά ήταν στην σχεδίαση του ram-air που καταργούσε τον διπλό αεραγωγό της Suter με ένα μονό παρόμοιο με αυτό που είχε η ZX-RR τον πρώτο χρόνο στα MotoGP. Μικρές αλλαγές έφερε το φέρινγκ του επιπλέον στο κάτω μέρος του. Σημειωτέων δε ότι η ομάδα του, Technomag-CIP, είναι η μόνη που συνεχίζει να διατηρεί καλυμμένο το πλαίσιο της Suter με carbon σε συγκεκριμένα σημεία του ψαλιδιού και του πλαισίου.