Πήγα σήμερα και αγόρασα το περιοδικό γιατί πραγματικά το θεώρησα κάτι που θα ήθελα στην συλλογή μου.
Κάτι είπε ο Dakota για τα γυρολόγια, δεν το είχα πάρει χαμπάρι και όντως με χαλάει αυτό. Στο κάτω κάτω για αγωνιστηκές μοτοσυκλέτες μιλάμε, φτιάχτηκαν για να πετύχουν χρόνους σε πίστα. Προσωπικά στην πίστα των Μεγάρων πιστεύω ότι το 848 θα έκανε πάρτι μιας και λόγου κινητήρα και σταθερότητας κατα των φρένων θα άφηνε πολύ πίσω το CBR.
Περίεργο συγκριτικό αλλά αυτό είναι το ωραίο. Απο την μια έχουμε ένα καλό τετρακύλινδρο με soft συμπεριφορά. Έχουμε και ένα μοτέρι που πάει απλά με την σκέψη σου και με τον τρικύλινδρο κινητήρα νιώθει μεγαλύτερος. Και έχουμε μια μικρή έκδοση ενός SuperBike.
Όλοι συμφωνούμε σε όσα αναγράφονται στο συγκριτικό αυτό, άλλωστε δεν λένε κάτι που δεν ξέραμε απο πριν. Απλά κολλάμε στα κριτήρια στα οποία βάζουν για να διαλέξουν αυτή την κατάταξη (και με το αποτέλεσμα αυτής βέβαια).
Καλό είναι να μη υποβιβάζουμε της ικανότητες κάθε μοτοσυκλέτας γιατί και τα τρια μια χαρά είναι. Και τα τρια θα σε βάλουν στην πίστα και βγαίνοντας θα χαμογελάς. Δυστηχώς σύγκριση είναι και κάποιο πρέπει να βγει πρώτο. Μη σεχνάτε ότι κάθε άτομο έχει και διαφορετικά κριτήρια, πχ εγώ μπορεί να θέλω μηχανή πούπουλο και να το νιώθω σαν ποδήλατο απο κάτω μου όταν πηδάω αριστερα-δεξια. Το σηματικότερο είναι όμως να μη υπολογίζουμε το κόστος σε συγκρίσεις τέτοιων μοτοσυκλετών. Σε σύγκρισει μεταξύ κάποιου καθημερινού οχήματος λες ΟΚ, αλλά όχι σε αγωνιστικά μοτόρια. Δεν είναι σωστο...
ps1. Το λευκό χαλάει την Ducati
ps2. Θα μπορούσαν να βάλουν άλλο 600αρι Japan αλλά μάλλον χρειαζόταν διαφήμιση η Honda
ps3. Αν το CBR ήταν του 09' με ABS, CBS, TCS και ESP ούτε 1198 θα το έφτανε