CBF 1000 ABS... Πρότυπο All Around!!!!!

Συντονιστής: Συντονιστές

CBF 1000 ABS... Πρότυπο All Around!!!!!

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τρί Σεπ 19, 2006 9:25 pm

Κρύβει καλά τα κυβικά και τα κιλά του. Τα καταφέρνει άριστα τόσο μέσα στη κίνηση, όσο και στον ανοικτό δρόμο. Μια μοτοσικλέτα που γίνεται απαραίτητη 7 ημέρες την εβδομάδα και 24ώρες το 24ωρο. Ο φιλικός χαρακτήρας του, καταφέρνει να σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή!


Ένα σοφό ρητό λέει πως:΄΄Ο καλός ταξιδιώτης δεν ξέρει πού πάει, ο τέλειος όμως δεν ξέρει από πού έρχεται. Έτσι κάπως περνούν και οι ώρες πάνω στη σέλα του CBF 1000. Μια βόλτα στο περίπτερο μπορεί να καταλήξει για καφέ στη Χαλκίδα και ούζα στην Ακροκόρινθο.

Η γραμμική απόδοση του κινητήρα και η ομοιογένεια της κατασκευής είναι τα συμπληρωματικά συστατικά σε αυτή την επιτυχημένη συνταγή με το φτερό στο ρεζερβουάρ. Η Honda, εταιρία με ιδιαίτερη ευαισθησία στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, παρόπλισε φέτος το CBF 1000 με ABS και με τη σειρά της έδειξε σε όλους εμάς τι να περιμένουμε τα επόμενα χρόνια από αυτή την κατηγορία μοτοσικλετών.

Το CBF 1000 πρόκειται για μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα που θα βγάλει σε πέρας ό,τι και αν κλιθεί να κάνει. Με φιλικό προφίλ, έναν κινητήρα διαμάντι, με φρένα που μπορεί να τα εμπιστευτεί ο καθένας και μια μοναδική ομοιογένεια γίνεται απαραίτητο από την πρώτη στιγμή. Στα 10.200 Ευρώ κρίνεται μια συμφέρουσα αγορά, αναλογιζόμενοι και όλα αυτά που προσφέρει.

(Πηγούλα:Μοτοτρίτη)



Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό nefeli την Κυρ Νοέμ 26, 2006 2:58 pm

αντε στην επομενη εκδοση με usd 8)
Άβαταρ μέλους
nefeli
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Οκτ 31, 2006 1:01 am

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Κυρ Νοέμ 26, 2006 3:27 pm

nefeli έγραψε:αντε στην επομενη εκδοση με usd 8)



Θα είναι πολύ καλό αν και θα έρθει πιο κοντά με το VFR.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό lord την Κυρ Νοέμ 26, 2006 6:54 pm

:smt023
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Νοέμ 27, 2006 3:34 am

Δεν μου αρέσει καθόλου
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Νοέμ 27, 2006 12:42 pm

Όταν παίρνεις ένα μοτέρ με 180 ps και το πας στα 90 για την περιβόητη φιλικότητα, μόνο γέλιο μπορείς να προκαλέσεις. :smt005

Ζυγίζει και 240 κιλά! :smt017

Πιστεύω ότι είναι μηχανάκι για "συνταξιούχους μοτοσυκλετιστές" που πάντα ήθελαν ένα 4κύλινδρο 1000.


Το design είναι υποκειμενικό, αλλά ούτε εμένα μου αρέσει.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Δευτ Νοέμ 27, 2006 2:26 pm

συμφωνω με τον fretazer Ψοφιο ως εκει που δεν πάει...και με το 600 το ιδιο κάνανε αλλά ο κόσμος το πήρε παρόλο που το fazer είναι καλύτερο και δυνατότερο. Προσωπικά όποτε πήγε να μου τη βγει κάποιος με cbf1000 εφαγε σκόνη.
Το promotion από τα περιοδικά είναι τέτοιο που θέλουν να πουλήσουν τα καινούργια μοντέλα. Πραγματικά αν θέλει κάποιος να πάρει το cbf1000 καλύτερα να πάρει το tdm

Αν τωρα το βγαζαν όχι όπως το fz1 με 150 αλλα με 120 έστω άλογα θα ήταν αλλιώς το πραγμα
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Νοέμ 27, 2006 4:38 pm

Ofanis έγραψε:συμφωνω με τον fretazer Ψοφιο ως εκει που δεν πάει...και με το 600 το ιδιο κάνανε αλλά ο κόσμος το πήρε παρόλο που το fazer είναι καλύτερο και δυνατότερο. Προσωπικά όποτε πήγε να μου τη βγει κάποιος με cbf1000 εφαγε σκόνη.
Το promotion από τα περιοδικά είναι τέτοιο που θέλουν να πουλήσουν τα καινούργια μοντέλα. Πραγματικά αν θέλει κάποιος να πάρει το cbf1000 καλύτερα να πάρει το tdm

Αν τωρα το βγαζαν όχι όπως το fz1 με 150 αλλα με 120 έστω άλογα θα ήταν αλλιώς το πραγμα



με κάλυψες σε όλα ρε φίλε Φάνη !!
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristos cbf την Δευτ Νοέμ 27, 2006 4:46 pm

Ρε παιδιά μήπως μπερδεύεται την σειρά CBF της HONDA με τα CB Hornet ??? :smt017 Γιατί πιστεύω ότι στην κατηγορία του Fazer της YAMAHA αντίστηχο είναι το Hornet της HONDA και όχι τα CBF που είναι σίγουρα πιο αργά :smt102 και άσχημα :smt118 από τα Yamaha αλλά είναι πιο ταξιδιάρικα :smt041 από αυτά?? Αντίστοιχο μηχανάκι της YAMAHA Vs HONDA δεν βλέπω για «συνταξιούχους μοτοσυκλετιστές» :smt059 (ένας από αυτούς είμαι κι εγώ) που τους αρέσουν τα πολλά, ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα και όχι η απόσταση μεταξύ δυο φαναριών που κάνουν εξίσου καλά και γρήγορα πολλά μηχανάκια και μικρότερου κυβισμού :smt005
Άβαταρ μέλους
xristos cbf
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 3:47 pm
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό Theo την Δευτ Νοέμ 27, 2006 4:53 pm

xristos cbf έγραψε:Ρε παιδιά μήπως μπερδεύεται την σειρά CBF της HONDA με τα CB Hornet ??? :smt017 Γιατί πιστεύω ότι στην κατηγορία του Fazer της YAMAHA αντίστηχο είναι το Hornet της HONDA και όχι τα CBF που είναι σίγουρα πιο αργά :smt102 και άσχημα :smt118 από τα Yamaha αλλά είναι πιο ταξιδιάρικα :smt041 από αυτά?? Αντίστοιχο μηχανάκι της YAMAHA Vs HONDA δεν βλέπω για «συνταξιούχους μοτοσυκλετιστές» :smt059 (ένας από αυτούς είμαι κι εγώ) που τους αρέσουν τα πολλά, ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα και όχι η απόσταση μεταξύ δυο φαναριών που κάνουν εξίσου καλά και γρήγορα πολλά μηχανάκια και μικρότερου κυβισμού :smt005


ρε φίλε Χρήστο , ξέρεις τι λέμε....???

γιατί να το πνίξει έτσι το μοτέρ?? έπρεπε??

και καθαρά υποκειμενικά λέω ότι σχεδιαστικά δεν μου αρέσει.
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Νοέμ 27, 2006 7:33 pm

Τα γούστα που έχουμε όλοι είναι υποκειμενικά. Το Cbf είναι μια εξαιρετικά τίμια μηχανή σε προσιτή τιμή με την ποιότητα που χαρακτηρίζει τα Honda. Αν κάποιος θέλει μια καλή μηχανή χωρίς ξεσπάσματα με ικανοποιητική δύναμη και γραμμικότατη λειτουργία τόσο μέσα όσο και έξω από την πόλη τότε μπορεί να το επιλέξει, αν και προσωπικα δεν είναι του γούστου μου.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Νοέμ 27, 2006 8:53 pm

Tdmrider έγραψε:Τα γούστα που έχουμε όλοι είναι υποκειμενικά. Το Cbf είναι μια εξαιρετικά τίμια μηχανή σε προσιτή τιμή με την ποιότητα που χαρακτηρίζει τα Honda. Αν κάποιος θέλει μια καλή μηχανή χωρίς ξεσπάσματα με ικανοποιητική δύναμη και γραμμικότατη λειτουργία τόσο μέσα όσο και έξω από την πόλη τότε μπορεί να το επιλέξει, αν και προσωπικα δεν είναι του γούστου μου.



Απλά τα πράγματα...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Νοέμ 28, 2006 12:00 pm

Έχω μια ερώτηση: Άν είχε 10-15 ps παραπάνω θα έχανε την φιλικότητα ή την ικανότητα για τουρισμό?

Προσωπικά πιστεύω ότι το cbf 600 και το 1000 θα έπρεπε να είναι 2κύλινδρα. Και τα 2 στερούνται την σπιρτάδα του 4κύλινδρου. Αν ήταν 2κύλινδρα θα ήταν και ελαφρύτερα και με μπόλικη ροπή.

Βέβαια για να τα βγάζει η Honda έτσι και να πουλάνε κάτι θα ξέρουν που δεν ξέρω εγώ.
Εγώ πάντως μηχανάκι που να μην με εξιτάρει με τις επιδόσεις του δεν παίρνω. Προσωπικές επιλογές βέβαια δίχως παρεξήγηση, έτσι? :smt006
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό xristos cbf την Τρί Νοέμ 28, 2006 2:37 pm

Φίλοι μου :smt039 πιστεύω ότι τα all-round μηχανάκια (τύπου CBF) είναι ότι λέει και ο χαρακτηρισμός τους «all-round», έχουν ιπποδύναμη περίπου ίδια ή και ίδια με τα on-off, μικρότερο όγκο από αυτά για να κυκλοφορούν πιο άνετα και μέσα στην πόλη, χωρίς να έχουν προβλήματα με τον αέρα (πλευρικούς,) εγκάρσιους λόγω ύψους σε ταξίδια αλλά και αντοχές και στήσιμο για να κουβαλάνε όλα τα μπαγκάζια που κουβαλάει ένα μεγάλο on-off αλλά κι ένα μεγάλο GT..., χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να στέλνει τα μπαγκάζια του με το ΚΤΕΛ ή την courier :smt110 μια μέρα πιο μπροστά στον προορισμό του, και πολλά άλλα που με έπεισαν να αγοράσω αυτό το μηχανάκι μιας και ήμουν κάτοχος και on-off και street αλλά και του CBF 600. Τώρα για το αν έπρεπε να είναι 2 κύλινδρο και όχι 4 κύλινδρο από προσωπική εμπειρία ο 4 κύλινδρος έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα (με 6η στο κιβώτιο από 200 χλμ/ω μέχρι 20 χλμ/ω), λιγότερους κραδασμούς στο σκελετό και λιγότερο θόρυβο και από ροπή ίσως και καλύτερη. Όντως από ομορφιά το συγκεκριμένο δεν λέει τίποτε αλλά όπως λέτε είναι προσωπική επιλογή και το χρώμα του με τρελένει!!!!, σίγουρα θα ήθελα να είχα ένα ST 1300 ή ένα FJR 1300 ή και ένα GTR 1400 αλλά με 10.200 ευρώ δεν μπορώ :smt102 να πάρω τίποτε από αυτά.
Άβαταρ μέλους
xristos cbf
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 3:47 pm
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Νοέμ 29, 2006 1:51 am

xristos cbf έγραψε: ... μικρότερο όγκο από αυτά για να κυκλοφορούν πιο άνετα και μέσα στην πόλη, ο 4 κύλινδρος έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα (με 6η στο κιβώτιο από 200 χλμ/ω μέχρι 20 χλμ/ω) ...



Συμφωνώ με όσα λες αλλά στην πολή το CBF ΔΕΝ είναι πιο ευκίνητο απο ένα TDM, δεν ανεβαίνει πεζοδρόμιο ούτε για αστείο, ενώ μια στο τόσο μπορείς σε λογικά πλαίσια με το TDM, και απο ροπή χαμηλά λίγα πράγματα. Εγώ και για καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη δεν θα το επέλεγα ενώ έξω δικάβαλο με αποσκευές δεν ταξιδεύει με πάνω απο 200, λίγο περισσότερα δηλαδή από το F800 της BMW που είναι και δικύλινδρο και πιο φτηνό. Πονοκέφαλος ......
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Theo την Τετ Νοέμ 29, 2006 2:11 am

xristos cbf έγραψε: σίγουρα θα ήθελα να είχα ένα ST 1300 ή ένα FJR 1300 ή και ένα GTR 1400 αλλά με 10.200 ευρώ δεν μπορώ :smt102 να πάρω τίποτε από αυτά.


Σωστός . . . αλλά και τα 3 τα παραπάνω είναι σε άλλη κατηγορία....
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Theo την Τετ Νοέμ 29, 2006 2:21 am

Tdmrider έγραψε:Συμφωνώ με όσα λες αλλά στην πολή το CBF ΔΕΝ είναι πιο ευκίνητο απο ένα TDM, δεν ανεβαίνει πεζοδρόμιο ούτε για αστείο, ενώ μια στο τόσο μπορείς σε λογικά πλαίσια με το TDM, και απο ροπή χαμηλά λίγα πράγματα. Εγώ και για καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη δεν θα το επέλεγα ενώ έξω δικάβαλο με αποσκευές δεν ταξιδεύει με πάνω απο 200, λίγο περισσότερα δηλαδή από το F800 της BMW που είναι και δικύλινδρο και πιο φτηνό. Πονοκέφαλος ......


1) Ποιό ευκίνητο συμφωνώ ότι δεν είναι

2) πεζοδρόμιο δεν καβαλάει????? και καβαλάει καλύτερα το TDM ή το BMW?? Γιατί ρε Σπύρο?? Δεν σε πιάνω

3) δεν το έχω οδηγήσει αλλά από ότι μου έχει πεί ο golis, χαμηλά σκίζει το CBF.

4) εννοείται ότι ο μόνος λόγος που θα το επέλεγα θα ήταν το ταξίδι....


Και κάτι τελευταίο ρε Σπύρο γιατί θα τρελλαθώ !!!!!

ΠΟΙΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200??????
Άνεση, ασφάλεια, αυτονομία τα ξεχνάμε???
TDM έχει κάνει δικάβαλο με ταχύτητες 100-110 χλμ/ώρα 105 χιλιόμετρα με 3 λίτρα.

Βέβαια ούτε αυτή είαι ταχύτητα.

Μια ικανοποιητική ταχύτητα είναι 150 -160 , και το CBF την έχει χαλαρά στο ταξίδι.


Τέλος κλείνοντας να πώ ότι είναι μια μηχανή που ΕΜΕΝΑ δεν μου είπε τίποτα εμφανισιακά και δεν ξετρελλάθηκα, μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού (TDM - tiger - BMW), από τον κινητήρα. Περίμενα επανάσταση με touring μηχανή και 120 άλογα...

Σαν μοτέρ και όνομα..........ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ HONDA kai ας είμαι και γιαμαχάκιας άρρωστος, το σωστό να λέγεται.




Από όλες τις απόψεις ξαναλέω
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες