MΟΝΤΕΛΑ YAMAHA 2006

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

MΟΝΤΕΛΑ YAMAHA 2006

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Ιούλ 03, 2006 12:24 pm

Yamaha R1/R1SP

Πινελιές
Δύο νέα R1 παρουσίασε η Yamaha για το 2006. Μία βελτιωμένη στα σημεία έκδοση του προϋπάρχοντας μοντέλου και μία ειδική περιορισμένης παραγωγής έκδοση (R1SP). Και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν ήδη παρουσιαστεί στις σελίδες του 0300 στην επεισοδιακή -λόγω βροχής- παγκόσμια παρουσίαση στην πίστα της Catalunya. Όπως ήταν αναμενόμενο, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο πανέμορφο SP, που θα παραχθεί σε 500 κομμάτια για την ευρωπαϊκή αγορά και φοράει τα περισσότερα από τα καλούδια που θα επιθυμούσε οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης R1. Πιρούνι και αμορτισέρ ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος της Ohlins, πανέμορφες και ελαφριές ζάντες της Marchesini και special βαφή καθιστούν το SP εξαιρετικά ποθητό.

Yamaha FJR 1300 A/AS

Επιτέλους…
…ήρθε η ανανέωση της τουριστικής ναυαρχίδας της Yamaha. Παρότι το FJR 1300 παρέμενε στην κορυφή της κατηγορίας από την στιγμή που παρουσιάστηκε, η Yamaha προβαίνει σε μια ουσιαστική ανανέωση για το 2006. Προσθέτει επίσης την έκδοση AS χωρίς μανέτα συμπλέκτη, αλλά με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και standard θερμαινόμενα γκριπ. Η 6η σχέση που πολλοί αναβάτες περίμεναν με ανυπομονησία, δυστυχώς δεν ήρθε ούτε φέτος, αλλά η συνολική σχέση μετάδοσης μάκρυνε κατά 2,7%. Οι πλαϊνές βαλίτσες και το ABS πέρασαν στον standard εξοπλισμό και συνοδεύονται από σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). Καινούρια είναι τα φέρινγκ και τα φωτιστικά σώματα του FJR, συμβιβασμένος με τις προδιαγραφές Euro3 ο καταλύτης, μακρύτερο το ψαλίδι, στενότερο το υποπλαίσιο. Σημαντικές βελτιώσεις δέχθηκε η εργονομία της μοτοσυκλέτας, με τη ζελατίνα να ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε μεγαλύτερο εύρος θέσεων, τα μαρσπιέ να μετακομίζουν σε νέες πιο βολικές θέσεις, το τιμόνι και η σέλα ρυθμίζονται σε τρεις και δύο αντίστοιχα θέσεις. Και ενώ οι αλλαγές του FJR συνεχίζονται σε βάθος, την παράσταση κλέβει η έκδοση AS και το ημιαυτόματο κιβώτιο, που ενεργοποιείται από το αριστερό άκρο του τιμονιού, ή εναλλακτικά από το αριστερό λεβιέ. Ανυπομονούμε πραγματικά για το νέο FJR.

Yamaha FZ1/FZ1 Fazer

Μυώδες
Η αλήθεια είναι πως και το Fazer 1000 έχριζε ανανέωσης και η Yamaha την πραγματοποίησε και με το παραπάνω. Δύο καινούριες μοτοσυκλέτες έκαναν την εμφάνισή τους στο Παρίσι, βασισμένες όπως απαιτεί το concept στον κινητήρα του R1 του ’05, τροποποιημένο κατάλληλα. Το FZ1 Fazer αντικαθιστά το υπάρχον FZS1000 Fazer, ενώ το FZ1 παρουσιάζεται ολόγυμνο και πιο επιθετικό. Έμφαση δόθηκε στην πλούσια από τις χαμηλές στροφές ροπή και την αίσθηση της λειτουργίας του, ενώ προσαρμόστηκε ανάλογα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το καινούριο πλαίσιο είναι αλουμινένιο και κατά 52% ελαφρύτερο από του προηγούμενου Fazer 1000, επιτρέπει στον κινητήρα να κινηθεί 21mm πιο μπροστά εξασφαλίζοντας κατανομή βάρους μπροστά/πίσω 51/49%. Τα ακτινικά φρένα παραπέμπουν σε supersport κατασκευή, ενώ το USD πιρούνι των 43mm διαθέτει απόσβεση συμπίεσης στην αριστερή μπουκάλα και επαναφοράς στην δεξιά, μια τεχνολογία που προέρχεται κατά την Yamaha απευθείας από την αγωνιστική Yamaha M1..!

Yamaha MT-03

Ο μικρός αδελφός…
…του ΜΤ-01 είναι πραγματικότητα, παίζοντας το ρόλο μιας πιο εύχρηστης εφαρμογής του εντυπωσιακού big brother. Βασίζεται στον ψεκαστό κινητήρα του XT660 και ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με αλουμινένιο ψαλίδι. Το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο οριζόντια στο πλάι του κινητήρα –σήμα κατατεθέν του ΜΤ- και το πιρούνι έχει διάμετρο 43mm. Η γεωμετρία του υπόσχεται σταθερότητα και άνεση με μεταξόνιο 1.420mm, ίχνος 97mm και γωνία κάστερ στις 26°. Ενώ το βάρος των 175kg, συνδυασμένο με την 52/48% εμπροσθοβαρή κατανομή εγγυάται ευελιξία και προθυμία σε κλειστά ορεινά στροφιλίκια.

Yamaha YZF R6

Ρουά, ματ
Και μάλιστα σε μία κίνηση θέλει να πετύχει η Yamaha στην κατηγορία Supersport 600 παρουσιάζοντας το καινούριο R6. Και οι πρώτες εντυπώσεις προς αυτή ακριβώς την κατεύθυνση συνηγορούν. Καυτή εμφάνιση, με λεπτομέρειες που μαγνητίζουν για ώρα τους οφθαλμολάγνους, σημαντικά ανανεωμένος πιο υπερτετράγωνος κινητήρας και ολοκαίνουριο πλαίσιο που θέλουν όλοι να οδηγήσουν, τώρα! Η ονομαστική απόδοση βρίσκεται στου 127 ίππους χωρίς την επίδραση του ram air, φτάνοντας τους 133 με την βοήθειά του, ενώ η ζυγαριά σταμάτησε στα 161kg. Ανάποδο πιρούνι και αμορτισέρ με πλήρεις ρυθμίσεις (και μάλιστα αργές και γρήγορες αποσβέσεις συμπίεσης), κατανομή βάρους μπροστά/πίσω στο 52,5/47,5% και μονόδρομος συμπλέκτης μυρίζουν έντονα πίστα. Όσο για το λανσάρισμα του κλασικού πια, original χρωματισμού των πρώτων R1 του ’98, ας το εκλάβουμε ως συμβολισμό…


Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Sarevock την Δευτ Ιούλ 03, 2006 8:07 pm

Εμαθα πως το R1 απο το 2007 αλλαζει ΡΙΖΙΚΑ! :shock:
Ειδωμεν... 8)
Get A Life You NET-FREAK!


Εικόνα
Τριανταφυλλος
Άβαταρ μέλους
Sarevock
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 11:10 am
Τοποθεσία: Μελαχρινη

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:37 pm

Εσύ πολλά μαθαίνεις...
Για λέγεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...
Ξέρεις κ άλλα πές τα... :P
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό andreastt600 την Πέμ Ιούλ 13, 2006 5:03 pm

για πε για πε !!!!!!!!!!
andreastt600
 


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης