Τί είναι τα ωστήρια;

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Τί είναι τα ωστήρια;

Δημοσίευσηαπό creperistas την Σάβ Φεβ 10, 2007 2:36 pm

Καθώς διάβαζα ένα άρθρο στο περιοδικό ΜΟΤΟ, για το MotoGuzzi NORGE 1200 είδα κάπου ότι ο κινητήρας έχει ωστήρια και ότι: "Κανείς εχέφρων αναβάτης δεν θα κρατούσε για πολλή ώρα κοντά στο κόκκινο ένα μοτέρ με ωστήρια, "elementary" που λένε". :smt017 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς δουλεύει ένας κινητήρας με ωστήρια, τί είναι ακριβώς τα ωστήρια και γιατί δεν πρέπει να ζορίζεται; Δημήτρη μήπως θα μπορούσες να βοηθήσεις; Ευχαριστώ! :smt023
GSF 650 SA Bandit K8
Άβαταρ μέλους
creperistas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 12:44 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Μοντέλο: Suzuki GSF 650 SA Bandit K8
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Φεβ 10, 2007 3:01 pm

ωστήρια βαλβίδων : Λέγονται και ακόλουθοι της κάμας και είναι τα κυλινδρικά εξαρτήματα που βρίσκονται σε επαφή με τους λοβούς του εκκεντροφόρου άξονα και μετατρέπουν την περιστροφική κίνηση του εκκεντροφόρου σε παλινδρομική κίνηση της βαλβίδας. Τα περισσότερα ωστήρια αποτελούνται από σκληρυμένο μέταλλο και η επιφάνεια επαφής τους με την κάμα λιπαίνεται. Υπάρχουν όμως και ωστήρια μειωμένης τριβής, στα οποία ένα σφαιρίδιο ή μικρός κύλινδρος παρεμβάλλεται ανάμεσα σε αυτά και την κάμα.

Υδραυλικά ωστήρια
τα υδραυλικά ωστήρια αντισταθμίζουν αυτόματα τις ''ανοχές της βαλβίδας'' κατά
την διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα με το πλεονέκτημα της μείωσης:
• των επεμβάσεων συντήρησης
• του θορύβου του κινητήρα

περισσότερα στο σχετικό pdf αρχείο κλικ εδω


Γιατι το περιοδικό Μοτο εγραψε οτι η συνεχείς χρήση στα κοκκινα θα δημιουργήσει προβλημα αυτο δεν το γνωρίζω . Ισως ο Δημητρης που εχει περισσοτερη γνωση στα Moto Guzzi
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό creperistas την Σάβ Φεβ 10, 2007 3:53 pm

Σ'ευχαριστώ! Θα περιμένω και την απάντηση του Δημήτρη. Ίσως ξέρει κάτι παραπάνω σχετικά με τα ωστήρια της MotoGuzzi. :smt023 :smt041 :smt041 :smt109
GSF 650 SA Bandit K8
Άβαταρ μέλους
creperistas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 12:44 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Μοντέλο: Suzuki GSF 650 SA Bandit K8
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Φεβ 10, 2007 11:07 pm

Πολύ καλή ερώτηση φίλε Creperista.

Λοιπόν, σέβομαι τις απόψεις των δημοσιογράφων και εκτιμώ την δουλειά τους και γενικότερα την προσπάθεια να φέρουν τον κόσμο της μοτοσικλέτας πιο κοντά στους πολλούς.

Παρ'όλα αυτά αυτό δεν σημαίνει πως συμφωνώ πάντα με τα γραφόμενα.

Πιό συγκεκριμένα, για το θέμα που αναφέρεσαι έχω να πω τα εξής:

Καταρχήν καλό είναι γενικά να μην οδηγείς στα κόκκινα σε όλα τα μοτέρ. Αλλά η Ghezzi Brian supertwin http://www.ghezzi-brian.com/gbstory.htm πήρε προτάθλημα Ιταλίας στα δυκύλινδρα BOT με
το ίδιο μοτερ σε όλη την σαιζόν.

Ισως το ίδιο να έκανε και το MGS πέρισυ.Που κερδισε πρωτάθλημα ΒΟΤ στην Ιταλία και 2 αγώνες Daytona 200miles 1η και 2η θέση.(Guareshi)
Αυτά για τα παλιότερα μοτέρ , επήσημα η ΜΟΤΟ GUZZI , για τα καινούρια , το μοτέρ της Breva δοκιμάστηκε ανηλεώς επάνω στην ραμπα ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ και "εβγαλε" 100.000χμ (60.000μίλια)όπως λέει και το άρθρο από το επήσημο περιοδικό της Guzzi to Aquile.(Dec.2004) αυτό ανιστοιχεί σε 340.000χλμ σε κανονική οδήγηση , πάνω κάτω (εννoείται σωστό service κτλ.).


Παρακάτω παραθέτω -μεταξύ άλλων διασκεδαστικών φωτογραφιών- το άρθρο από το περιοδικό. Μπορείς να το ανοίξεις στο Adobe Photoshop, να το μεγενθύνεις και να το διαβάσεις, είναι πολύ ενδιαφέρον.


Ελπίζω να σε κάλυψε η απάντησή μου. Ποιά απάντησή μου δηλαδή, τα άρθρα μιλούν από μόνα τους.
Συνημμένα








Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό creperistas την Κυρ Φεβ 11, 2007 12:38 pm

Σ'ευχαριστώ Δημήτρη! Με κάλυψε κατά πολύ η απάντησή σου. :smt023 Τελικά αυτά τα μοτέρ (αερόψυκτα) έχουν βγεί πάρα πολύ αξιόπιστα. (βλ. και BMW) Και το δικό μου αερόψυκτο είναι, αλλά δε χαλάει με τίποτα! Επίσης κατάλαβα ότι τα ωστήρια δεν είναι κάτι κακό ή μειονέκτημα, αλλά μια ιδιαίτερη σχεδιαστική φιλοσοφία της MotoGuzzi, όπως έχει και κάθε εταιρεία πιστεύω. Ευχαριστώ και πάλι! :smt109 :smt041 :smt109
GSF 650 SA Bandit K8
Άβαταρ μέλους
creperistas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 12:44 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Μοντέλο: Suzuki GSF 650 SA Bandit K8
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Κυρ Φεβ 11, 2007 11:01 pm

Αν τα ωστηρια ειχαν πρόβλημα δεν θα φτιαχνόταν ποτέ ο κινητήρας HEMI της Dodge που εβγαζε 425 άλογα το 1969 και κέρδισε 3 συνεχόμενες χρονιες το NASCAR.
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Φεβ 12, 2007 12:01 am

PortisHead έγραψε:Αν τα ωστηρια ειχαν πρόβλημα δεν θα φτιαχνόταν ποτέ ο κινητήρας HEMI της Dodge που εβγαζε 425 άλογα το 1969 και κέρδισε 3 συνεχόμενες χρονιες το NASCAR.
:smt023
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες