πολλές φορές έχω ερωτηθεί τι τακάκια χρησιμοποιώ και γιατί , για να μην τα λέω 1000 φορές θα το μοιραστώ μαζί σας .
Καταρχάς να διευκρινίσω ότι είναι προσωπική αποχη και όχι προτροπή για αντιγραφή και αναφέρομαι Μονό σε Street μοτοσικλέτες και σε όσες κινούνται Μονό σε άσφαλτο με ασφαλτινα ελαστικά.
Ίσως όπως γνωρίζεται οι ετιαρείες που κατασκευάζουν τακάκια συνήθως κατασκευάζουν δυο παστές .
Οργανικά και Μεταλλικά
Οι περισσότερες μηχανές από το εργοστάσιο έρχονται εφοδιασμένες με οργανικά και αυτό εξαιτίας του χαμηλού κόστους που έχουν τα οργανικά.
Ας εξετάσουμε όμως το κάθε ένα ξεχωριστά .
Οργανικά
Μαλακό τακάκι το οποίο συνήθως συνοδεύεται η μοτοσικλέτα μας από το εργοστάσιο και ενδείκνυται για καθημερινή ύπτια χρήση . Συνήθως χαράζει λιγότερο τους δίσκους ακόμα και αν δεν λειτουργεί σωστά η δαγκάνα . Τεράστιο μειονέκτημά ( για μένα ) υστέρα από συνεχόμενα φρεναρίσματα υπερθερμαίνετε με κύριο αποτέλεσμά την μείωσή της αποτελεσματικότητας τους κατά μεγάλο ποσοστό με άμεσο αποτέλεσμά την έκθεσή του μοτοσικλετιστή σε κίνδυνο .
Μεταλλικά
Σκληρό τακάκι εξαιτίας των μεταλλικών υλικών , σπάνια βρίσκεται από το εργοστάσιο φθείρει τον δίσκο περισσότερο αν δεν λειτουργεί σωστά η δαγκάνα άλλα τα πλεονεκτήματα του είναι πολύ συ μαντικά . Φρενάρει πάντα με την ίδια δύναμη άσχετος αν πλακωνόμαστε συνεχώς στα φρένα .
Τι προτείνω εγώ :
Πάντα και Μονό μεταλλικά τακάκια σε street μηχανές ιδιαίτερά για μοτοσικλέτες που κινούνται μέσα στην πόλη που το φρενάρισμα είναι πολύ ποιο συχνό .
επίσης να μην ακούσω ότι δεν αγοράζω μεταλλικά επειδή φθείρουν περισσότερο τον δίσκο γιατί είναι η μεγαλύτερή βλακεία που έχω ακούσει , τα τακάκια είναι υλικά τριβής ,δηλαδή ασχέτως με ποιο επιλέξουμε για να φρενάρουμε θα πρέπει δυο υλικά να τριφτούν μετάξι τους για να σταματήσουμε .
και επειδή η ζωή σου εξαρτάται από το φρένο σου καλύτερά να σταματάμε ποιο γρήγορα πάρα ποιο αργά .
Υ.Γ Από προσωπική εμπειρία προτείνω μεταλλικά τακάκια Μονό σε μηχανές με ελαστικά που δεν γλιστράνε κατά το φρενάρισμα .