ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ SUZUKI

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ SUZUKI

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Ιούλ 03, 2006 11:50 pm

Από το GSV-R στα GSX-R
Πεπιεσμένος αέρας για το κλείσιμο των βαλβίδων; Στη συγκεκριμένη λύση που προέρχεται από τον χώρο της Formula 1 κατέφυγαν οι μηχανικοί της ομάδας των MotoGP της Suzuki προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που δημιουργούν τα ελατήρια των βαλβίδων στους υπέρ-υψηλούς ρυθμούς στους οποίους περιστρέφεται ο νέος V-4 κινητήρας του GSV-R. Σε έναν ?συμβατικό? αγωνιστικό κινητήρα, στο μέγιστο όριο περιστροφής του (περίπου 18.000rpm), οι βαλβίδες ανοιγοκλείνουν περίπου 150 φορές το δευτερόλεπτο (κάθε δύο περιστροφές του στροφάλου) φτάνοντας τα ελατήριά τους στα όρια της απόδοσής τους, με αποτέλεσμα το καθένα από αυτά οριακά να προλαβαίνει να την επαναφέρει στην αρχική της θέση. Αυτό δημιουργεί δύο σημαντικά προβλήματα, πρώτον τη στεγανότητα στον χώρο καύσης τη στιγμή της ανάφλεξης και δεύτερον τη σύγκρουση μιας βαλβίδας που δεν πρόλαβε να κλείσει, με το έμβολο που ανεβαίνει ταχύτατα προς το άνω νεκρό σημείο (καταστροφή δηλαδή), περιορίζοντας αναγκαστικά την ευστροφία.
Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί κύκλωμα αέρα με πίεση 40-50bar για να κλείνει ταχύτατα τις ειδικά τροποποιημένες βαλβίδες και ο οποίος πέρασε με επιτυχία τα απαραίτητα τεστ στις πρώτες φετινές δοκιμές της ομάδας της Suzuki. Τη λύση των πνευματικών βαλβίδων αναμένεται να υιοθετήσουν και οι υπόλοιπες ομάδες των MotoGP όταν θα αυξήσουν τον ρυθμό περιστροφής στους κινητήρες που από το 2007 θα περιοριστούν στα 800cc, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως σύντομα θα περάσει και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.



Εικόνα
ktm_isa
 

Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες