Συντονιστής: Συντονιστές
pelopidas έγραψε:καλησπερα! ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να σας κανω καποιες ερωτησεις!
1ον : η μπρος αυτη ειναι η 650 ή η 400?
2ον : το βαρος της μοτοσυκλετας και η γεωμετρια της δεν επηρεαστηκε απο την αλλαγη των μπουκαλων μπροστα και της ζαντας?
2ον: αξιζει το διπλο δισκοφρενο στην συγκεκριμενη μηχανη?
ενδιαφερομαι για αγορα! και φυσικα για τετοιου ειδους μετατροπες!
ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
iliasRC31 έγραψε:pelopidas έγραψε:καλησπερα! ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να σας κανω καποιες ερωτησεις!
1ον : η μπρος αυτη ειναι η 650 ή η 400?
2ον : το βαρος της μοτοσυκλετας και η γεωμετρια της δεν επηρεαστηκε απο την αλλαγη των μπουκαλων μπροστα και της ζαντας?
2ον: αξιζει το διπλο δισκοφρενο στην συγκεκριμενη μηχανη?
ενδιαφερομαι για αγορα! και φυσικα για τετοιου ειδους μετατροπες!
ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
1) 650
2) Ναι επηρεάστηκε, συγκεκριμενα χαμηλωσε αρκετα εμπρος .
3) Αξίζει μονο με ενα καλο μπροστινο .
Προσωπική μου γνώμη :Μια τετοια μετατροπη θα σου κοστίσει παρα πολλα €€€€€€ και με την κριση που εχει η αγορά δεν αξίζει τον κόπο . Με λιγοτερα ευροπουλα θα αγοράσεις ενα ετοιμο μοτορι και θα ειναι σωστο . Καμία μετατροπή δεν δουλευει 100% σωστά.
Το Bros εχει πολλα χρονια στην πλατη του και αυτα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα ειναι εισαγωγής και πολλα κατασκευασμενα απο κομματια .
iliasRC31 έγραψε:Και νομίζεις οτι αυτα ειναι τα μονα εξοδα για να μπει ?
Ξεκιναμε :
1) Μηχανουργιο για να φτιαχνουν ρουλεμαν τιμονιου .
2) Τρομπα φρενου αφου του Bros δεν αντεχει για 2 δισκους .
3) Τιμονοπλακα και κλιπον
4) Οργανα αφου δεν θα μπαινουν στην τιμονοπλακα που πηρες στο 3
5) Φωτα φλας κτλ κτλ
6) Αν μιλαμε για μεταχειρισμενες μπουκαλες θες αλλαγη υγρων και τσιμουχακια πριν τις βαλεις επανω
7) Το ιδιο και για δαγκανες .
8) Εμπρος φτερο.
9) Βαψιμο .
10) Βασεις για να σταματαει το τιμονι αριστερα δεξια
11) Κλειδαρια τιμονιου .
Αν του 400 σου βγει πολυ σκληρο θα χρειαστεις και αμορτισερ πισω για να λειτουργησει το μοτορι και να πηγαινει στον δρομο .
Οτι θα στριβει θα στριβει ,αλλα επειδη θα χαμηλωσει μπροστα θα παψει να ειναι τοσο ανετο οσο ειναι τωρα.
Προσωπικα θα σου προτεινα να βαλεις καλαμια απο το παλιο cbr600 που μπαινει πολυ ποιο εύκολα και διατηρεί το ιδιο σχεδον υψος στο μηχανακι .
Και επειδη καθε προτζεκτ εχει τα δικα του κουσουρια σιγουρα θα χρειαστεις και μερικα ακομα που δεν εχω σκευτει . Εμενα στην πορεία μου βγαίνανε .
Αλλωστε το 400αρι που σε ενδιαφερει εσενε στριβει χωρις καν να χρειάζεται ολα αυτα . Ενα σερβις στα μπροστινα και στο αμορτισερ και εισαι μια χαρα.
Τωρα αν σε τρωει και εσενα το χερι σου για ματοριλικι τοτε να σε καλοσορισω στο Club .
pelopidas έγραψε:και το μπροσακι πλεον το βρισκεις αρκετα φθηνα μεταχειρησμενα! 800-1500 ευρω. ευχαριστω παντος για τις απαντησεις σου!
pelopidas έγραψε:Οταν λενε 4πιστονη δαγκανα εννουνε μια δαγκα με 2 εμβολα απο καθε πλευρα?
pelopidas έγραψε:φιλε συγνωμη για τις αρκετες ερωτησεις μου! μιλησα με τον φιλο μου (που εχει το μπρος) και θελει να βαλει μονο ενα διπλο δισκοφρενο μπροστα. πρεπει να κανει καμια πατεντα ή μπαινει κανονικα?
pelopidas έγραψε:Φιλε μου ξανα γεια μετα απο καιρο!! Συγνωμη που γινομαι κουραστικος αλλα πιστευω οτι οποιες πληροφοριες και να παρω καποια στιγμη μπορει να φανουν χρησιμες! !
Εσυ στο project σου ειχες βαλει full fairing απο aprilia rs 250. Χρειαστηκε να κανεις κατι ή απλα τα αγορασες και μετα τα περασες(βιδωσες κτλπ)? Και απο οτι θυμαμαι δεν ειχες αλλαξει ουρα. Απλα τα μπροστινα ετσι? Τα μεταχειρισμενα αυτα fairing ειναι φθηνα. Επισης απο ποια μοντελα μπορουν να μπουν τα fairing πανω στο bros? Και σε περιπτωση που καποιος θελει full ανακατασκευη (δηλαδη θελει να αλλαξει και την ουρα) τι πρεπει να κανει? Εχει πατεντες ή απλα τα βιδώνεις?
Φυσικά και πρέπει να κανεις πατέντες. Το Bros δεν έχει ετοιμες βάσεις ,οποτε πρέπει να φτιαξεις βασεις για να βιδωθουν . Επισης πρεπει να φτιαξεις πλακακι που θα το κωλησεις στον σκελετο για να βιδωσει το μουτρο με το καγκελο .
Αν δεν κόψεις το δεξι φαιρινγκ θα πρέπει να μετακινησεις πισω τα ποδοστρια .
Για να μπει η ουρα εχεις θα πρεπει να κανεις πατεντα στης βασεις του υποπλεσιου και να φτιαξεις νεες για να βιδωσει στο πλαισιο . Επισης πατεντες για να μπουν τα πραγματα που ηδη βιδωνουν στο υποπλαισιο.
Επίσης εχω δει αρκετους που βαζουν φαιρινγ απο ducati 748 . Ολα για να μπουν θελουν πατεντες και αρκετη δουλεια. Ποσο θα σου κοστισει δεν ξερω να σου πω παντος δεν ειναι φτηνα και γινεται ποιο ακριβα αν πληρωνεις για να σου τα βαλουν .
Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες