Συντονιστής: Συντονιστές
After έγραψε:
Ειναι στριφτερο, αλλα οταν ανεβει ο ρυθμος το βαρος των 232 κιλων, φαινεται
Dimitris έγραψε:After έγραψε:
Ειναι στριφτερο, αλλα οταν ανεβει ο ρυθμος το βαρος των 232 κιλων, φαινεται
Μόνο αν το οδηγήσεις θα μπορείς να στηρίξεις την παραπάνω δήλωση...
Το δικό μου ζυγίζει 250 κιλά.....OFANIS, τι έχεις να πεις για τα κιλά μου ;
After έγραψε:iznogood έγραψε:Μια αλλαγή στα εξατμισονια που λέει και ο ταζ, και το εργαλείο δεν παίζεται...
To μεγαλο μοιονεκτημα, ειναι οτι το πισω φαναρι ειναι στον λασπωτηρα, σε αντιθεση με το πρωτοτυπο που ηταν στην ουρα
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ?
taz έγραψε:After έγραψε:iznogood έγραψε:Μια αλλαγή στα εξατμισονια που λέει και ο ταζ, και το εργαλείο δεν παίζεται...
To μεγαλο μοιονεκτημα, ειναι οτι το πισω φαναρι ειναι στον λασπωτηρα, σε αντιθεση με το πρωτοτυπο που ηταν στην ουρα
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ?
Για να το πουλάνε σαν aftersale
Τί είναι το B-King τελικά
ace69 έγραψε:προσφέρει κάτι διαφορετικό και κραυγαλέο σε επίπεδο design και ιπποδύναμης με ένα καλό πακέτο φρένων και αναρτήσεων, ναι είναι μιά επαναστατική δήλωση. Και το καλύτερο θα είναι να μήν αργήσουν και οι άλλοι διεκδικητές του βάθρου της κατηγορίας.
Ofanis έγραψε:εγω σχολιασα τη σταση του περιοδικού.
Dakota έγραψε:Με 2 εξατμισόνια το μηχανάκι θα ξεσκίζει ότι κινείτε.
Άντε και με ένα πιο κοντό γρανάζι πίσω για να τραβάει καλύτερα χαμηλά.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες