Ο τυπακος εκει πηγε να το βαλει κ οταν μπηκε ανακαλυψαμε οτι οταν η μηχανη παταει στο εδαφος, η ακρη της μπουκαλιτσας αζωτου που εχει το αμορτισερ ΒΡΙΣΚΕΙ στο πλαστικο λασπωτηρα του ελαστικου!
Οπως ειναι το αμορτισερ λοιπον ΔΕΝ μπαινει, αν δεν βγαλω το πισω λασπωτηρα, η αν δεν κανω τρυπα εκει που βρισκει.
Μου κανει εντυπωση ολο αυτο διοτι ξερω οτι και εδω οσο εξω αρκετοι εχουν βαλει αμορτισερ απο ΖΧ9R στο Ζ τους χωρις κανενα προβλημα!
Το αμορτισερ ειναι απο ZX9RE (μοντ. 2000-2002).
Το ωραιο ειναι οτι ειχα πεσει σε φοβερο κομματι διοτι οπως μου ειπαν τα παιδια που το ειδαν ειναι σχεδον ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ! Δεν εχει κανει 5000 χλμ!
Το θεμα λοιπον ειναι το εξης τωρα: τι κανω; Σκεφτομαι να το δωσω και να βρω ενα απο 636 και να τελειωνουμε, αλλα απο την αλλη δεν μπορω ολη τη διαδικασια με αγγελιες, ebay κλπ...
To θελει κανεις απο εδω; Σκεφτομαι να το δωσω στα 60 ευρω, και νομιζω οτι ειναι καλα... (τα παιδια στην K-Shock ειπαν οτι αυτο το αμορτισερ οπως ειναι παιζει στα 150 ευρω).
Αααα! Και το πιο κουφο! Ηθελα να βαλω στο μπροστινο και τα ελατηρια & λαδια Hyperpro που ειχα παρει.
Οταν πηγα το Ζ ομως εκει, το βλεπει ο τεχνικος το μηχανακι και μου λεει: "εχεις βαλει aftermarket στο μπροστινο;"

Του λεω "οχι, ετσι το πηρα (ειναι παραλληλη εισαγωγη απο Γερμανια)"
Μου λεει "Κατι εχουν κανει ΣΤΑΝΤΑΡ στο μπροστινο. Ειναι ΠΟΛΥ σφιχτο για να ειναι μαμα..."
Εγω:


Οταν το ανοιξαμε ειδαμε οτι φοραγε τα μαμα ελατηρια μεν αλλα με αλλο λαδι (προφανως πολυ σκληροτερο)!
Και διαβαζα τοσο καιρο διαφορα θεματα για το ΠΟΣΟ χαλια ειναι το μπροστινο του Ζ, που ειναι μαλακο κλπ κλπ κ ελεγα "μπαααααα... μα εμενα ΓΙΑΤΙ μου φαινεται μια χαρα σφιχτο ρε παιδια;;;"
Τελικα ηταν ηδη πειραγμενο!


Να σκεφτειτε οτι τωρα που εβαλα τα Hyperpro ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΟ απο πριν!!! Τοσο που σκεφτομαι οτι θελω να το σκληρυνω λιγο ακομα γιατι δεν μου αρεσει τοσο ετσι...
