διχρονο η τετραχρονο

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

διχρονο η τετραχρονο

Δημοσίευσηαπό speedy την Τετ Ιαν 24, 2007 10:14 pm

ειμαι σε ενα μεγαλο διλημα ποια τα μειονεκτηματα και ποια τα πλεονεκυηματα στα διχρονα και στα τετραχρονα μιλαω για εντουρο .στα λεφτα που διαθετο ειναι τρια μοντελα gas gas ec 300 kai ktm exc 300 apo ta dixrona kai wr 250 f apo ta tetraxrona .θελω πληροφοριες για συντηρηση τροποπ λειτουργιας στο βουνο και αξιοπιστια γιατι δεν με παιρνει για αλλαγες
TRELAMENOS
speedy
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 31, 2006 5:46 pm

Δημοσίευσηαπό lord την Τετ Ιαν 24, 2007 11:20 pm

δε την εχω ψαξει κ πολυ με αυτα τα μηχανακια αλλα η γνωμη μου ειναι τετραχρονο...
η επιλογη ειναι δικη σου,οτι κ να παρεις να χεις καλες εντουραδες!!! :smt023
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιαν 25, 2007 12:43 am

και εγώ speedy δεν έχω καμιά εμπειρία από αυτές τις μοτοσικλέτες αλλά βλέπω την τάση προτίμησης των τετράχρονων...

είναι κάποιοι εδώ μέσα που ασχολούνται και θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν περισσότερο...πάντως αυτό που καταλαβαίνω είναι πως τα γούστα που βγάζουν αυτά τα μοτόρια είναι εθισμός! :smt026
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιαν 25, 2007 2:19 pm

εγω το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι η εξελιξη του διχρονου κινητηρα εχει τελιωσει χρονια τωρα .

Η επιλογη ειναι δυσκολη και ακομα ποιο δυσκολο να προτίνω γιατι δεν γνωρίζω τις οδηγικες σου εμπειρίες .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Akrapovic την Κυρ Ιαν 28, 2007 8:43 pm

κι εγώ φίλε μου στο ίδιο δίλημα είμαι.... δίχρονο ή τετράχρονο?
τα δίχρονα είναι πιο εύκολα στο σέρβις, δεν θέλουν πολλά, έχουν τρελό γκάζι, αλλά βρομάνε λαδίλα.
Τώρα αν θέλεις και καθαρόαιμο τότε πάρε αυτό με τα λιγότερα προβλήματα και τα φτηνότερα ανταλλακτικά. να ξέρεις οτι καθαρόαιμο εντούρο = συχνά ακριβά σέρβις. (πιστόνια, κυλίνδρους κλπ)


τετράχρονα: πιο πολύπλοκη λειτουργία άρα και ακριβότερο σέρβις, είναι πιο ήρεμα απο τα 2χρονα, αξιόπιστα (χμμ), αλλά δε βρομάνε.
καθαρόαιμο είναι τα ίδια με 2χρονα, ακριβά συχνά σέρβις.

τελικά πάρε ένα 2χρονο αν θες ευκολία και απλά πράγματα (αν δεν είναι καθαρόαιμο το σέρβις μπορείς να το κάνεις μόνος σου ) ή
πάρε 4χρονο αλλά ξέχνα το ¨μονος σου σέρβις¨ (εκτός αν ξέρεις να ρυθμίζεις βαλβίδες)



αν διαλέξεις καθαρόαιμο τότε ετοιμάσου να τα σκας, εκτός κι αν δεν βγαίνεις συχνά για εντουράδα αλλά μόνο για πίστα (νομίζω ανα 1000 - 1500 ώρες αγώνα θέλουν σέρβις)

αυτά... όταν διαλέξεις πιο απ΄τα 2, πες μου κι εμένα :D
Μανος Κρητη
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Akrapovic
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 18, 2006 5:54 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο - Κρητη

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Δευτ Ιαν 29, 2007 4:22 am

+1000.. :smt023 ετσι ακριβως ειναι!!

το διχρονο ειναι πιο απολαυστικο κ μπορεις να κανεις τη συντηρηση και μονος σου αν εχεις εστω κι ελαχιστες γνωσεις! αλλα η βενζινο-λαδιλα δεν υποφερεται..!
ειναι για γελια αλλα αρκετες φορες εχει ξεκινησει πονοκεφαλος ημικρανιας επειδη καθυστερησα να αλλαξω την ''φορεσια'' κ με μπουκωνε αυτη η μυρωδια! :smt042


απο 4χρονο τετοιας κατηγοριας δεν εχω εμπειρια,δυστυχως.. το μονο που ξερω σιγουρα ειναι οτι υστερει σε γκαζι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό manolisvl την Δευτ Ιαν 29, 2007 12:35 pm

2 strokes! :supz: :supz: :supz:
eksartate kai ti ilikia exeis kai an antexeis ti ladila kai ton ixo ton dixronon kai genika afto nevriko pou exoun!!
manolisvl
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 2:37 pm

Δημοσίευσηαπό BLITZ την Δευτ Ιαν 29, 2007 12:52 pm

Απο οτι βλεπω ολοι συμφωνουμε οτι οι διχρονοι απο τους τετραχρονους κινητηρες ειναι πιο ευκολοσυντηρητοι αρα και πιο λιγοεξοδοι.Για το ποσο συχνα πρεπει να συντηρησεις εξατραται απο το ποσο συχνα και πως το χρησιμοποιεις.....Οσο για το γκαζι το διχρονο ειναι πιο 'βιαιο' ή αποτομο απο το τετραχρονο.Εχω ενα CRF 450 και σε πληροφορω οτι εχει αφθονο γκαζι παντου χαμηλα-ψηλα.
Εαν ειναι για περιστασιακη αποσχολιση (κατα την γνωμη μου) παρε διχρονο... :smt023
VALE ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!
www.myspace.com/blitzgsxr
Άβαταρ μέλους
BLITZ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 2:30 am
Τοποθεσία: ...???...

Δημοσίευσηαπό speedy την Δευτ Ιαν 29, 2007 6:46 pm

Akrapovic έγραψε:κι εγώ φίλε μου στο ίδιο δίλημα είμαι.... δίχρονο ή τετράχρονο?
τα δίχρονα είναι πιο εύκολα στο σέρβις, δεν θέλουν πολλά, έχουν τρελό γκάζι, αλλά βρομάνε λαδίλα.
Τώρα αν θέλεις και καθαρόαιμο τότε πάρε αυτό με τα λιγότερα προβλήματα και τα φτηνότερα ανταλλακτικά. να ξέρεις οτι καθαρόαιμο εντούρο = συχνά ακριβά σέρβις. (πιστόνια, κυλίνδρους κλπ)


τετράχρονα: πιο πολύπλοκη λειτουργία άρα και ακριβότερο σέρβις, είναι πιο ήρεμα απο τα 2χρονα, αξιόπιστα (χμμ), αλλά δε βρομάνε.
καθαρόαιμο είναι τα ίδια με 2χρονα, ακριβά συχνά σέρβις.

τελικά πάρε ένα 2χρονο αν θες ευκολία και απλά πράγματα (αν δεν είναι καθαρόαιμο το σέρβις μπορείς να το κάνεις μόνος σου ) ή
πάρε 4χρονο αλλά ξέχνα το ¨μονος σου σέρβις¨ (εκτός αν ξέρεις να ρυθμίζεις βαλβίδες)



αν διαλέξεις καθαρόαιμο τότε ετοιμάσου να τα σκας, εκτός κι αν δεν βγαίνεις συχνά για εντουράδα αλλά μόνο για πίστα (νομίζω ανα 1000 - 1500 ώρες αγώνα θέλουν σέρβις)

αυτά... όταν διαλέξεις πιο απ΄τα 2, πες μου κι εμένα :D




οπως ανεφερα στην αρχη τα μοντελα που με ενδιαφερουν ειναι απο τα διχρονα εχψ 250-300 και gas gas ec 250-300 και απο τα τετραχρονα το wr 250f yamaha .τα διχρονα θα ειναι τοθ 2007 καινουριο και το τετραχρονο του 2004 ναι μεν αλλα καινουριο γιατι εχει μεινει στοκ .η βοηθεια που θελω ειναι στο εξης . εγω το θελω αποκλειστικα για το βουνο (αλλα να εχει πινακιδα γιατι με το ΥΖ που ειχα ταλαιποριομουνα στη μεταφορα στο βουνο ) και θελω να μαθω σε τι υπερτερει το καθενα απο αυτα και αν καποιος εχει καποιο απο αυτα τα μοντελα να μου δωσει πληροφοριες
TRELAMENOS
speedy
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 31, 2006 5:46 pm

Δημοσίευσηαπό Akrapovic την Δευτ Ιαν 29, 2007 10:55 pm

κοιτα , αφού είχες YZ τότε ξέρεις από ακριβά συχνά σέρβις.... τώρα αυτά τα μοτόρια που θες είναι καθαρά εντούρο. το κτμ 300 είναι το πιο "άγριο" της παρέας (δεν το έχω οδηγήσει, απο συγκριτικά το διάβασα)
το wr είναι παλιό (2004) αν ήταν το 2007 σου έλεγα μέσα!

άρα ανάμεσα στα δυο 2χρονα, νομίζω το κτμάκι το 300
το gas gas δεν το ξέρω δεν έχω διαβάσει τίποτα δεν έχω ακούσει κάτι.
πας τσεκάρης αντιπροσωπίες, ποιος έχει τα πιο φτηνά ανταλλακτικά - σέρβις και διαλέγεις
Συνημμένα

Μανος Κρητη
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Akrapovic
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 18, 2006 5:54 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο - Κρητη


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες