Πεπιεσμένος αέρας για το κλείσιμο των βαλβίδων; Στη συγκεκριμένη λύση που προέρχεται από τον χώρο της Formula 1 κατέφυγαν οι μηχανικοί της ομάδας των MotoGP της Suzuki προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που δημιουργούν τα ελατήρια των βαλβίδων στους υπέρ-υψηλούς ρυθμούς στους οποίους περιστρέφεται ο νέος V-4 κινητήρας του GSV-R. Σε έναν

Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί κύκλωμα αέρα με πίεση 40-50bar για να κλείνει ταχύτατα τις ειδικά τροποποιημένες βαλβίδες και ο οποίος πέρασε με επιτυχία τα απαραίτητα τεστ στις πρώτες φετινές δοκιμές της ομάδας της Suzuki. Τη λύση των πνευματικών βαλβίδων αναμένεται να υιοθετήσουν και οι υπόλοιπες ομάδες των MotoGP όταν θα αυξήσουν τον ρυθμό περιστροφής στους κινητήρες που από το 2007 θα περιοριστούν στα 800cc, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως σύντομα θα περάσει και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.
