Husqvarna TE 450 2007

Συντονιστής: Συντονιστές

Husqvarna TE 450 2007

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Νοέμ 18, 2006 1:49 pm

Με αποστομωτική εμφάνιση, η Ιταλίδα καλλονή κεντρίζει όλα τα βλέμματα στο πέρασμά της. Εντυπωσιάζει με την ευκολία στην οδήγηση, τη σταθερότητα και την ακρίβεια στις στροφές. Ένα 450 φιλικό και συνάμα επικίνδυνο. Η Ιταλική Husqvarna είναι από τις πιο παλιές εν ενεργεία εταιρείες.

Εκατόν τέσσερα χρόνια παράγει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες αποκλειστικά για χωμάτινη χρήση. Οι παγκόσμιοι τίτλοι που έχουν περάσει στο ενεργητικό της μαρτυρούν την τεράστια αγωνιστική εμπειρία που έχει αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια στο Enduro. Εκτός από τις ημέρες δόξας όμως, πέρασε και περιόδους κρίσης. Μάλιστα, πριν από τέσσερα χρόνια λίγο έλειψε να βάλει λουκέτο και να τερματιστεί η παραγωγή των θρυλικών μοτοσυκλετών.

Το ΤΕ 450 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002, όταν αυξήθηκαν τα όρια κυβισμού στο Enduro από 400 σε 450cc. Φέτος, έξι χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, αποτελεί μια κορυφαία μοτοσυκλέτα για χωμάτινη χρήση, ερασιτεχνική ή αγωνιστική.

Το 2006 ήταν η τελευταία χρονιά της enduro σειράς ΤΕ που ήταν ντυμένη σε μπλε – κίτρινο κουστούμι. Από το 2007 υιοθετήθηκε ο χρωματικός συνδυασμός των motocross μοντέλων (TC) και του επετειακού Centennial, ενώ δέχτηκε μικρές αλλαγές στον κινητήρα. Τα κόκκινα πλαϊνά καπάκια δένουν με το μαύρο ρεζερβουάρ-σέλα, ενώ δημιουργούν έντονη αντίθεση με τα άσπρα φτερά μπροστά και πίσω. Τα πλαϊνά καπάκια έχουν το σχήμα της κορώνας, σήμα κατατεθέν της ιταλικής εταιρείας, ενώ για πρώτη φορά τη συναντάμε στο αντιολισθητικό κάλυμμα της σέλας. Καινούργια είναι τα μαύρα γκριπάκια της Domino που φέρουν το λογότυπο της Husqvarna με κόκκινα γράμματα. Ίδιες παρέμειναν οι ζάντες, και δυστυχώς δεν ακολούθησαν τα ΜΧ που φοράνε μαύρο χρώμα. Κρίμα γιατί δείχνει πολύ πιο όμορφο με μαύρες ζάντες.

Η επιθετική εμφάνιση και η λεπτή σιλουέτα του ΤΕ 450 μαγνητίζουν κατ’ ευθείαν το βλέμμα, καθώς πρόκειται για μια από τις ομορφότερες χωμάτινες κατασκευές. Η απόλυτα σωστή θέση οδήγησης σε τοποθετεί μπροστά, κοντά στο ρεζερβουάρ, χωρίς ωστόσο να περιορίζει στις μετακινήσεις. Πολύ σημαντικό είναι ότι η απόσταση μαρσπιέ-σέλας είναι τόση ώστε σηκώνεσαι όρθιος χωρίς μεγάλη προσπάθεια, κάτι το οποίο θα εκτιμήσει δεόντως ο αναβάτης σε πολύωρη οδήγηση. Σε αυτό βοηθάει και το αλουμινένιο τιμόνι της Tomaselli, ψηλά τοποθετημένο με σωστές λαβές. Το ΤΕ 450, έτοιμο να χώσει τα τακούνια του στο χώμα, ξεκινάει τα πρώτα αναγνωριστικά χιλιόμετρα.

Στις χαμηλές rpm, το μοτέρ δουλεύει γλυκά σπρώχνοντας το 450 μπροστά. Σε χαλαρή οδήγηση κινείται ευχάριστα, με τις αναρτήσεις να διαβάζουν το ανάγλυφο του εδάφους. Μέσα στα στενά μονοπάτια της Πάρνηθας, το ΤΕ είναι αποκάλυψη. Ενώ περιμένεις να δυσανασχετήσει, ελίσσεται άνετα και αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση ανάμεσα από τα δέντρα, δίνοντάς σου την εντύπωση πως οδηγείς το μικρότερο ΤΕ 250. Οι αναρτήσεις καταπίνουν τις ρίζες και τα βράχια, κρατώντας ξεκούραστα τα χέρια του αναβάτη. Το 50mm πιρούνι της Marzocchi, ενώ θα περίμενε κανείς να είναι σφιχτό, δεν έχει στατικές τριβές και είναι πολύ ευαίσθητο στα ψιλά. Το ομαλό τράβηγμα από χαμηλά βοηθάει σημαντικά καθώς κινείσαι με ροή, ξεχνώντας τα κυβικά και τα 127,3kg του με γεμάτο ρεζερβουάρ.

Το βάρος του είναι μεν είναι αρκετό, αλλά δεν γίνεται αισθητό, παρά μόνο σε πολύ δύσκολα περάσματα και άλματα. Αν απογειωθείς στραβά, δεν διορθώνει εύκολα στον αέρα, αλλά οι αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο αναλαμβάνουν να επαναφέρουν τα πράγματα στην τάξη. Πάντως, από το πιρούνι έχει πάρει 1-2kg σε σχέση με το 45mm που φοράει το ΤΕ 250. Ο ελαφρύς υδραυλικός συμπλέκτης της Magura κάνει τη ζωή εύκολη στο κοντρόλ με γκάζι. Αποσυμπλέκει ομαλά και είναι ακούραστος όσο και αν τον κακοποιήσεις. Παράλληλα, ενισχύθηκε η καμπάνα του συμπλέκτη για περισσότερη αξιοπιστία.

Όσο ανοίγεις το γκάζι επιταχύνει, βάζοντας την δύναμη κάτω. Οι 47,8 hp περνάνε στο χώμα ήπια και απόλυτα ελεγχόμενα, χάρη στον καταπκηκτικό κινητήρα, το στήσιμο των αναρτήσεων και το πλαίσιο. Οι σούζες πραγματοποιούνται εύκολα με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού και ο μπροστινός τροχός μπορεί να κοιτάζει τον ουρανό για όση ώρα επιθυμεί ο αναβάτης.

Πρόκειται για μια λιτή κατασκευή χωρίς πολλά στολίδια να κρύβουν την ουσία. Είναι ιδιαίτερα εύκολο στην οδήγηση και δεν απαιτεί πολύ εμπειρία απο τον αναβάτη.


Τιμή: 7.980 Ε

Κινητήρας: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με 2 εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες τιτανίου στον κύλινδρο

Κυβισμός: 449cc
Ανάφλεξη: Ψηφιακή CDI
Τροφοδοσία: Καρμπυρατερ Keihin FCR 41 mm
Λίπανση: Ξηρό Καρτερ, 2 τρόμπες λαδιού.
Εκκίνηση: Μίζα, Μανιβέλα
Συμπλέκτης: Υγρός, πολύδισκος υδραυλικός.

Πλαίσιο: Κλειστό, ατσάλινο σωληνωτό, με κεντρική δοκό στρογγυλής διατομής, αλουμινένιο αφαιρούμενο πλαίσιο.

Ύψος σέλας: 980mm
Ρεζερβουάρ: 9.2 lt

Αναρτήσεις: Μπροστά τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi USD με διάμετρο 50 mm και διαδρομή 300mm. Ρυθμίσεις: απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
Πίσω: Μοχλισμού με αμορτισέρ Sachs και διαδρομή 320 mm.

Φρένα: Μπροστά: Brembo, δίσκος 260mm με δαγκάνα 2 εμβόλων και γλίστρα.
Πίσω: Brembo δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και γλίστρα.


πηγή 0300
Συνημμένα



Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Σάβ Νοέμ 18, 2006 1:57 pm

Αν ελησεται ευκολα αναμεσα στα δεντρα το ιδιο θα κανει και αναμεσα στα τουτου οποτε καλο αυτο . Φενεται τοσο μικρο και στην αρχη δεν σου γεμιζει το ματι αλα τεληκα μπορει να φανει πολυ χρησιμο αν το εκμεταλευτεις σωστα ευκινησια γκαζακι και στην αναγκη περνας και κανεναν απο πανω ........... χι χιχιχι :smt026 :smt026
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ


Επιστροφή στο HUSQVARNA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες