κάθε φορά που μιλάω σε ιδιοκτήτη μοτο με μέτρια ή σκληρά ελαστικά για την πρόσφυσή αυτόν τον ελαστικών περνώ την ίδια απάντησή .
ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
και δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό που λένε
και ερωτώ αφού η άσφαλτος μας είναι γυαλί που βρίσκει το ελαστικό πρόσφυσή για να δημιουργηθεί τριβή και να ζεσταθεί
ένα σκληρό ελαστικό χρειάζεται τουλάχιστον 10χλμ έντονης τριβής για να φτάσει σε συνθήκες λειτουργίας με απόδοσή περίπου 60 % αφού η γόμα είναι σκληρή και ακόμα δεν έχει ζεσταθεί ικανοποιητικά .
¶ρα για τουλάχιστον 10χλμ έχεις επιλέξει να κινείσαι με ένα ελαστικό που σου παρέχει 40% πρόσφυσή με προοπτική να φτάσει στο 60 % και κάποια στιγμή στο 80 %
μπορεί κάποιος με κάποιο τρόπο να μου αποδείξει ότι ποτέ μέσα σε αυτά τα 10χλμ δεν θα του συμβεί ένα ατύχημά και το ελαστικό θα τον προδώσει ; δυστυχώς όχι γιατί η στατιστική λέει ότι ένα μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων γίνεται στα πρώτα 25 μέτρα .
Εν αντίθεση ένα μαλακό ελαστικό παρέχει από την πρώτη στιγμή μια πρόσφυσή 60% και με την θέρμανση του φτάνει στο 80 % και κάποια στιγμή στο 100% και ίσως και στο 110 % .
Θα με ρωτήσετε γιατί στο Εξωτερικό πουλάει το σκληρό ή μέτριο ελαστικό Στις περισσότερες χώρες τις Ευρώπης η ποιότητά στην άσφαλτο είναι σε τέτοιο βαθμό που προσφέρει την απαιτουμένη τριβή και το ελαστικό θερμαίνεται ποιο γρήγορα και συνδυαστικά έχουμε ένα μεγαλύτερο ποσοστό πρόσφυσης εν αντίθεση με την Ελλάδα που δρόμοι με πρόσφυσή είναι ελάχιστοι.
Ακομα και στα MotoGp χρησιμοποιούνται ελαστικά υπερμαλακής γόμας στα δοκιμαστικά για να πετυχουν την μεγιστη προσφηση , δυστηχώς ενα τετοιο ελαστικο στον αγωνα δεν εχει διάρκεια.
Την επόμενη φορά σκευτείται τι ελαστικό θα τοποθετέισεται στην μηχανή σας και ποσο κοστολογείτε την ζωή σας