Σελίδα 1 από 1

1.250 Desmo δεν είναι αρκετές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 11, 2007 7:53 pm
από iliasRC31
Δώστε Desmo στον λαό" φαίνεται να φωνάζουν οι Ducatisti όλου του κόσμου, απαιτώντας μερικές Desmosedici RR παραπάνω ώστε να μπορέσουν λίγοι περισσότεροι να την προσθέσουν στη συλλογή τους. Στις 1.500 έφτασε, λοιπόν, ο αριθμός που θα βγει στη παραγωγή.


Η μοτοσικλέτα των 59.900 ευρώ είναι έτοιμη να πάρει την ρότα της παραγωγής στο εργοστάσιο της Bologna, ενώ όπως είναι ήδη γνωστό, προτεραιότητα απόκτησής της έχουν οι ιδιοκτήτες που έχουν αποκτήσει την 999R και οι οποίοι θα λάβουν την Desmosedici πριν το τέλος του 2007.
Οποιοιδήποτε άλλοι ενδιαφερόμενοι αγοραστές, θα παραλάβουν τις μοτοσικλέτες τους πριν το τέλος του 2008. (ό,τι έχει μείνει φυσικά)

Η Desmosedici RR προέρχεται από την Desmosedici GP6, με την οποία αγωνίστηκαν το 2006 οι Loris Capirossi και Sete Gibernau στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto GP. Ο σχεδιασμός των πλαστικών της αλλά και η αεροδυναμική της αντικατοπτρίζει την GP6. Ο χρωματισμός, οι καμπύλες και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της, όπως επίσης και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δυνατού τετρακύλινδρου, δεσμοδρομικού κινητήρα –κατασκευασμένος από τους μηχανικούς του εργοστασίου Borgo Panigale- δεν αφήνουν χώρο για αμφιβολίες πως η Desmosedici RR είναι η έκφραση των Moto GP σε μια μοτοσικλέτα δρόμου.

Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας – 4κύλινδρος, υγρόψυκτος, DOHC, δεσμοδρομικός, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός – 989 κυβικά εκατοστά
Ισχύς – 200 ίπποι/ 13.800 σ.α.λ.
Ροπή – 11,8 kgm/ 10.500 σ.α.λ.
Εξάτμιση – 4 σε 2 σε 1b
Κιβώτιο – 6 σχέσεων
Φρένα Ε, Π – 2Δx330 χιλ., 1Δ 240 χιλ.
Βάρος (στεγνό) – 171 κιλά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 11, 2007 9:30 pm
από Dimitris
Μα καλά θα αφήσουν το κοσμάκι να "πεινάει"; Αφού θέλει να τα "σκάσει", γιατί τον εμποδίζουν ρε παιδί μου....

:smt050

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 11, 2007 11:16 pm
από nfot
Δηλαδη τωρα που μου περισσευουν κατι ψιλα,να μην μπω στον κοπο να παραγγειλω μια; Ειναι ολες προπουλημενες ε; Κριμα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 17, 2007 6:20 pm
από Tdmrider
Dimitris έγραψε:Μα καλά θα αφήσουν το κοσμάκι να "πεινάει"; Αφού θέλει να τα "σκάσει", γιατί τον εμποδίζουν ρε παιδί μου....

:smt050



Πώς θα γίνει συλλεκτικό καλέ ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 18, 2007 2:48 am
από valentinosgsxr
Καλο-χρυσο δεν λεω αλλα 200 ιπποι και 11,8 κιλα δεν βγαινουν απο 989 κυβικα 4κυλινδρα που να χτυπανε τον κωλο τους ολοι οι ιταλοι ταυτοχρονα!
Αν δεν τα δω μετρημενα σε εγκυρο περιοδικο μοτοσυκλετας δεν δινω μια...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 18, 2007 8:18 am
από Dimitris
valentinosgsxr έγραψε:Καλο-χρυσο δεν λεω αλλα 200 ιπποι και 11,8 κιλα δεν βγαινουν απο 989 κυβικα 4κυλινδρα που να χτυπανε τον κωλο τους ολοι οι ιταλοι ταυτοχρονα!
Αν δεν τα δω μετρημενα σε εγκυρο περιοδικο μοτοσυκλετας δεν δινω μια...


Γιατί όχι; Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι η μόνη πραγματική GP Replica. Δεν καταλαβαίνω γιατί να αμφισβητηθούν οι επιδόσεις του. Παρόμοιες επιδόσεις είχε ακριβώς η ίδια μοτοσικλέτα με την οποία έτρεχε πέρυσι ο Capirossi (και λιγουλάκι ακόμη περισσότερες επιδόσεις), με τη μόνη διαφορά οτι δεν είχε άδεια δρόμου....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 18, 2007 3:11 pm
από lord
εμενα δε μου λεει τιποτα..περιμενω τον v4 της aprilia.... :smt029

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 18, 2007 5:27 pm
από Tdmrider
Dimitris έγραψε:
valentinosgsxr έγραψε:Καλο-χρυσο δεν λεω αλλα 200 ιπποι και 11,8 κιλα δεν βγαινουν απο 989 κυβικα 4κυλινδρα που να χτυπανε τον κωλο τους ολοι οι ιταλοι ταυτοχρονα!
Αν δεν τα δω μετρημενα σε εγκυρο περιοδικο μοτοσυκλετας δεν δινω μια...


Γιατί όχι; Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι η μόνη πραγματική GP Replica. Δεν καταλαβαίνω γιατί να αμφισβητηθούν οι επιδόσεις του. Παρόμοιες επιδόσεις είχε ακριβώς η ίδια μοτοσικλέτα με την οποία έτρεχε πέρυσι ο Capirossi (και λιγουλάκι ακόμη περισσότερες επιδόσεις), με τη μόνη διαφορά οτι δεν είχε άδεια δρόμου....



Θα συμφωνήσω απολύτως. Εξάλλου μην πάτε μακριά. Τα σημερινά χιλιάρια με πρώτο στάδιο δεν βρισκονται και πολύ μακριά σε ιπποδύναμη στο μοτέρ.