Suzuki GSX-R600
Με στόχο και πάλι την κορυφή
Μετά το 1000 Κ5 είναι η σειρά των 600-750 να ακολουθήσουν το ίδιο μοτίβο όσον αφορά την εμφάνιση. Στενή σιλουέτα, φέρινγκ που απαρτίζεται από πολλά τμήματα, νέα όργανα και το σπουδαιότερο: μικρό, κοντό εξατμισάκι χαμηλά στο ψαλίδι με βαλβίδα μεταβλητής διατομής και συνολικά 5% καλύτερη αεροδυναμική. Όμορφη αισθητική, χαμηλότερο κέντρο μαζών. Επίσης για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής διαθέτουν ρυθμιζόμενα μαρσπιέ οδηγού σε 3 θέσεις! Ο κινητήρας είναι νέος και αποτελείται από 2 κομμάτια. το επάνω τμήμα του κάρτερ και το μπλοκ είναι ένα. Το πλαίσιο θυμίζει πολύ CBR600RR ενώ ιδιαίτερη μνεία έχει δοθεί ώστε να περιοριστούν οι κολλήσεις και τα επιμέρους τμήματα. Το ψαλίδι και η διάμετρος στο σημείο έδρασης έχει αλλάξει ενώ είναι συνολικά μακρύτερο 35mm. Παρόλα αυτά το μεταξόνιο παραμένει στα 1400 καθώς η απόσταση λαιμού και άξονα ψαλιδιού είναι μικρότερη. Νέο μοχλικό με αμορτισέρ της Showa με άξονα 40mm και πιρούνι usd 41mm, δίσκοι στα 310mm (από 300) και ακτινικές παντού. Μονόδρομος συμπλέκτης, εντελώς νέο πλαίσιο και νέα γεωμετρία. Οι συνολικές διαστάσεις έχουν μειωθεί κατά πολύ. Σίγουρα το 600 θα καταπλήξει με την απόδοσή του.
Suzuki GSX-R750
Ιδανικός συνδυασμός..
...βάρους και ιπποδύναμης καθώς το νέο 750 είναι δυνατότερο αλλά μόλις κατά 2 κιλά βαρύτερο του 600. αποτελεί τη μοναδική πρόταση στα 750cc προσφέροντας τα καλύτερα από τους δύο κόσμους των SS και των Stock. Όπως και το 600, έχει εντελώς νέο πλαίσιο, πλαστικά και κινητήρα. Η χωρητικότητα παραμένει ίδια αλλά διάμετρος και διαδρομή έχουν αλλάξει σε 70x48,7mm (από 72x46). Συμπίεση στα 12,5 και νέα κεφαλή με μικρότερη περιεχόμενη γωνία βαλβίδων. Σύστημα SEΤ στην εξάτμιση που αλλάζει τη διατομή στην πολλαπλή βελτιώνοντας τη ροπή. Θα εισαχθεί κατόπιν παραγγελίας στη χώρα μας όπως και το παλιότερο μοντέλο.
Suzuki GSR 600
Ανάμεσα σε 2 κόσμους
Σαφώς επηρεασμένο από το B-king το GSR έρχεται να μπει σφήνα ανάμεσα στα γυμνά μεσαία της αγοράς με αισθητική από Fazer αλλά και Sprint. Οι διπλές πίσω εξατμίσεις και τα έξυπνα φωτιστικά σώματα δίνουν μια μοναδική νότα. Θηριώδες ψαλίδι και κινητήρας που προέρχεται από εξημερωμένο GSX-R600. οι πιο ήπιοι εκκεντροφόροι έχουν αναλάβει να βελτιώσουν τη ροπή. Το βάρος αναμένεται στα 200 κιλά γεμάτο ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB. Καθημερινή μετακίνηση με στυλ είναι το παιχνίδι και το GSR φαίνεται πως θα τα καταφέρει περίφημα.
Suzuki GSF 1200/1200S Banditv Get off my bike!
Μπορεί η γιαγιά να μην έχει πείσει για τις οδηγικές της ικανότητες, το concept Bandit όμως εξακολουθεί να μας συντροφεύει από το 1997. Σε 2 εκδόσεις, με φερινγκάκι και χωρίς, το 1200 διαθέτει στενότερη και καθ’ ύψος ρυθμιζόμενη σέλα. Η πρόσβαση είναι πλέον ευκολότερη καθώς πιο βραχύσωμοι αναβάτες και γυναίκες μπορούν να το οδηγήσουν. Το πιρούνι είναι νέο 43mm, το ψαλίδι μακρύτερο κατά 45mm και ο πίσω άξονας μεγαλύτερος κατά 8mm σε διάμετρο. Ο ληστής εδώ και χρόνια μεγαλουργεί σε πωλήσεις στη Γερμανία και φυσικά διατίθεται και με ABS.