Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιαν 27, 2009 3:28 pm

FRAGISCOS έγραψε:Δηλαδη εμεις που μενουμε σε νησια και οι διαδρομες ειναι πολυ μικροτερες απο 10-15 χλμ,η δεν πρεπει να αγοραζουμε μοτοσυκλεττες η δεν πρεπει να τις χρησιμοποιουμε.
Α! και τοσα χρονια που ειχαμε μηχανακια και τα ζεσταιναμε στο ρελαντι , εσπαγαν?
Κι αν εσπαγαν εφταιγε το ζεσταμα?
Επισης δεν πιστευω οτι οι κατασκευαστες ειναι τοσο μ......ες που φτιαχνουν πολυστροφα μοτερ που στο ρελαντι δεν λαδωνονται..... :roll: :roll: :roll:

Καλά τα λες...μήπως να έστελνες ένα μήνυμα στον αρθρογράφο; (Kevin Ash)
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Σάβ Μαρ 07, 2009 8:42 am

Tdmrider έγραψε:Επιπρόσθετα, με την εμπειρία μου στα βαπόρια των οποίων οι ηλεκτρομηχανές και οι κύριες μηχανές δουλεύουν συνεχώς για πάνω απο 25 χρόνια, όλοι οι κατασκευαστές θεωρούν επιτακτικό το ζέσταμα μέχρι την θερμοκρασία λειτουργίας και κυρίως χωρίς φορτίο.



Λόγω κάποιας προηγούμενης εμπειρίας (υπήρξα και σε καράβια και σε ναυπηγεία ηλ/γος πριν την βιομηχανία), η γνώμη μου είναι πως μιλάμε για μηχανές άλλης φιλοσοφίας, άλλης φυσικής, και γενικά τόνους από μέταλλο που πρέπει να ζεσταθεί για να πάρει τις προκαθορισμένες διαστάσεις.

Όσων αφορά το ζέσταμα δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν σχεδίασα εγώ την μηχανή που καβαλάω. Κάνω ακριβώς ότι λέει το βιβλίο.
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Μαρ 11, 2009 3:49 pm

FiestaLoca έγραψε:Λόγω κάποιας προηγούμενης εμπειρίας (υπήρξα και σε καράβια και σε ναυπηγεία ηλ/γος πριν την βιομηχανία), η γνώμη μου είναι πως μιλάμε για μηχανές άλλης φιλοσοφίας, άλλης φυσικής, και γενικά τόνους από μέταλλο που πρέπει να ζεσταθεί για να πάρει τις προκαθορισμένες διαστάσεις.

...




Θα συμφωνήσω και εγω με οτι αναφέρεις για αυτές τις μηχανές, μιας και απο τη συζήτηση με όποιον μηχανικο έχω κάνει, αυτές οι μηχανές λόγω μεγέθους και κατασκευής έχουν και τέτοια θέματα με ελατήρια. Εκεί που ήθελα να καταλήξω ειναι οτι ο δείκτης του Cold είναι ίσως πιο ουσιαστικός από οτι νομίζουμε οπότε όπως λες και εσυ λίγο ζέσταμα δεν βλέπτει. Τώρα αν λέει κάτι άλλο το manual, οφείλουμε να το ακολουθήσουμε ...
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό monographix την Τρί Απρ 07, 2009 7:59 pm

TΙ να πω ... εμπειρικα τωρα, το cbακι μου (400 sf version R, PGM-IG, καρμπυρατερ) αν δεν ζεσταθει καλα σβηνει οποτε του καπνισει ... θελει ενα ζεσταματακι με λιγο μανετα γυρω στις 1000 . Δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι αν δεν ζεσταθει καλα ... και ναι μεν δοκιμαζω το βαλε μπρος και φυγε συντηρητικα αλλα μεχρι να φτασω εκει που παω σβηνει σε καθε φαναρι ... δεν εχω δοκιμασει να του ρυθμισω ρελαντι ψηλοτερα μηπως ... Ασε που επισης πολυ συχνα οι συνη8εστερες αποστασεις που εχω να διανυσω καθημερινα κυμαινονται εκει στα 10-30 χλμ ....
Άβαταρ μέλους
monographix
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί Μάιος 22, 2007 2:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό giannisblest την Σάβ Απρ 11, 2009 2:57 am

monographix έγραψε:TΙ να πω ... εμπειρικα τωρα, το cbακι μου (400 sf version R, PGM-IG, καρμπυρατερ) αν δεν ζεσταθει καλα σβηνει οποτε του καπνισει ... θελει ενα ζεσταματακι με λιγο μανετα γυρω στις 1000 . Δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι αν δεν ζεσταθει καλα ... και ναι μεν δοκιμαζω το βαλε μπρος και φυγε συντηρητικα αλλα μεχρι να φτασω εκει που παω σβηνει σε καθε φαναρι ... δεν εχω δοκιμασει να του ρυθμισω ρελαντι ψηλοτερα μηπως ... Ασε που επισης πολυ συχνα οι συνη8εστερες αποστασεις που εχω να διανυσω καθημερινα κυμαινονται εκει στα 10-30 χλμ ....

ακριβως το ιδιο πραγμα κανει το brosακι μου.οταν ομως το ρυθμισω να μενει στο ρελαντι κρυο οταν ζεσταθει δεν μπορει να πεσει στο ρελαντι.νομιζω οτι πολυ απλα ετσι ειναι τα παλια μοτερ. :smt089
giannisblest
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 4:25 pm
Τοποθεσία: kerkyra,athens-alimos
Ονομα χρήστη: giannisblest
Μοντέλο: Honda BROS 400 J (NC 25)
Κυβικά: 400

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Απρ 11, 2009 11:29 am

εμενα δεν το κανει και ποτε δεν το έκανε το δικο μου brosaki

φυσικα το ρυθμισα οπως λεει ο κατασκευαστης

1200 στροφες οταν ειναι ζεστο !!!!!
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Gandalf την Τετ Απρ 15, 2009 12:15 pm

αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο όπως γνωρίζετε όλοι έχει να κάνει με την θερμοκρασία λειτουργίας του λιπαντικού. Το λιπαντικό είναι εκείνο που ουσιαστικά διατηρεί την θερμοκρασία λειτουργίας των μετάλλων και του κιβωτίου μετάδοσης.

Στο ρελαντί λοιπόν είναι λίγο δύσκολο να κυκλοφορήσει το λιπαντικό με σωστή ροή , εξού και δεν έχεις ικανό ζέσταμα κινητήρα. Το ιδανικό είναι όντως να κινηθεί η μηχανή , αλλά με ράθυμους ρυθμούς έτσι ώστε να φτάσει σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ.

Αυτό πάντα βέβαια έχει να κάνει και με το μετέπειτα έτσι;... γιατί αν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας , δεν σημαίνει απαραίτητα πως μπορούμε μετά να σκίζουμε δευτέρες τρίτες... Όλα με το σωστό μέτρο μπορούν να δώσουν ενα 20-30% παραπάνω διάρκεια ζωής στον κινητήρα μας.

Gandalf
let there be light!
Άβαταρ μέλους
Gandalf
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 11:17 am

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό thodoris80 την Τρί Μαρ 29, 2011 3:45 pm

To Ιδανικό ζέσταμα το μοτέρ ειναι στην πορεία.Με το που βάλεις μπροστά και σβήσει το λαμπάκι του λαδιού(ανέβασε πίεση 0,5 βαρ το κύκλωμα[το ειχα διαβάσει όταν έψαχνα για φούσκες λαδιού και έπεσα πάνω σε αυτο])το πολύ στο ρελαντί 1 λεπτό για να κυκλοφορήσει το λάδι.Μετά ζέσταμα στον δρόμο.
thodoris80
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2011 7:30 am
Τοποθεσία: θεσ/νικη
Ονομα χρήστη: Θοδωρής
Μοντέλο: Honda bros nt400j nc25
Κυβικά: 400
Επάγγελμα: Μηχανολόγος βιομηχανικών εγκαταστάσεων και βιομηχανικής παραγωγής.

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Μαρ 29, 2011 7:35 pm

Στο Bros ο κατασκευαστης λεει οτι αφου ανεβει ο δεικτης θερμοκρασιας πανω απο το cold .

Δεν υπαρχει χρυσος κανονας αφου καθε μοτερ εχει τα χουγια του.

Διαβαστε το manual . Ο δημιουργος ξερει καλητερα.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό thodoris80 την Τρί Μαρ 29, 2011 8:08 pm

iliasRC31 έγραψε:Στο Bros ο κατασκευαστης λεει οτι αφου ανεβει ο δεικτης θερμοκρασιας πανω απο το cold .

Δεν υπαρχει χρυσος κανονας αφου καθε μοτερ εχει τα χουγια του.

Διαβαστε το manual . Ο δημιουργος ξερει καλητερα.
+10 εις το άπειρο.
thodoris80
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2011 7:30 am
Τοποθεσία: θεσ/νικη
Ονομα χρήστη: Θοδωρής
Μοντέλο: Honda bros nt400j nc25
Κυβικά: 400
Επάγγελμα: Μηχανολόγος βιομηχανικών εγκαταστάσεων και βιομηχανικής παραγωγής.

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες