Μια μερα μου μπηκε στο μυαλο η ιδεα να καθαρισω ολα τα αλουμινενια μερη του τιμονιου της Honda μου ,τα οποια ειχαν ξεφτυσει απο το καιρο και τα μικροχτυπηματα .
Αυτα ηταν το δοχειο των φρενων και η βαση του συμπλεκτη.
Αυτο το εκανα αφου τα ξεκουμπωσα ολα και τα εκανα κομματια .
Μαζεψα λοιπον αυτα που ηθελα να γυαλισω και με τη βοηθεια dremel βουρτσας και αλοιφης τα καταφερα.
Λογω της ηλικιας της , το τζαμακι του δοχειου των υγρων ειχε χασει τη διαυγεια του και πλεον δεν εκανε τη δουλεια του.Συν οτι με το γυαλισμα δυστυχως το τρυπησα κατα λαθος...
Σας παρουσιαζω λοιπον την απλη και ανεξοδη λυση που εφαρμοσα χρησιμοποιωντας απλα υλικα.
Ξεκινησα αφου στραγγιξα καλα το δοχειο απο τα υγρα του και μετα εβγαλα το παλιο πλαστικο αχρηστο δισκιο απο το δοχειο πιεζοντας το απο μεσα προς τα εξω προσεκτικα να μη χαραξω τιποτα και μην κοπω ασχημα με ενα μικρο ισιο κατσαβιδακι.Βγηκε δυσκολα αφου εγινε κομματακια.
Στη συνεχεια καθαρισα προσεκτικα τα υπολοιματα της κολλας και πλαστικου που υπηρχε.
Ακολουθησε καλο πλυσιμο με καθαριστικο για φρενα και οινοπνευμα μπλε.(Ή το ενα ή το αλλο).
Παρατηρησα οτι το νομισμα του 1 λεπτου(του ευρω)καλυπτει ακριβως τη τρυπα.
Καπου βρηκα πεταμενη μια θηκη απο καρτα SD .Ετσι χρησιμοποιοντας το κερμα για πατρον εκοψα με ψαλιδι το πλαστικο στις διαστασεις που ηθελα.Με υπομονη τα καταφερα.
Εφτιαξα μια μικρη ποσοτητα κολλας με εποξικη κολλα δυο συστατικων ,ειδικη και για επαφη με υγρα φρενων.
Εβαλα μια μικρη ποσοτητα ,γρηγορα γιατι στεγνωνει μεσα σε κανα δυο λεπτα ,με οδοντογλυφιδα στη πατουρα της τρυπας που θα κατσει το νεο πλαστικο δισκιο και το πιεσα καλα να παει στη θεση του.
Η κολλα γραφει στις οδηγειες της οτι θελει μονο 15 λεπτα για πληρη στεγνωμα αλλα εγω την αφησα ολη νυχτα.
Το πρωι τα τοποθετησα ολα στη θεση τους και απολαυσα το αποτελεσμα .
Πλεον υπηρχε διαφανο τζαμακι να βλεπω τη σταθμη των φρενων και δεν υπηρχε διαρροη.
Να και μια φωτογραφια και με τα Vapor.