Χαμηλωμα

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Χαμηλωμα

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Οκτ 30, 2006 1:05 am

Οπως γνωριζετε μερικοι, το υψος μου δεν ειναι το δυνατο μου σημειο.
Με την προηγουμενη μοτο μου, δεν ειχα προβλημα, γιατι ηταν ιαπωνικων προδιαγραφων και ειχε υψος σελας, μολις 750 χιλιοστα.

Το fazer, αν και απο τα χαμηλοτερα της κατηγοριας, εχει υψος 795 χιλιοστα.
Μεχρι τωρα, δεν ειχα βρει τροπο να το χαμηλωσω, μεχρι που σημερα επεσα σε μια αγγελια για ενα πισω αμορτισερ, που το χαμηλωνει κατα 50 ολοκληρα χιλιοστα. Πολλα θα ελεγα κι εγω, αλλα αν το παρω σε καλη τιμη, δε θα με χαλουσε. Ο λογος ειναι κυριως ψυχολογικος αλλα και πρακτικος.

Η απορια μου ειναι, πως θα επιρεασει την οδικη συμπεριφορα; Τι πρεπει να κανω με το πηρουνι μπροστα για να μην το καταντησω τσοπερ;
Γενικοτερα σχολια, επισης ευπροσδεκτα.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Οκτ 30, 2006 1:36 am

το μόνο που μπορώ να σου πω είναι αυτό που ήδη έχεις πει

50 χιλ είναι πάρα πολύ, αν βάλεις αυτό το αμορτισέρ αυτόματα το ψαλίδι θα κλείσει προς τα μέσα κατά 50 χιλ οπότε για να έρθεις στην ευθεία πάλι θα πρέπει να κατέβεις και 50 χιλ μπροστά .

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και τα δυο γιατί θα σου καταστρέψει την οδική συμπεριφορά σε βαθμό επικυνδυνότας .

Ο κατασκευαστής ξέρει τι κάνει και γιατί το κάνει .

τρόπος για να χαμηλώσει η μηχανή για να φτάνεις :

Αλλαγή σέλας με μία με λιγότερο αφρώδες υλικό .
Αλλαγή ελαστικού με χαμηλότερο προφίλ

και χαμήλωμα στις μπροστινές μπουκάλες το πολύ 5χιλ για χρήση μέσα στην πόλη και 10 σε πίστα .

και αν ακόμα δεν φτάνεις παπούτσια με μεγαλύτερο τακούνι ή αλλιώς αλλαγή μηχανής με κάποια που φτάνεις !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Οκτ 30, 2006 8:19 pm

rc31 έγραψε:το μόνο που μπορώ να σου πω είναι αυτό που ήδη έχεις πει

50 χιλ είναι πάρα πολύ, αν βάλεις αυτό το αμορτισέρ αυτόματα το ψαλίδι θα κλείσει προς τα μέσα κατά 50 χιλ οπότε για να έρθεις στην ευθεία πάλι θα πρέπει να κατέβεις και 50 χιλ μπροστά .

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και τα δυο γιατί θα σου καταστρέψει την οδική συμπεριφορά σε βαθμό επικυνδυνότας .

Ο κατασκευαστής ξέρει τι κάνει και γιατί το κάνει .

τρόπος για να χαμηλώσει η μηχανή για να φτάνεις :

Αλλαγή σέλας με μία με λιγότερο αφρώδες υλικό .
Αλλαγή ελαστικού με χαμηλότερο προφίλ

και χαμήλωμα στις μπροστινές μπουκάλες το πολύ 5χιλ για χρήση μέσα στην πόλη και 10 σε πίστα .

και αν ακόμα δεν φτάνεις παπούτσια με μεγαλύτερο τακούνι ή αλλιώς αλλαγή μηχανής με κάποια που φτάνεις !


- Η σελα στο fazer δενεχει και πολυ αφρωδες υλικο, ετσι κι αλλιως.
- Τις μπουκαλες τις εχω χαμηλωσει 7 χιλιοστα, αλλα μαλλον θα το κανω 5 ή stock.
- Φτανω να πατησω ρε παιδι μου, αλλα οχι ολο το ποδι να το ευχαριστιεμαι :smt042

Τελικα δεν θα κανω την κινηση γιατι 50 χιλιοστα ειναι παρα πολυ, για 10-15 το συζητουσα ευχαριστως, τοσα μου χρειαζονται.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dbandit την Δευτ Οκτ 30, 2006 9:15 pm

Μοχλικο δεν εχει αυτο? Λοιπον αν ναι, μπορεις να αλλαξεις το σιδερακι του μοχλικου
(δεν ξερω πως ακριβως λεγεται) και να βαλεις ενα μεγαλυτερο. Απο νετ στανταρ θα βρεις, ειδικα απο e-bay!
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ...

Step into this room and dance for me

www.kawasaki-bikers.gr
Άβαταρ μέλους
Dbandit
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:44 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Παγκρατι

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Οκτ 30, 2006 9:21 pm

Ντεν εκει μοχλικο καρντια μου :smt009 :smt009 :smt009
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dbandit την Δευτ Οκτ 30, 2006 9:27 pm

ΕΕΕΕΕ
Παρε 1 Ζ750S που εχει μοχλικο! Ναι και θα στο χαμηλωσουμε και
θα στο φερουμε στα μετρα σου!!! Εχει πολους τρελλους KAWASAKIDES :smt041

Πλακα κανω,,... χμ
Μπορεις να βαλεις ενα αφτερμαρκετ Ολινς που εχει ρυθμιση υψους αλλα δεν ειν φτηνο..
περο τα 600Ε. Οποτε σε συνδιασμο με τα -7 χιλ απο μπροστα κατι θα γινει.
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ...

Step into this room and dance for me

www.kawasaki-bikers.gr
Άβαταρ μέλους
Dbandit
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:44 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Παγκρατι

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Οκτ 30, 2006 9:38 pm

Ουτε με Ohlins γινεται δουλεια...

Δεν ειναι τραγικο το προβλημα υψους παντως, εχω κανει 20.000 χλμ, βγηκα Ευρωπη, εχω μπει πιστα, κινουμαι ανετα στην πολη.

Απλα κανα 2 ποντοι χαμηλωμα θα με κανανε να νοιωθω περισοτερη ασφαλεια σε περιπτωση αναγκης.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τετ Νοέμ 22, 2006 1:01 pm

nfot έγραψε:Ντεν εκει μοχλικο καρντια μου :smt009 :smt009 :smt009


Πέτα το και πάρε το παλιό που έχει!!! :smt042
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Νοέμ 22, 2006 9:27 pm

Νίκο θα βοηθούσε αν άλλαζες το προφίλ του ελαστικού όπως είπε και ο Ηλίας?
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nfot την Πέμ Νοέμ 23, 2006 1:59 am

Λογικα ναι, θα βοηθουσε, αλλα δεν ξερω πως θα επιρρεαζε τη συμπεριφορα στο δρομο. Τελικα, μαλλον θα το αφησω ετσι και θα ησυχασω.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dirty Harry την Δευτ Ιαν 15, 2007 5:23 pm

Γειά Nfot,τι γίνεται, είσαι καλά?

άκουσα την παραπάνω συζήτηση σας και ........

αυτό που σκεφτόμουν, αν και αρχικά είμουν αντίθετος με το πείραγμα του προφίλ των μαμμίσιων ελαστικών, είναι τελικά ότι ναι :smt026

Ακου να δεις, επειδή είσαι racing προδιαγαφών και το γουστάρεις έτσι.

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ!

Εχε υπόψιν ότι το προφιλ (50,55,60 κλπ) ανταποκρίνεται σε επι % επί του πλάτους του.... ελαστικού (150,160,180 κλπ) που είναι, σε χιλιοστά!

Συνεπώς ΒΡΙΣΚΕΙς ακριβώς ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΑΝΑΛΌΓΩΣ την μπουκάλα σου και και το φέρνεις ακριβώς στις προδιαγαφές του κατασκευαστή.

Ενοώ ίδια μείωση μπρος πισω!, ίδια μείωση μπρος πισω!, ίδια μείωση μπρος πισω!

Ελπίζω να βοήθησα..... και ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Άβαταρ μέλους
Dirty Harry
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 9:59 pm

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Ιαν 15, 2007 8:48 pm

Ευχαριστω πολυ για την ιδεα αλλα οι διαστασεις των ελαστικων για μοτο ειναι πολυ περιορισμενες. Αντε και μπροστα (120/70) εχω εναλλακτικες προτασεις, πισω; (180/55).
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό creperistas την Τρί Ιαν 30, 2007 11:00 am

Καλημέρα! Διάβασα τα παραπάνω και ένα έχω να σου πώ: ΑΣΤΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!!! Ο κάθε κατασκευαστείς ξέρει τι κάνει. Εγώ να φανταστείς είμαι 1,67 και έχω Dominator με ύψος σέλας 870 mm!!! Συνήθεια είναι. Στην αρχή έψαχνα τρόπους να το χαμηλώσω αλλά έχανε σε συμπεριφορά. Πίστεψέ με δεν αξίζει να πετάξεις λεφτά και να ρισκάρεις σε συμπεριφορά. Εξάλλου υπάρχουν και χειρότερα. Διάβασα σε ένα forum ένας τύπος ήταν 1,70 και οδηγούσε ΚΤΜ με 920 mm σέλα! :smt041 :smt041
GSF 650 SA Bandit K8
Άβαταρ μέλους
creperistas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 12:44 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Μοντέλο: Suzuki GSF 650 SA Bandit K8
Κυβικά: 650


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες