Σελίδα 1 από 3

Δικύλινδρα (και τρικύλινδρο) γυμνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 8:24 pm
από Ofanis
Πιο θα διαλέγατε?

Γιατι θα απορρίπτατε τα υπόλοιπα

μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα που έχετε ακούσει ή δει οι ίδιοι.

Ψαχνω πληροφορίες για όλα

Εχει και ένα τρικύλινδρο μέσα

Η τιμή έξω από την εξίσωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 8:45 pm
από Acanthor
Ψήφισα Tuono γιατί είναι πολύ αλητεία (και ποιο δεν είναι θα μου πεις...) και μ'αρέσει λίγο περισσότερο απ'όλα...

Δεύτερη μου επιλογή θα ήταν το SuperDuke (και όχι πρώτη γιατί έχω βαρεθεί να το βλέπω, ΟΚ το προηγούμενο μοντέλο...) και τρίτη το Ducati, αν και λίγο συντηρητικούρα σε σχέση με τα άλλα. Αλλά αυτό το κόκκινο πλαίσιο με το μαύρο ντεπόζιτο κάνει ωραία αντίθεση....Τα άλλα τα απορρίπτω γιατί ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα διπλά στρογγυλοφάναρα...

Μάλλον όμως πρώτη μου επιλογή σε μεγάλο γυμνό θα ήταν το MV Agusta Brutale που το θεωρώ ομορφότερο απ'όλα! A sorry, είπες δικυλινδρα + τρικίλινδρο...γράψε λάθος...
Και έτσι για την ιστορία σε μεσαίο γυμνό θα επέλεγα το Shiver!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 9:23 pm
από HawkGt
Speed Triple, γιατί όποιος έχει οδηγήσει τρικύλινδρο ξέρει...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 9:38 pm
από Tdmrider
Super Duke και τα μυαλά στα κάγκελα !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 10:58 pm
από iliasRC31
δυστηχως δεν εχω οδηγησει ολα οσα εχεις βαλει στην ψηφοφορια

αλλα απο οσα εχω οδηγησει το Super Duke δαγκοτο και αν θες να μαθεις το γιατι

http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=4121

δευτερη επιλογη το Speed Triple και 3η το Monster επειδη μου αρεσει εμφανισιακα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 11:04 pm
από Ofanis
Πάντως δε χρειάζεται να τα έχετε οδηγήσει. Πιο σας εξιτάρει πιο πολύ ακόμα και ως ιδέα
λόγω άριθμών και επιδόσεων που εχετε διαβάσει ή ακούσει κλπ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 11:06 pm
από teo
καλα δεν υπαρχει θεμα απλα aprilia tuono!!!

:smt041 :smt041 :smt041

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 11:19 pm
από Tdmrider
teo έγραψε:καλα δεν υπαρχει θεμα απλα aprilia tuono!!!

:smt041 :smt041 :smt041



By the way, τι λένε τα remus ??? Είναι πανέμορα ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 11:28 pm
από teo
Tdmrider έγραψε:
teo έγραψε:καλα δεν υπαρχει θεμα απλα aprilia tuono!!!

:smt041 :smt041 :smt041



By the way, τι λένε τα remus ??? Είναι πανέμορα ...


και που να ακουσεις ηχο.....απο ποιοτητα ειναι αψογα για την ωρα αλλα θα δείξει ο χρονος!


ενα βιντεακι http://www.greektube.org/index.php?opti ... 4&Itemid=2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 2:03 am
από Acanthor
Ofanis έγραψε:Πάντως δε χρειάζεται να τα έχετε οδηγήσει. Πιο σας εξιτάρει πιο πολύ ακόμα και ως ιδέα
λόγω άριθμών και επιδόσεων που εχετε διαβάσει ή ακούσει κλπ


Στην κατηγορία αυτή σιγά μην κοιτάξω αριθμούς! Όποιο μου άρεσε εμφανησιακά περισσότερο θα το έπαιρνα! :ctf2:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 11:48 am
από iznogood
SD990...R!
:smt036 :smt036 :smt036

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 10:57 pm
από Dimitris
Αμέσως-αμέσως ξεχωρίζω 3. Την MT-01, την Tuono και τo Morini. Δύσκολη η επιλογή. Δεν μπορούσα να ψηφίσω γιατί και οι 3 μ'αρέσουν πολύ και δεν ήθελα να "προδόσω" καμία. Αλλά επειδή το πόστ του Φάνη είναι ψηφοφορία, έπρεπε να ψηφίσω, οπότε αναγκαστικά άρχισα να σκέφτομαι αριθμούς σε συνδυασμό με τεχνολογία και εμφάνιση...μπας και μπορέσω να ξεχωρίσω κανένα τους..

Απερριψα το MT-01 για το μοναδικό λόγο πως συγκριτικά με τα άλλα 2 υστερούσε σημαντικά σε δύναμη (αλλά αυτό το design είναι υπέροχο...)

Έμειναν οι 2 Ιταλίδες...το Tuono έρωτας οποιουδήποτε αντρός. Μυώδες, αλήτρα, εμφάνιση και χρώματα ξεχωριστά, επιδόσεις "κοφτερές"...

Ψήφισα τελικά Morini γιατί ενώ από τη μία έχει κουφαίες επιδόσεις, από την άλλη ο κινητήρας του είναι φρέσκος (Bialbero CorsaCorta: 87° V twin cylinder, 4 valves, liquid cooling, DOHC gear/chain combination timing system) , σχεδιασμένος από τον Lambertini, έτσι ώστε όντας υπερσύγχρονος να είναι και πανεύκολος στο service. Α, ξέχασα να πω πως είχα στο μυαλό μου το Corsaro Veloce, που είναι η έκδοση με τα τελικά termignoni και τις 2 ECU (η 2η ECU μόνο για race tracks). Ε, τι να λέμε τώρα...Δαγκωτό....προσέξετε το τελευταίο χρωματικό σχεδιασμό...μαμά μου...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2008 8:38 am
από golis
Εγώ δεν είχα ψηφίσει.... :smt033

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2008 9:14 am
από dionhaya
:smt080 εγώ επιλέγω το Aprilia Tuono :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2008 9:48 am
από valentinosgsxr
Ψοφησα duduka για να μην παρεις κι εσυ ΚΤΜ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2008 9:49 am
από Περιπέτειας
valentinosgsxr έγραψε:Ψοφησα duduka για να μην παρεις κι εσυ ΚΤΜ!


ειπαμε πορτοκαλι θυελλα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2008 7:19 pm
από nfot
Buell και Morini απο service και ανταλλακτικα τι λενε;
ΥΑΜΑΗΑ, δεν μου αρεσει, ειναι και ψοφιο.
Aprilia, πολυ μακρυ για τα γουστα μου, ετοιμαζεται ωσονουπο για αντικατασταση.

Απο τα υπολοιπα τρια KTM superduke, Ducati S4R 1000, Triumph Speed Triple 1050 δυσκολευομαι να διαλεξω, αλλα μαλλον το Triumph λογω του τρικυλινδρου.