Σελίδα 1 από 1

Σβησιμο μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 25, 2006 11:37 am
από Dbandit
Πως την σβηνεται την κουκλα σας? Απο το κλειδι
ή απο το κουμπι το kill switch? Exω ακουσει τα διαφορα και
θαθελα να το συζητουσαμε το θεμα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 25, 2006 6:34 pm
από iliasRC31
Πολλα εχουν ειπωθει σχετικώς

ο ποιο σωστος τροπος ειναι αυτος που ορίζει ο κατασκευαστής . Στο owners manual αναφερει την σωστή λειτουργεία.

Εγω προσωπικα την σβηνω και με τους δυο τροπους χρονια τωρα και τιποτα δεν παθαινει .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 26, 2006 5:39 pm
από ktm_isa
Και εγω εδω και χρόνια και απο τα δύο, πιο πολυ βέβαια απο kill switch..
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λένε πως αν το σβήσεις απο κλειδί χαλάει ή την άλλη λένε πως το kill switch ειναι για έκτακτες περιπτωσεις.. :? τι να πω..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:17 am
από Tdmrider
Η αλήθεια είναι πως κάποιες μηχανές έκαιγαν ηλεκτρονική όπως το το ΧΤ 600 Ε. Εκεί αν το έκλεινες από το κλειδί, κάποια στιγμή πηγαινες για ηλεκτρονική (είναι και πανάκριβη). Οπότε κάνατε οτι λέει το user manual για καλό και για κακό.

:-?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 23, 2006 12:55 am
από beholder
Επειδη ειναι ενα θεμα που εχει συζητηθει παρα πολυ μεσα στα διαφορα forum #-o ρωτησα.

1) Τη SUZUKI και μου απαντησαν να το κλεινω απο το διακοπτη γιατι το kill switch ειναι για εκτακτες περιπτωσεις
2) Δυο πολυ εμπειρους μηχανικους και παλιους μοτοσυκλετιστες (ο ενας εχει και εξουσιοδοτημενο SUZUKI) Απαντηση ιδια με πριν
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει

Αρα το σβηνω απο εκει ;-)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 23, 2006 10:21 am
από nfot
beholder έγραψε:Επειδη ειναι ενα θεμα που εχει συζητηθει παρα πολυ μεσα στα διαφορα forum #-o ρωτησα.

1) Τη SUZUKI και μου απαντησαν να το κλεινω απο το διακοπτη γιατι το kill switch ειναι για εκτακτες περιπτωσεις
2) Δυο πολυ εμπειρους μηχανικους και παλιους μοτοσυκλετιστες (ο ενας εχει και εξουσιοδοτημενο SUZUKI) Απαντηση ιδια με πριν
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει

Αρα το σβηνω απο εκει ;-)



+1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 24, 2006 5:29 pm
από iliasRC31
3) Διαβασα το manual Τα ιδια λεει

Αρα το σβηνω απο εκει



:D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 24, 2006 8:17 pm
από ''GSXR 1300''
Απο τον διακοπτη 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 25, 2006 3:30 pm
από AngelsGR
Με το δικό μου μικρό μυαλό, σκέφτομαι πως και οι δυο τρόποι είναι σωστοί. Και οι δυο τρόποι είναι ένας διακόπτης που κλείνει το ρεύμα. Για πιο λόγο να δημιουργεί πρόβλημα!!! Όπως ένα δωμάτιο που έχει δύο διακόπτες για να κλείνεις το φως. Όποιον διακόπτη και να χρησιμοποιήσεις, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει. Έτσι πιστεύω και στις μηχανές. Προσωπικα χρησιμοποιώ και τους δυο τρόπους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 25, 2006 3:40 pm
από iliasRC31
AngelsGR έγραψε:Με το δικό μου μικρό μυαλό, σκέφτομαι πως και οι δυο τρόποι είναι σωστοί. Και οι δυο τρόποι είναι ένας διακόπτης που κλείνει το ρεύμα. Για πιο λόγο να δημιουργεί πρόβλημα!!! Όπως ένα δωμάτιο που έχει δύο διακόπτες για να κλείνεις το φως. Όποιον διακόπτη και να χρησιμοποιήσεις, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει. Έτσι πιστεύω και στις μηχανές. Προσωπικα χρησιμοποιώ και τους δυο τρόπους.


σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο και ισχυει 100 % σε παλιες μηχανές

στις σημερινές ομως λογω ηλεκτρινικών βοηθηματων ο κατασκευαστής ορίζει τον τροπο.

Εχω πετυχει μοτοσικλετα που ειχε την ταση να ασφαλιζει με συναγερμο αν εσβηνες με το run off και αφηνες το κλειδη επανω για 2 λεπτα .

Η πλακα ειναι οτι ειχε το σηνήθειο αν αυτο το εκανε 3 συνεχομενες φορες να κλειδωνει τελειος το μηχανακι και να πρεπει να παει σερβις για να επανελθει .

Δεν λεω ποια αλλα Ιταλική ειτανε :D :D :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 25, 2006 3:49 pm
από AngelsGR
Δεν υπάρχει λογική ο ένας διακόπτης από τον άλλον να έχει διαφορετικά καλώδια και να πηγαίνει από άλλον δρόμο στα ηλεκτρονικά. Αλλά και αυτό να γινότανε, δεν πιστεύω πως θα δημιουργούσε πρόβλημα στην μηχανή. Είναι σαν να λέμε, αν κλείσεις 10 φορές την μηχανή από το kill switch η μηχανή θα αυτοκαταστραφεί!!! Δεν έχει λογική.

Αυτό που λες με τον συναγερμό, έχει μια λογική εξήγηση. Μπαίνει αυτόματα ο συναγερμός όταν ξεχνάς το κλειδί επάνω στον διακόπτη. Και μου ακούγεται και πολύ σωστό. Δεν είναι λιγες οι φορές που άφησα το κλειδί επάνω και έφυγα. Μάλλον μου χρειάζεται εμένα!!! 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 25, 2006 5:11 pm
από nfot
Το Kill switch κοβει το ρευμα μονο στα μπουζι και ισως στην αντλια βενζινης (οπου υπαρχει). Αυτο εχει ως αποτελεσμα το ρευμα να συνεχιζει να πηγαινει στην ECU, στα φωτα, στην ηλεκτρονικη κτλ. Περαν των αλλων (επαγωγικα ρευματα) επιβαρυνουμε την μπαταρια, ζητωντας ρευμα χωρις να τη φορτιζουμε ταυτοχρονα, με τη λειτουργια του κινητηρα.
Αντιθετα, σβηνοντας τον κινητηρα απο το κλειδι, ταυτοχρονα κλεινουμε και καθε καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας.
Το παραδειγμα του σπιτιου δεν ισχυει εδω, γιατι εκει αυτο που εμεις παταμε δεν ειναι διακοπτης, αλλα ρελε. Ολα τα ρελε, μιας καταναλωσης (λαμπα π.χ.) ειναι συνδεδεμενα με ενα διακοπτη που ανοιγοκλεινει αναλογα με την εντολη που παιρνει απο το οποιοδηποτε ρελε που ειναι συνδεδεμενο επανω του.
Το Kill switch ειναι διακοπτης εκτακτης αναγκης και μονο για αυτο πρεπει να χρησιμοποιηται.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 25, 2006 6:02 pm
από AngelsGR
Με λίγα λόγια είναι σαν να έχουμε γυρίσει το κλειδί στην θέση ON και δεν έχουμε βάλει μπροστά τον κινητήρα. Ωραία, αν κλείσω την λειτουργία του κινητήρα από το kill switch θα έχω κάποια κατανάλωση ρεύματος. Αυτό δεν σημαίνει πως θα μας δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα, σωστά???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 10, 2006 11:01 pm
από Dakota
nfot έγραψε:Το Kill switch κοβει το ρευμα μονο στα μπουζι και ισως στην αντλια βενζινης (οπου υπαρχει). Αυτο εχει ως αποτελεσμα το ρευμα να συνεχιζει να πηγαινει στην ECU, στα φωτα, στην ηλεκτρονικη κτλ. Περαν των αλλων (επαγωγικα ρευματα) επιβαρυνουμε την μπαταρια, ζητωντας ρευμα χωρις να τη φορτιζουμε ταυτοχρονα, με τη λειτουργια του κινητηρα.
Αντιθετα, σβηνοντας τον κινητηρα απο το κλειδι, ταυτοχρονα κλεινουμε και καθε καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας.
Το παραδειγμα του σπιτιου δεν ισχυει εδω, γιατι εκει αυτο που εμεις παταμε δεν ειναι διακοπτης, αλλα ρελε. Ολα τα ρελε, μιας καταναλωσης (λαμπα π.χ.) ειναι συνδεδεμενα με ενα διακοπτη που ανοιγοκλεινει αναλογα με την εντολη που παιρνει απο το οποιοδηποτε ρελε που ειναι συνδεδεμενο επανω του.
Το Kill switch ειναι διακοπτης εκτακτης αναγκης και μονο για αυτο πρεπει να χρησιμοποιηται.


Παρα πολυ ΣΩΣΤΟΣ :smt109

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 10, 2006 11:01 pm
από PortisHead
Ευχαριστώ ολα τα παιδια για τις χρησιμες συμβουλες...γιατι εδω και 15 χρονια κόντευα να πάθω εξαρθρωση του σβερκου σβήνοντας την μηχανη παντα κουμπόνοντας απο σταση με αναμενο τον κινητήρα 1η μεσα χωρις συμπλέκτη.
Δεν το αντεχα αλλο αυτο το ταρακούνημα.
Και παλι ευχαριστώ.
:smt043