
Η Yamaha όμως δεν επαναπαύθηκε στην επιτυχία του καινούργιου ΧΤ. Έτσι, μετά από τρία χρόνια επιτυχούς πορείας, έγιναν μερικές ουσιαστικές αλλαγές στη μοτοσικλέτα.
Έγινε επανασχεδιασμός των πλαστικών, ενώ η μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη επέμβαση αφορά την τοποθέτηση στο ΧΤΧ του καινούργιου αλουμινένιου ψαλιδιού.
Ανεβαίνοντας στο ανανεωμένο ΧΤΧ διαπίστωσα αμέσως την αλλαγή στην θέση οδήγησης η οποία φέρνει το σώμα πιο μπροστά και χαμηλά θυμίζοντας λίγο Ευρωπαικές κατασκευές. Παραδόξως η σέλα παρόλο την πιο επιθετική θέση οδήγησης μας φάνηκε αρκετά πιο άνετη από αυτή του προηγούμενου ΧΤΧ. Οι εξατμίσεις δεν ενοχλούν τον συνοδηγό, αν και η αλλαγή του απελευθερώνει απίστευτο ήχο και πολύ κρυμμένη δύναμη.
Η ποιότητα των πλαστικών μας άφησε την καλή εντύπωση μαζί με τα ανανεωμένα και ποιοτικότερα αυτοκόλλητα, ενώ η εργονομία παραμένει πάρα πολύ καλή. Η ευελιξία είναι εξαιρετική και δεν είναι υπερβολή να πούμε πως μέσα στην πόλη αποτελεί ένα φανταστικό εργαλείο για την καθημερινή μετακίνηση.
Το μικρό οργανάκι έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εκτός ίσως από το πολυπόθητο στροφόμετρο, αν και αυτό εμφανίζεται στο diag-mode. Η κατανάλωση της μηχανής είναι λογική ενώ λόγω ψεκασμού παραμένει ρυθμίσιμη κατά την θέληση του αναβάτη
Η Yamaha, σωστά, εφοδίασε το ΧΤΧ με σωληνάκια υψηλής πίεσης τα οποία δείνουν καλή αίσθηση και δύναμη.
Η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας φορούσε διαφορετικά ελαστικά έμπρός πίσω, παρόλα αυτά η πρώτερη εμπειρία μας με τη μηχανή μόνο καλά σχόλια μας έχει αφήσει αν και πρέπει να παραδεχθούμε πως τα ελαστικά που φοράει πάνω αδικούν τρομακτικά το σύνολο στους Ελληνικούς απίστευτα γλυστερούς δρόμους.
Αναμφίβολα όμορφη δεν νομίζετε

Το καινούργιο μασκάκι είναι μικρότερο και δένει καλίτερα με την εμφάνιση του ΧΤΧ.
Φοριέται και στα καλίτερα σαλόνια ...
Ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ που θα μας συνοδεύει για πολλά πολλά χρόνια. Αξιόπιστο, δυνατό, ροπάτο και με αρκετές δυνατότητες εξέλιξης, πάντως έχουμε μια υποψία πως το Euro 3 μάλλον κάτι έχει κλέψει από τη δύναμη του 04 ... (Ίσως είναι θέμα της μοτοσικλετας δοκιμής).
Η υδρόψυξη κάνει εμφανή την παρουσία της φέρνοντας την επανάσταση σε σχέση με το αειθαλές αερόψυκτο μοτέρ του ΧΤ 600. Πολύ περισσότερη δύναμη αλλά και μικρότερη κατανάλωση και πολιτισμένη λειτουργία.
Το μήλον της έριδος ή αλλιώς η ζήλεια για όλους τους κατόχους των προγουμένων ΧΤΧ, καθώς ΔΕΝ μπαίνει στα προηγούμενα. Πράγματι η διαφορά δεν είναι μόνο αισθητική αλλά και ουσιαστική όταν η μηχανή οδηγηθεί σε δρόμους με κλειστές στροφές.
Δυστυχώς όμως όλα τα καλά κάπου τελειώνουν. Αλήθεια, όμως, όλα καλά και τέλεια με αυτό το ΧΤ? Η απάντηση είναι καταφατική όταν το κρίνουμε από την οπτική με την οποία η Yamaha το σχεδίασε. Το ΧΤΧ και το ΧΤR δεν ανήκουν στην σειρα WR ή WRF. Δεν είναι αγωνιστικά πανάλαφρα motard με υπερεύστροφους ιδιαίτερης μεταχείρησης και χρήσης κινητήρες. Κοστίζει και μερικά χιλιάρικα λιγότερο άλλωστε.
Το ΧΤ είναι μοτοσικλετα που θα την χαίρεσαι κάθε ημέρα, θα κάνει πάρα πολύ καλά ότι μπορεί να ζητήσει ο μέσος οδηγός και αρκετά παραπάνω αξίζοντας πραγματικά το κάθε Ευρώ που θα δώσετε για αυτή. Δεν έχει τις ιδιοτροπίες και το σασπενς άλλων μηχανών. Εδώ το συνεργείο θα στο θυμήσει μόνο ο μετρητής στο οργανάκι και τίποτα άλλο. Όλα αυτά σε ένα οικονομικό, αλεξίσφαιρο και όμορφο πακέτο με την εξαιρετική πανελλαδικά υποστήριξη της Μοτοδυναμικής. Μην απατάσθε, το ΧΤ χτύπησε φλέβα χρυσού πάλι και ανάγκασε όλους τους κατασκευαστές να προχωρήσουν με καινούργια μοντέλα, κανένα εκ των οποίων όμως δεν έχει το χαρακτήρα του ΧΤ.
Με το πέρας του τεστ θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Mοτοδυναμική Α.Ε. για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας. Θα ήταν μεγάλη παράληψη εκ μέρους μας να μην αναφέρουμε την πάρα πολύ καλή οργάνωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα του τομέα των test ride, την οποία και διαπιστώσαμε από κοντά καθώς και τον καθαρά επαγγελματικό τρόπο διαχειρισης τους. Πραγματικά ένα παράδειγμα προς μίμηση στο χώρο. Ευχαριστούμε πολύ.
[GVideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-4321657400273141227&hl=en[/GVideo]