Η σωστή σειρά φρεναρίσματος

Η σωστή σειρά φρεναρίσματος

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Φεβ 08, 2007 12:08 am

1)Τα τακάκια σφίγγουν την δισκόπλακα.

Πιέζουμε την μανέτα ή το πεντάλ, συνήθως μέχρι να αισθανθούμε οτι είμαστε στο όριο πριν το μπλοκάρισμα, άρα έχουμε την μέγιστη επιβράδυνση. Για να φτάσει το μήνυμα στον εγκέφαλο οτι "φτάνει τόσο, στο επόμενο γραμμάριο δύναμης κοκκαλώνει", χρειάζεται χρόνος που πρέπει να δοθεί, αν θέλουμε να έχουμε τον έλεγχο.

Ακαριαίο πάτημα με όση δύναμη έχουμε θα καταλήξει στο να έχουμε εφαρμόσει "προκαταβολικά" περισσότερη πίεση από το οριακό αυτό σημείο, με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα του τροχού.

2)Ομαλή συμπίεση της ανάρτησης.

Το ομαλό σημαίνει οτι συμπιέζεται προοδευτικά μέχρι το τελικό σημείο που θα μείνει βυθισμένη καθ'όλο το φρενάρισμα. Η υπερβάλλουσα δύναμη όμως που ασκείται στα ελατήρια εκείνη την στιγμή, δεν θα τους επιτρέψει να εκτονωθούν- έτσι θα καταλήξει σε επιπλέον φορτίο στο λάστιχο που πλέον θα χάσει την πρόσφυσή του, κοκαλώνοντας τον τροχό.

3)Μεταφορά βάρους.

Ακόμα και αυτό χρειάζεται τον χρόνο του. Αν εξακολουθεί να έρχεται φορτίο είτε από το σώμα μας μέσω των τεντωμένων χεριών ή ακόμα από υγρά στην μοτοσικλέτα που μετακινούνται (πχ Βενζίνη), το αθέλητο μπλοκάρισμα είναι κοντά.

Όταν όλα αυτά έχουν γίνει ομαλά και στον χρόνο τους, το αποτέλεσμα είναι το μέγιστο. Δεν θα χρειαστεί άφεση και ξαναπιάσιμο των φρένων και τελικά η απόσταση φρεναρίσματος θα είναι η ελάχιστα δυνατή.

Πόσο απέχει το απόλυτα ακαριαίο και καταστροφικό φρενάρισμα από αυτό που περιγράφουμε σαν "προοδευτικό";

Μόλις 2-3 δέκατα του δευτερολέπτου...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Φεβ 08, 2007 12:57 am

για αυτο χρησιμοποιω και τα δυο φρένα ωστε να μεταφέρω το βάρος και πίσω , εμποδίζοντας τον μπροστινό τροχό να μπλοκάρει

μια πατέντα που εχω κάνει, εχω ρυθμισει την μανετα με τετοιο τρόπο ωστε να μπορω να εχω ενα δακτηλο μεταξη μανετας και γκρίπ ωστε καθε φορα που νιωθω την μανετα στο δαχτηλο συνηδιτοποιω οτι το εχω παρακάνει και ελευθερώνω την πιεση που ασκω στο μπροστινο φρενο .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Φεβ 08, 2007 7:44 pm

rc31 έγραψε:για αυτο χρησιμοποιω και τα δυο φρένα ωστε να μεταφέρω το βάρος και πίσω , εμποδίζοντας τον μπροστινό τροχό να μπλοκάρει

μια πατέντα που εχω κάνει, εχω ρυθμισει την μανετα με τετοιο τρόπο ωστε να μπορω να εχω ενα δακτηλο μεταξη μανετας και γκρίπ ωστε καθε φορα που νιωθω την μανετα στο δαχτηλο συνηδιτοποιω οτι το εχω παρακάνει και ελευθερώνω την πιεση που ασκω στο μπροστινο φρενο .


:smt023
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Παρ Φεβ 09, 2007 11:00 am

Ε ρε και μαγκωσεις και το δαχτυλο καμια ωρα γελια που θα εχουμε θα πονεσεις και εκει θα παρατησεις και τιμονια και αντε γεια :smt026 :smt026 :smt026
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Φεβ 09, 2007 11:12 am

nemesispm έγραψε:Ε ρε και μαγκωσεις και το δαχτυλο καμια ωρα γελια που θα εχουμε θα πονεσεις και εκει θα παρατησεις και τιμονια και αντε γεια :smt026 :smt026 :smt026


αδύνατο να συμβει ετσι οπως εχει ρυθμιστει η μανετα :smt077
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Φεβ 09, 2007 5:05 pm

rc31 έγραψε:μια πατέντα που εχω κάνει, εχω ρυθμισει την μανετα με τετοιο τρόπο ωστε να μπορω να εχω ενα δακτηλο μεταξη μανετας και γκρίπ ωστε καθε φορα που νιωθω την μανετα στο δαχτηλο συνηδιτοποιω οτι το εχω παρακάνει και ελευθερώνω την πιεση που ασκω στο μπροστινο φρενο .


Για πια ταχυτητα κυλισης και για τι συντελεστη τριβης οδου?
Ο τροπος φρεναρισματος που περιγραφεις ειναι λαθος!!!

Και εξηγουμαι, για οριακο φρεναρισμα με σταθερη ταχυτατα σε ασφαλτο με καλο συντελεστη τριβής η πιεση που ασκεις στη μανετα ειναι ισχυροτερη απο οτι σε δρομο με ελαχιστη τριβη, αυτο σημαινει οτι στην πρωτη περιπτωση η διαδρομη που καταναλωνεις στη μανετα ειναι μεγαλυτερη!!!
Η σωστη ρύθμιση της μανετας ειναι: Επαρκής διαδρομή όπου και οποτε τη χρειαστεις.
Για φαντασου να μην φρεναρεις οριακα επειδη εχεις εξαντλησει τη διαδρομη της μανετας, το οριακο φρεναρισμα θέλει εξασκηση και ικανοτητες (που ερχονται απο την εξασκηση).
Εν κατακλειδι, η οριακη επιβραδυνση ποικιλει αναλογα με τις συνθηκες , το ιδιο και η διαδρομή της μανετας.
Περιμενω σχολια και τυχον αντιρρησεις προς συζητηση.

Φιλικα.- :smt006
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Φεβ 09, 2007 8:26 pm

alexis_tgr έγραψε:
Για πια ταχυτητα κυλισης και για τι συντελεστη τριβης οδου?
Ο τροπος φρεναρισματος που περιγραφεις ειναι λαθος!!!

Και εξηγουμαι, για οριακο φρεναρισμα με σταθερη ταχυτατα σε ασφαλτο με καλο συντελεστη τριβής η πιεση που ασκεις στη μανετα ειναι ισχυροτερη απο οτι σε δρομο με ελαχιστη τριβη, αυτο σημαινει οτι στην πρωτη περιπτωση η διαδρομη που καταναλωνεις στη μανετα ειναι μεγαλυτερη!!!
Η σωστη ρύθμιση της μανετας ειναι: Επαρκής διαδρομή όπου και οποτε τη χρειαστεις.
Για φαντασου να μην φρεναρεις οριακα επειδη εχεις εξαντλησει τη διαδρομη της μανετας, το οριακο φρεναρισμα θέλει εξασκηση και ικανοτητες (που ερχονται απο την εξασκηση).
Εν κατακλειδι, η οριακη επιβραδυνση ποικιλει αναλογα με τις συνθηκες , το ιδιο και η διαδρομή της μανετας.
Περιμενω σχολια και τυχον αντιρρησεις προς συζητηση.

Φιλικα.- :smt006


Οντως δεν εχω διευκρινήσει καποια πράγματα σε αυτο που εγραψα πρίν , προτών δεν εχω πειράξει την διαδρομή αλλα την θέση της μανέτας ωστε να μου επτρέπει αυτο που θέλω . (οποτε δεν παιζει να μην εχω φρενα)

Δευτερον αυτο που κάνω δεν λειτουργεί σε όλες τις περιπτώσεις ετσι και αλλιως καμια τεχνικη δεν δουλευει παντου ( αλλο οριακο φρεναρισμα σε γλυστερο και αλλο σε στεγνο με καλη προσφηση) και φυσικα διαφέρει απο μηχανη σε μηχανη και απο οδηγο σε οδηγο .

Κάθε φρεναρισμά πρέπει να αξιολογέιται βάση των συνθηκών , απλως με αυτο τον τρόπο εχω ενα μέτρο σύγκρισης .

Δεν το χρεισιμοποιω για να βρω το οριακο φρενάρισμα αλλα για να ελέγχω την ποιοτητα των φρένων μου και την συμπεριφορά των ελαστικών στις τρεχουσες συνθήκες .

Και φέρνω παράδειγμα , αν το σηνηθες ειναι να μπλοκαρει ο τροχος οταν η μανετα ακουμπαει το δακτυλο μου και σε ενα φρεναρισμα βλεπω οτι μπλοκαρει ποιο πριν επανεκτιμω τα δεδομενα που πιστευα οτι είχα . πχ πιστευα οτι κραταει αλλα τελικα δεν κραταει

Ο δρόμος ειναι μια συνεχη μεταβλητη κατασταση που πρεπει συνεχεια να αναπροσαρμοζεις τα δεδομένα που εχεις για την δικη σου ασφάλεια ακομα και αν περνας καθε μερα απο τον ιδιο δρομο .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Φεβ 09, 2007 9:18 pm

:smt023

:smt006
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Σάβ Φεβ 10, 2007 1:58 am

Εγώ τι να σας πώ φρενάρω πάνω στα κουτιά αλλά μετά πονάει λέτε να αρχίσω να χρησιμοποιώ τον τρόπο αυτό; :smt017
_________________________________________________________
Εικόνα
Spamking and Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Φεβ 10, 2007 12:41 pm

taz έγραψε:Εγώ τι να σας πώ φρενάρω πάνω στα κουτιά αλλά μετά πονάει λέτε να αρχίσω να χρησιμοποιώ τον τρόπο αυτό; :smt017


ασε που κοστίζει φιλε :smt006
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Φεβ 10, 2007 4:52 pm

taz έγραψε:Εγώ τι να σας πώ φρενάρω πάνω στα κουτιά αλλά μετά πονάει λέτε να αρχίσω να χρησιμοποιώ τον τρόπο αυτό;

:smt082 :smt006
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Δευτ Φεβ 12, 2007 3:56 pm

taz έγραψε:Εγώ τι να σας πώ φρενάρω πάνω στα κουτιά αλλά μετά πονάει λέτε να αρχίσω να χρησιμοποιώ τον τρόπο αυτό; :smt017


Εσυ καλο μου εχεις σε ολα τον δικο σου μοναδικο τροπο μην δινεις σημασια στους κοινους θνητους χιχι χι χι χι :smt005 :smt005 :smt005
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ


Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης