Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 6:51 pm
από Ofanis
iznogood έγραψε:
Ofanis έγραψε:....αν δεν οδηγήσεις δε θα καταλάβεις γιατι είναι μια κατηγορία από μόνο του και έθεσε τα στανταρ για πολλά μεταγενέστερά του μοντέλα.... αλλά επειδή εχει πουλήσει πολύ μάλλον δεν είναι ιδιαίτερο.


Φιλε Ofanis, το εχουμε οδηγησει και ειναι μια μοτο που απευθυνεται στο μεσο οδηγο, και γιαυτο εχει πουλησει και θα πουλαει καθε τετοιο μηχανημα. Οχι δεν ειναι τπτ. το ιδιαιτερο σαν μοτοσυκλετα! Δεν μπορει να υπαρξει "ιδιαιτερη" μοτοσυκλετα που να απευθυνεται στο μεσο οδηγο.

Υ.Γ. Και εδω ειναι το μεγαλο μου προβλημα τα τελευταια χρονια με τους ιαπωνες κατασκευαστες, δεν φτιαχνουν "ιδιαιτερα" μηχανακια. Γιατι? Γιατι τα περνουν λιγοι, και κριμα για τους ιαπωνες να φτιαχνουν μονο εμπορικα μηχανακια ... κριμα.



Ιδιαίτερο μηχανάκι είναι εν τέλει το μηχανάκι που έχει ιδιαίτερο οδηγό. Πχ δε θεωρώ ιδιαίτερο κανένα γκούτσι. Θεωρώ όμως ιδιαίτερο το lemans του Dimitris γιατί αρχίζει να το φτιαχνει για να είναι δικό του και να φωνάζει dimitris από μακριά στην πίστα.
Γιατί αν είσαι μέσος οδηγός και συμπεριφέρεσαι στη μηχανή σου βαρετά (μέσα και οι καφε-καγγουριες επειδή το 1098 ρίχνει στα gsxr ... βλ άλλο ποστ) τότε και το db6 θα είναι ένα απλό μηχανάκι. Αν ξέρεις να χρησιμοποιείς τις δυνατότητες και μάθεις τη συμπεριφορά και την αξιοποιείς τότε έχεις ένα ιδιαίτερο μηχανάκι.
Τώρα αν κάποιος πάρει ένα τδμ και το δει σαν ένα μεγκα ον οφ δε νομίζω πως θα έχει ιδιαίτερο μηχανάκι. Αν Ομως δεις τις δυνατότητες για στριτ, για μοταρτν κλπ οδήγησης τότε αλλάζει το πράγμα. Για μένα το Τδμ είναι πολύ "ιδιαίτερο" μηχανάκι και λυπάμαι όλους εκείνους που το παίρνουν και είναι με το bluetooth και ξεκράνωτοι νεογιαπηδες στην πόλη και το συκγρίνουν με τα varadero κλπ.
Αντίθετα χαιρομαι που τα βλέπω με προσωπικές πινελιές από άτομα που τα χαίρονται και ως προς τη σπορ πλευρά τους.
Αν είσαι σε θέση να εκτιμήσης τον "ιδιαίτερο"' χαρακτήρα και πιστεύεις ότι πουλάει πολύ γιατί είναι καλό και όχι γιατί είναι μέτριο τότε είναι για σένα. Αν όχι τότε καλά κάνεις και δεν το πάιρνεις.

Και φέρνω παράδειγμα και το varadero που τόσα λεμε αλλά ξέρω άτομο που αναγκάστηκε για λίγο να οδηγήσει και το χάρηκε πολύ.


Για μενα το πετυχημένο μηχανάκι είναι αυτό που σε κάνει να το θες μόνο δικό σου, να του βάζεις την προσωπική πινελιά και όχι μόνο τα αφτερμαρκετ που έχουν φτιάξει οι εταιρείες για να πουλάνε. Και αυτό το βλέπω πιο πολύ σε γιαπωνέζικα παρά σε ευρωπαικά. Να ξεχωρίζει η μηχανή γιατί είναι όντως καθαρά προσωπική υπόθεση και όχι επειδή δε βλέπεις αρκετά τέτοια μοντέλα στο δρόμο.
Το Tdm εμένα με κάνει να θέλω να το φτιάξω στα μέτρα μου ακριβώς ωστε να μην υπάρχει πιθανότητα να έχει άλλος ίδιο. Και αν μπορέσω θα το κάνω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 8:43 pm
από kyriakosVFR
TDM MOTO GUZZI και βλακιες

ιδιαιτερο μηχανακι με προσωπικοτητα και .... και ....

ειναι ενα:












κανει και καφε :smt035 :smt035

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 9:46 pm
από Dimitris
ουφ! ένα μοτόρι έβαλα να το χαζέψουμε και αμέσως αρχίσατε τις συγκρίσεις. Και μάλιστα συγκρίσεις άσχετες. 2 sport τετρακύλινδρα με το V2 τούμπανο....Το TDM πιο σχετικό είναι θα έλεγα, σαν V και αυτό...


Ποιός μίλησε για κόμπλεξ ωρέ;



Νά στε καλά και να χαίρεστε τα μοτόρια σας!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 10:04 pm
από lord
Dimitris έγραψε:

Νά στε καλά και να χαίρεστε τα μοτόρια σας!


να σαι καλα!μας υποχρεωσες... :smt102 :smt102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 12:26 am
από golis
Dimitris έγραψε:Το TDM πιο σχετικό είναι θα έλεγα, σαν V και αυτό...

:smt103
Πλάκα με κάνεις Μήτσο έ ;
Έναν 2-κύλινδρο έν σειρά, 2ΕΕΚ, 10-βάλβιδο στο 3 και σβέλτα. :weedman:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 12:50 am
από Dimitris
golis έγραψε:
Dimitris έγραψε:Το TDM πιο σχετικό είναι θα έλεγα, σαν V και αυτό...

:smt103
Πλάκα με κάνεις Μήτσο έ ;
. :weedman:


Ε που το κατάλαβες ωρες;

:finga:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 1:44 am
από nfot
Εικόνα

Power: 136.00 HP (99.3 kW)) @ 9500 RPM
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 8000 RPM
Dry weight: 200.0 kg

Αν θελουν οι Ιαπωνες, βγαζουν διαμαντια. Δυστυχως ομως, οπως εχει ηδη γραφτει, εχουν δωσει βαρος σε πιο εμπορικες κατασκευες. Επειδη οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες δεν υπαρχει περιπτωση να τους ανταγωνιστουν σε μοτο ευρειας καταναλωσης λοιπον, βγαζουν πιο "ειδικες" κατασκευες με τεραστιο, συγκριτικα, κοστος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 1:46 am
από nfot
Εικόνα

Power: 135.00 HP (98.5 kW)) @ 9500 RPM
Torque: 106.00 Nm (10.8 kgf-m or 78.2 ft.lbs) @ 7500 RPM
Dry weight: 197.0 kg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 1:53 am
από nfot
Εικόνα

Power: 132.76 HP (96.9 kW)) @ 10000 RPM
Torque: 102.00 Nm (10.4 kgf-m or 75.2 ft.lbs) @ 8000 RPM
Dry weight: 194.0 kg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 11:54 am
από Dimitris
Εγώ θα το ξαναπώ ρε Νίκο.

Πόσταρα ένα τούμπανο μοτόρι που φοράει ένα κινητήρα Guzzi, τον οποίο πήρανε οι Γερμανοί και τον "φτιάξανε". Δημιούργησαν και ένα ψαλίδι-θεριό, φτιάξανε και "διαστημικό" κουστούμι και φτάσανε στη δύναμη πάνω από 140 άλογα και τη ροπή πάνω από 14 κιλά.

Πρόσεξε λοιπόν τα πόστ στη συνέχεια...Αμέσως του στύλ: "σιγά τη δύναμη, εγώ προτιμώ ένα R1 ή ένα haya". Kαι τώρα και συ ποστάρεις αυτά τα Honda. (Που αν προσέξεις ουδεμία σχέση έχουν ούτε το R1, ούτε το haya ούτε το honda με αυτό που πόσταρα...έλεος..)

Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί ωρέ...

Δεν πόσταρα το μοτόρι για να την "μπώ" στα ιαπωνέζικα είδωλά σας. Μην θίγεστε ωρέ. Δεν άρχισα ανταγωνισμό.

Χαλαρά.....Δεν βλάπτει που και που να βλέπουμε και τίποτα διαφορετικό πέρα από R1 και Haya..Εντάξ' δεν αμφισβητεί κανένας την τεχνολογική ικανότητα των ιαπωνικών (εντάξει τώρα;) και ούτε υποστήριξε κανείς οτι δεν βγάζουν μοτόρια με επιδόσεις και ποιότητα συνάμα. Δεν χρειαζότανε νομίζω να μας το υπενθυμίσετε στο ποστ του Guzzila.


LOVE PEACE EMPATHY!


:smt051

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 12:35 pm
από nfot
Καποια Dakota ομως :smt068 :smt068 :smt068 ποσταρε "φερτε μου Japania να τα σκισω". Εκει πηρε φωτια το θεμα αυτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 2:12 pm
από lord
παρολο που τα αγαπαω τα japan,τρελαινομαι να βλεπω διαφορετικα μηχανακια σαν αυτο!
δημητρη δωσε κι αλλο παιδι μου!! :smt035

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 29, 2007 11:22 pm
από Billy
iznogood έγραψε:Και εδω ειναι το μεγαλο μου προβλημα τα τελευταια χρονια με τους ιαπωνες κατασκευαστες, δεν φτιαχνουν "ιδιαιτερα" μηχανακια. Γιατι? Γιατι τα περνουν λιγοι, και κριμα για τους ιαπωνες να φτιαχνουν μονο εμπορικα μηχανακια ... κριμα.


Όλοι συμφωνούμε σε αυτό που λες. Ότι βγαίνει απο Ιαπωνία φτιάχνεται να εξυπηρετεί τον κοινό αναβάτη-οδηγό. Το χρήμα καταστρέφει τα πάντα. Νομίζετε πως αν η Moto Guzzi ήταν του ιδίου μεγέθους σαν εταιρεία με την Honda θα έφτιαχνε τέτοιες μοτοσυκλέτες?
Μεγάλη εταιρεία=Πολλούς υποψήφιους αγοραστές=Μεγάλη μηχανική παραγωγή
Μικρή εταιρεία=Λίγους αγοραστές=Ευκολότερη επίτευξη μηχανικής ιδιοφυίας

Ας μη ξεχάσουμε το γεγονός πως στην Ιαπωνία δεν ασχολούνται πολύ με της μοτοσυκλέτες λόγου του νόμου που υπάρχει εκεί. Στα αμάξια απαγορεύετε η ιπποδύναμη να ξεπερνά τα 260, και για της μοτοσυκλέτες τα 100...

ps. Είδατε πόσοι Ducatistes υπήρχαν στο MotoGP Ιαπωνίας?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 1:11 pm
από valentinosgsxr
den katalaveno tipota! ti ennoeitai "idiaitera mixanakia"! auta pou kaine tsampa venzini kai kanoun askopo samata? kai giati ta giaponezika xiliaria den einai idiaitera diladi! poios mporei na isxiristei oti exei piei to aima se ena k7 i ena zx10!!! mipos ta pairnei kaneis gia tourismo kai xalares voltes stin poli? kata tin gnomi mou den iparxoun pio idiaitera mixanaki apo ta simerina 1000aria supersport se sigkrisi me oti foraei asfaltina lastixa!

oson afora ta 140 aloga kai ta dekatria kila ropis den einai tipota to idiaitero gia enan kinitira 1300 kivikon pos na to kanoume! kai i idia i guzzi an ithele na vgalei mixanakia epidoseon den tha xrisimopoiouse autin tin diataksi kilindron oute kan tin metadosi me diaforiko...opote kai eseis oi idioi exetai pareklinei mallon apo tin filosofia tis "mamas" pou toso poli agapate! gia na min pareksigoume den leo na min ta peirazete kai na min iste perifanoi gia ta mixanakia sas paides alla ennoo na eiste pio prosgiomenoi kai pio realistes.

esena pali re dakota...mama giaponeza se megalose! dikse ligo sevasmo esto gia ta matia tou kosmou...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 3:47 pm
από nfot
Γεια σου Ντινο :wink: . Πεστα βρε παιδι μου, πεστα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 9:02 pm
από Dimitris
Ντίνο μια χαρά τα λες, αλλά ρε παιδί μου δεν διαφωνεί κανείς σε αυτά που λες, ούτε τα αμφισβήτησε κανείς. Και αυτά τα βελτιωμένα Guzzi ρε να πάρει η ευχή δεν βελτιώθηκαν για να "τη μπούν" στα ιαπωνέζικα χιλιάρια.....βελτιώθηκαν για να γουστάρουν αυτοί που γουστάρουν και δεν έχουν Τι να κάνουν τα ευρώπουλά τους...έτσι; Το νόημα δεν είναι να οδηγείς ένα 160κιλο ή 180κιλά SS με 150 άλογα...για κάποιους...

Με την αντίδρασή σας ρε παιδιά είναι σαν να ισχυρίζεστε οτι δεν έχει κανείς το δικαίωμα να φτιάξει ένα μοτόρι 2κύλινδρο, με 140 άλογα και 14 κιλά ροπής, και να έχει και άξονα και ωστήρια...Κι αν το φτιάξει και το ποστάρουμε πέφτετε με τα μούτρα να το συγκρίνετε με τα ιαπωνικά χιλιάρια....Λες και ότι κινείται πρέπει να συγκρίνετε με ένα τετρακύλινδρο 100άρι με 180 άλογα, αλυσίδα και 170 κιλά..

Ουφ αλλά αρκετά χάλασα τη ζαχαρένια μου...ο Golis έχει δίκιο...

Και αυτή η κατάληξη μου θυμίζει κουβέντες και κοκορομαχίες που βλέπω σε άλλα forum και που δεν ζηλεύω καθόλου παρά....


Γι αυτό εγώ σταματώ εδώ. Και από εδώ και στο εξής αμα θέλετε πριν ποστάρω ένα τούμπανο μηχανάκι που δεν είναι SS και δη ιαπωνέζικο, να κάνω ένα πρόλογο, πως σκοπός μου είναι να το χαζέψουμε και να το σχιλιάσουμε και όχι προς θεού να το συγκρίνουμε με τα "λεπίδια".


ΤΕΛΟΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Ούφ......γέλιο έχουμε..... ...μώτη μου...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 9:32 pm
από nfot
Dimitris έγραψε:...και να το σχιλιάσουμε και όχι προς θεού να το συγκρίνουμε με τα "λεπίδια" ...


Ε, αμα ειναι να το σχιλιασουμε, να το κανεις. :smt019 :smt019 :smt019