Ελαστικού προφίλ ?

Ελαστικού προφίλ ?

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Σάβ Οκτ 21, 2006 9:21 pm

Άντε και λίγο θεωρία έ? :smt006
Έτσι λέμε το πλαϊνό μέρος του ελαστικού.
Ανάλογα με το ύψος του προφίλ του, ένα ελαστικό χαρακτηρίζεται ή όχι σαν «χαμηλού» προφίλ.
Το ύψος του είναι πάντα κάποιο εκατοστιαίο ποσοστό του πλάτους του πέλματος του ελαστικού.
Ανάλογα με αυτό το ποσοστό, το ελαστικό κατατάσσεται και στην ανάλογη «σειρά».
Για παράδειγμα ένα ελαστικό σειράς 30 έχει ύψος πέλματος ίσο με το 30% του πλάτους του πέλματός του.Λέμε τώρα εε!
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό GOUTZOU την Σάβ Οκτ 21, 2006 10:04 pm

afou kaneis analisi profil exigeise ola....;.;.........

p.x.. 180/60/17 pes mas........analisi pls................
GOUTZOU
 

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Οκτ 21, 2006 10:13 pm

GOUTZOU έγραψε:afou kaneis analisi profil exigeise ola....;.;.........

p.x.. 180/60/17 pes mas........analisi pls................


180= πλατος
60=υψος πελματος
17=διαμετρος ελαστικου σε ιντζες
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Mythos την Σάβ Ιαν 12, 2008 4:27 pm

Σημειωση το υψος μετραται σε ποσοστο του πλατους του πέλματος
και αντοιστοιχει στο συνολικο υψος των 2 πλευρών
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό nfot την Σάβ Ιαν 12, 2008 5:30 pm

Mythos έγραψε:Σημειωση το υψος μετραται σε ποσοστο του πλατους του πέλματος
και αντοιστοιχει στο συνολικο υψος των 2 πλευρών


Απο ποτε;

180 : Θεωρητικο πλατος ελαστικου, σε χιλιοστα. Απο νυχι σε νυχι. Αν το μετρησετε και το βρειτε οσο αναφερεται ονομαστικα, κερδιζετε λουκουμι.
60 : το 60% του 180, δηλαδη 108 χιλιοστα ειναι το προφιλ του ελαστικου (θεωρητικα παντα), δηλαδη το υψος του πλαϊνου. Η προσφορα για το λουκουμι μαλλον ισχυει κι εδω, δεν το εχω ψαξει.
17 : διαμετρος ζαντας σε ιντσες. Εδω δεν ισχυει η προσφορα, ειναι στανταρ.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Mythos την Σάβ Ιαν 12, 2008 5:59 pm

KI ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ NFOT αλλά τι να κάνω έγω αυτό ειναι το τύπικο τώρα το τι θσχ΄θει από εκεί και πέρα....... αβθσσος η ψυχη του κατασκευστή.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό Billy την Σάβ Ιαν 12, 2008 10:14 pm

Επειδή εγώ είμαι ακόμα μικρό αγοράκι θα ήθελα να μου πείτε τι διαφορά θα νιώσω αν ιδίου πλάτους και μέγεθος ζάντας βάλω μεγαλύτερο προφίλ. Και επίσης τι θα αλλάξει στην συμπεριφορά του αν μεγαλώσει το πλάτος του?
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nfot την Σάβ Ιαν 12, 2008 11:13 pm

Οι επιλογες διαστασεων, στα ελαστικα μοτο, ειναι πολυ περιορισμενες. Δεν υπαρχει η ποικιλια των αυτοκινητιστικων διαστασεων.
Αυξηση πλατους συνηθως σημαινει λιγοτερη ευελιξια. Για το προφιλ, ισχυει οτι και στα αυτοκινητα. Οσο πιο χαμηλο, τοσο πιο στριφτερο αλλα και πιο απολυτο.

Καθε διορθωση επι των γραφωμενων δεκτη.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Mythos την Κυρ Ιαν 13, 2008 12:25 pm

Βασικα εξαρταται για τι ζαντα μιλας αν 6,00inh και θες να το κανεις 180==> 190 τοτε μαλλον θα ισχυουν και αυτα που ειπε ο nfot. To μονο που θελω να προσθεσω ειναι οτι αν εχεις μικρο μηχανακι και του βαλεις φαρδυτερα ελαστικα εκτος απο την πιο γρηγορη γεωμετρια (λογο του οτι η μικρη ζαντα θα καμπυλωνει πολυ το φαρδυ λαστιχο). 2 πραγματα θα συμβουν

1 μαλλον δεν θα ζεσταινονται κανονικα τα λαστιχα ή θα αργουν να ζεσταθουν.

και 2 και πιο τρομακτικο ειναι οτι σε συνθηκες κοντα στο οριο το μηχανακι σου θα ειναι υποστροφικο (με την προυποθεση βεβαια οτι εχεις αδυναμο μηχανακι).
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό teo την Δευτ Ιαν 14, 2008 11:50 pm

nfot έγραψε:
Mythos έγραψε:Σημειωση το υψος μετραται σε ποσοστο του πλατους του πέλματος
και αντοιστοιχει στο συνολικο υψος των 2 πλευρών


Απο ποτε;

180 : Θεωρητικο πλατος ελαστικου, σε χιλιοστα. Απο νυχι σε νυχι. Αν το μετρησετε και το βρειτε οσο αναφερεται ονομαστικα, κερδιζετε λουκουμι.
60 : το 60% του 180, δηλαδη 108 χιλιοστα ειναι το προφιλ του ελαστικου (θεωρητικα παντα), δηλαδη το υψος του πλαϊνου. Η προσφορα για το λουκουμι μαλλον ισχυει κι εδω, δεν το εχω ψαξει.
17 : διαμετρος ζαντας σε ιντσες. Εδω δεν ισχυει η προσφορα, ειναι στανταρ.
το υψος του ελαστικου ειναι σε αναλογια με το φαρδος του αυτο ειναι σιγουρο πχ σε ενα λαστιχο 205/50 ασ πουμε οτι το υψος του ειναι 5 ποντοι, σε ενα αλλο 235/50 το υψος θα ειναι 7 ποντοι(τυχαια νουμερα) παει αναλογα με το φαρδος του λαστιχου.
Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν.....

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
teo
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 12:26 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη-Αθήνα
Ονομα χρήστη: θοδωρής
Μοντέλο: Aprilia Tuono R
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες