Σελίδα 1 από 1

Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 16, 2009 9:26 am
από Dimitris
Αγαπητοί μου φίλοι και συμφορουμίτες,

διάβασε κανείς από εσάς το συγκριτικό του νέου τεύχους του Μοτο, για τις εν λόγω μοτοσικλέτες; Αν ναι, (εγώ το διάβασα), τι έχετε να πείτε; Τι έχετε να σχολιάσετε;
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας.

Ευχαριστώ προκαταβολικά,

Δημήτρης

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 16, 2009 10:08 am
από iznogood
σιγα μη τους διαβασουμε κιολας, ασε μας βρε Δημητρη... :smt012


...να υποθεσω πως εχουν βγαλει hondaNo1SuperUltraMegaNewKoryfhTouKosmou?

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 16, 2009 10:37 am
από After
Οποιος παιρνει πλεον στα σοβαρα τα τεστ των περιοδικων, απο οπου και αν προερχονται, ειναι αξιος της τυχης του



....δηλαδη το 85% του πλυθυσμου..... :roll:

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 16, 2009 11:14 am
από iliasRC31
γιατι να το διαβάσω , αφου το 675 υποτιθεται οτι ειναι καλητερο :smt005

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 16, 2009 9:35 pm
από ace69
Έχω κόψει να πληρώνω για περιοδικά εδώ και καιρό. Το διαδίκτυο προσφέρει πολύ καλύτερη και σφαιρικότερη πληροφόρηση.
Απο περιέργεια όμως μήπως μπορείς να το ανεβάσεις, έτσι να δώ αν καλώς έκοψα να πληρώνω περιοδικά.

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 16, 2009 11:26 pm
από Billy
Θα ψάξω να το αγοράσω αύριο μιας και το βρίσκω ενδιαφέρον.

Θα ήταν τέλοιο αν αντί για το CBR ήταν το GSXR-750 [smilie=yahoo.gif]

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2009 12:07 pm
από Dakota
Είναι ένα κλασικό άρθρο. Ξέρεις από πριν τι θα διαβάσεις. :smt011

Το Daytona 1o το Honda 2o το Ducati 3o γιατί είναι πολύ ακριβό. Άσχετο αν είναι καλύτερο στους περισσότερους τομείς. Επίσης ενώ τα βάλανε και τα 3 στην πίστα πουθενά δεν αναφέρετε το γυρολόγιο. :smt015

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2009 1:05 pm
από soter3gm
Dakota έγραψε:Είναι ένα κλασικό άρθρο. Ξέρεις από πριν τι θα διαβάσεις. :smt011

Το Daytona 1o το Honda 2o το Ducati 3o γιατί είναι πολύ ακριβό. Άσχετο αν είναι καλύτερο στους περισσότερους τομείς. Επίσης ενώ τα βάλανε και τα 3 στην πίστα πουθενά δεν αναφέρετε το γυρολόγιο. :smt015


Σιγά μην αναφέρουν γυρολόγιο για κορόιδα τους έχεις πρώτον θα δείξουν τη πραγματικά πιο γρήγορη και σταθερή μοτοσικλέτα
Και Δεύτερον θα αυτόαναδειχτούν ότι πρέπει να παίρνουν προνοιακό επίδομα ΑΜΕΑ [smilie=yahoo.gif]

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2009 9:49 pm
από Dimitris
Ο Dakota τα λέει απλά και με σαφήνεια.
Το Honda είναι το μόνο που υστερεί στους πιο σημαντικούς τομείς για την κατηγορία! ΔΗΛΑΔΗ ΦΡΕΝΑ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (ιδίως το πίσω αμορτισέρ) και συμπαγότητα/ακαμψία πλαισίου.
Παρ'όλα αυτά βγαίνει δεύτερο και το Ducati (το οποίο είναι κατά πολύ πιο ακριβό αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενά τους: είναι πολύ ακριβότερο, όμως με καλύτερη μεταπωλησιακή αξία, μηχανή για μια ζωή αμα γουστάρεις, κορυφαία φρένα, πλαίσιο, αναρτήσεις, η μοναδική με αύρα, με πάθος κτλ- τα λένε αυτοί), αλλά τρίτη στην κατάταξη.

Πείτε μου να ξέρω αν οι παράγοντες που καθορίζουν τη πρωτιά σε συγκριτικό track-bikes δεν είναι οι αναρτήσεις, τα πλαίσια, τα φρένα και η διαχρονικότητα,
αλλά η φιλικότητα στον μέσο αναβάτη (και η μηδαμινή αξία μετά από μια πενταετία).


Μπράβο στην triumph για το φοβερό μοτόρι της!

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2009 10:25 pm
από iznogood
Σιγα μη διαβασω το μοτο για να δω τι μοτορι θα παρω. Αυτη η περιοδος περασε ανεπιστρεπτι και χαιρομαι το ευρωπαικο εργαλειο μου που και φρενα εχει και αμορτισερια και πλαισιο και 3 χρονια τωρα τπτ δεν επαθε (καλα εχει κλασει 2 βαρελακια συμπλεκτη... :-D ) και φρεναρει και στη βροχη χωρις abs... :smt016

Αν επερνα ss, ducati θα 'ταν και δευτερη επιλογη κατι απο ευρωπη παλι!

Η μονιμη αναβαθμιση των γιαπωνεζων εδω και χρονια ειναι ...στα ηλεκτρονικα.
Με γεια το playstation κουλαδια!

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2009 11:12 pm
από Billy
Αυτά τα λες τώρα κύριε Iznogood. Κάτσε να δεις το καινούργειο CBR που θα έχει abs & cbs! :-D

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2009 11:19 pm
από Dimitris
Billy έγραψε:Αυτά τα λες τώρα κύριε Iznogood. Κάτσε να δεις το καινούργειο CBR που θα έχει abs & cbs! :-D

παιδιά, μην ξεφεύγουμε από το θέμα. Γίνεται σχολιασμός του συγκεκριμένου συγκριτικού. Billy, αν το διάβασες, ποιά είναι η γνώμη σου;
Σκοπός δεν είναι να κάνουμε μια δήλωση, με βάση την μάρκα που αγαπάμε, αλλά με κρτική σκέψη να πάρουμε θέση, με ερέθισμα το πόστ.
Λοιπόν;

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 12:33 am
από Billy
Πήγα σήμερα και αγόρασα το περιοδικό γιατί πραγματικά το θεώρησα κάτι που θα ήθελα στην συλλογή μου.
Κάτι είπε ο Dakota για τα γυρολόγια, δεν το είχα πάρει χαμπάρι και όντως με χαλάει αυτό. Στο κάτω κάτω για αγωνιστηκές μοτοσυκλέτες μιλάμε, φτιάχτηκαν για να πετύχουν χρόνους σε πίστα. Προσωπικά στην πίστα των Μεγάρων πιστεύω ότι το 848 θα έκανε πάρτι μιας και λόγου κινητήρα και σταθερότητας κατα των φρένων θα άφηνε πολύ πίσω το CBR.
Περίεργο συγκριτικό αλλά αυτό είναι το ωραίο. Απο την μια έχουμε ένα καλό τετρακύλινδρο με soft συμπεριφορά. Έχουμε και ένα μοτέρι που πάει απλά με την σκέψη σου και με τον τρικύλινδρο κινητήρα νιώθει μεγαλύτερος. Και έχουμε μια μικρή έκδοση ενός SuperBike.
Όλοι συμφωνούμε σε όσα αναγράφονται στο συγκριτικό αυτό, άλλωστε δεν λένε κάτι που δεν ξέραμε απο πριν. Απλά κολλάμε στα κριτήρια στα οποία βάζουν για να διαλέξουν αυτή την κατάταξη (και με το αποτέλεσμα αυτής βέβαια).
Καλό είναι να μη υποβιβάζουμε της ικανότητες κάθε μοτοσυκλέτας γιατί και τα τρια μια χαρά είναι. Και τα τρια θα σε βάλουν στην πίστα και βγαίνοντας θα χαμογελάς. Δυστηχώς σύγκριση είναι και κάποιο πρέπει να βγει πρώτο. Μη σεχνάτε ότι κάθε άτομο έχει και διαφορετικά κριτήρια, πχ εγώ μπορεί να θέλω μηχανή πούπουλο και να το νιώθω σαν ποδήλατο απο κάτω μου όταν πηδάω αριστερα-δεξια. Το σηματικότερο είναι όμως να μη υπολογίζουμε το κόστος σε συγκρίσεις τέτοιων μοτοσυκλετών. Σε σύγκρισει μεταξύ κάποιου καθημερινού οχήματος λες ΟΚ, αλλά όχι σε αγωνιστικά μοτόρια. Δεν είναι σωστο...

ps1. Το λευκό χαλάει την Ducati
ps2. Θα μπορούσαν να βάλουν άλλο 600αρι Japan αλλά μάλλον χρειαζόταν διαφήμιση η Honda
ps3. Αν το CBR ήταν του 09' με ABS, CBS, TCS και ESP ούτε 1198 θα το έφτανε :-D

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 12:45 am
από tntyliss
Βρέ,πάλι καλά που δεν το βγάλανε πρώτο...

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 1:20 pm
από Tdmrider
Συγνώμη ρε παιδιά, απο που κι ως που το CBR 600 ειναι στην ιδια κατηγορία με το DUCATI ?. Η σύγκριση ειναι απλώς βλακώδης όσο και η επιλογή των μηχανών ως θέμα στο περιδιοκο λόγω μάρκετινγκ. Η κατηγορία αποτελείται απο τα CBR 600, R6, GSXR 600, Kawa, άντε και το τρικύλινδρο και εξαιρετκο TRIUMPH.

Ρε θα μας τρελάνετε μου φαίνεται εκει στα περιοδικά ...

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 5:16 am
από spypetr
Και εγώ θα συμφωνούσα ότι το συγκριτικό είναι όντως γελοίο γιατί οι μηχανές έχουν άλλα κυβικά.
Αλλά μην ξεχνάμε ότι έχουν και άλλον αριθμό κυλίνδρων.
Άρα μάλλον το περιοδικό πήρε ένα τετρακύλινδρο 600αρι, ένα τρικύλινδρο 675αρι και ένα δικύλινδρο 848αρι και ουσιαστικα σύγκρινε κατηγορίες.
Δικύλινδρο, τρικύλινδρο, ή τετρακύλινδρο?
Η γνώμη μου είναι ότι:
Το Ducati είναι πανέμορφο και σαφώς καλύτερο (άσχετα αν έχω triumph).
Τα περιοδικά είναι όλα κατευθυνόμενα και δεν μπορούμε να τα εμπιστευόμαστε ........
Τα Honda είναι καλά αλλά μπροστά στο ducati και το triumph είναι λίγο πίσω..... :smt006 :smt006

Re: Δucati 848, Daytona 675, Honda 600 CBR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 9:49 am
από ace69
spypetr έγραψε:Και εγώ θα συμφωνούσα ότι το συγκριτικό είναι όντως γελοίο γιατί οι μηχανές έχουν άλλα κυβικά.
Αλλά μην ξεχνάμε ότι έχουν και άλλον αριθμό κυλίνδρων.
Άρα μάλλον το περιοδικό πήρε ένα τετρακύλινδρο 600αρι, ένα τρικύλινδρο 675αρι και ένα δικύλινδρο 848αρι και ουσιαστικα σύγκρινε κατηγορίες.
Δικύλινδρο, τρικύλινδρο, ή τετρακύλινδρο?


Το Honda και το Daytona ανήκουν δικαιωματικά λόγω προδιαγραφών στην κατηγορία supersport. To Ducati λόγω κυβικών είναι εκτός. (όριο τα 750) http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/Codes_et_reglements/SBK_SS_SST_Eng.pdf σελίδα 78.