My trustfull companion Rc31

Οι αγαπημένες μας ...

My trustfull companion Rc31

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Δεκ 01, 2006 5:41 pm

Καθως βρήκα χρόνο και διαθεση είπα να περιγραψω το μηχανακι μου μεσα στο περασμα του στο χρονο .

Λοιπον επιστρεφοντας απο την Αγγλια και υστερα απο τα ψυχολογικα που μου δημιουργουσε το αυτοκινητο αποφασισα να ξαναγορασω μοτοσικλετα.

Εψαχνα κατι που να μου αρεσει εμφανισιακα και δεν με ενδιεφερε αν θα εχει τρελα αλογα κτλ κτλ και επειδη το ηθελα μονο για καθημερινες μετακινησεις ηθελα να μην εχω εφορια οποτε κοιταγα μονο για 400αρακια .


Υστερα απο ψαξιμο κατεληξα στο Honda Rc31 στην Ελλαδα και Japan γνωστο ως Honda Bros στην Αμερικη ως Hawk και στην Ευρώπη ως Rever.

Πριν αναφερθω εξ ολοκληρου στο δικό μου το μοντελο αυτο δεν βρηκε την αντιμετοπιση που περιμενε η Honda στην Ελλαδα ενω πουλαγε αρκετα στην Αμερικη , Japan και Ευρωπη .

Υπηρχε σε 4 εκδοσεις 400 & 650 κυβικα με μεταβλητο και οχι χρονισμο . Παραχθικε σε αρκετες χιλιαδες κομματια απο το 1988- 1992 και ηταν ενα μηχανακι πολλα ετη μπροστα.

Δικυλινδρος κηνιτηρας χωρις πολλους κραδασμους και τρελη αξιοπιστια , 320 πλευστος δισκος μπροστα , 4πιστονι nissin μπροστα ,αμορτισερ κατευθειαν στο πλαισιο και ψαλιδι χωρις μοχλικο , μονομπρατσο ψαλιδι , αλουμινενιο die cast πλαισιο και τρομερες επιδοσεις στο στριψιμο .

Το μονο που δεν ειχε για να γινει best seller ηταν αλογα , το 650 ειχε 57 με τα βιας και το 400 μολις 35 . Εκεινη την εποχη γινοτανε χαμος με τα 400αρια με αλογα 57 και ανω οποτε ενα τοσο αδυναμο μοτερ δεν ειχε μελλον στην Ελλαδα και το 650 ειχε τεκμηριο οποτε δυστηχως χασατε. Αντιθετος στο εξωτερικο και στην Αμερικη ιδαιτερα δημιουργιθικε μεχρι και αγωνιστικη κατηγορια ενιαιου rc31 και μεχρι και σημερα το εξελισουν . Υπαρχουν δυναμομετρησεις με 100 αλογα τροχο .

Ας επανελθουμε στην πραγματικοτητα ομως . Λοιπον αγορασα ενα 400αρακι (foto 1)και συντομα σε 6 μηνες απο την αγορα του και λογω ενος μηχανικου προβληματος μπηκα στην φιλοσοφία να το πειράξω λιγουλάκι.

Βρηκα ενα μοτερ απο ενα 650 rever και επειδη το αγγλικο μοντελακι ειναι με αξονα ,ελυσα δυο μοτερ και εφτιαξα ενα . Κρατοντας ηλεκτρονικη απο το 400 ,αρα καθολου κοφτες και βλακειες, και τα υπολοιπα ηλεκτρικα απο 650 .
Λιγη δουλεια στις κεφαλες και μια μικρη ρυθμιση και το μηχανακι αρχησε να πεταει , ο συνδιασμος μακρυμενου κοντου κυβωτιου , οι δουλεμενες κεφαλες , η υπερστροφια λογω ηλεκτρονικης μεταμορφωσανε ενα μηχανακι στο απολυτο παιχνιδι.

Τρελα γελια με ποιο δυνατα μηχανακια που τους εφευγα στο μπαμ και αρκετα μονοκυλινδρα που προσπαθουσανε μεχρι να σπασουνε να με περασουν και στο τελος μενανε με την απορια ή με σπασμενο μοτερ στο χερι (θυμασε σπυρο ?) .


Είχα δημιουργησει το απολυτο εργαλειο για μεσα στην πολη βαση τον δικων μου αναγκών .

Δυστηχως αυτο το παιχνιδι δεν κρατησε πολυ ,γιατι το 2005 ειχα μια μετοπικη συγκρουση με ενα κουτι που το οδηγουσε μια κουτη με αποτελεσμα να το πληγωσω αρκετα.

Ολικη καταστροφη ολου του μπροστινου συστηματος και πολλες μα πολλες περιμετρικες εκδορες.
Και ενω με τα χρηματα που πηρα απο την ασφαλιστικη θα μπορουσα να αγορασω ενα αλλο μεταχειρισμενο προτιμησα να το επισκευασω αλλα με την ιδιαιτερη αποψη που με διακατεχει .

Οχι μια απλη επισκευη αλλα ενας πειραματισμος και μια ολικη μετατροπη . Οποτε δημιουργηθικε αυτο που βλεπετε στις υπολοιπες φωτο .

Πληροφοριακα οτι ακομα δεν εχει τελιωσει , μενουν πολλα πραγματα να κανω ακομη .

Ας σας πω τι εχω κανει μεχρι τωρα:

Καταρχας το μηχανακι ανηκε στην κατηγορια των γυμνων , ΟΧΙ ποια !

Κοληθηκε βαση απο Aprilia Rs250 και προσαρμοστηκε ενα full fairing απο Rs250 (ακομα ψαχνω τις ιδανικες θεσεις ).

Ολο το μπροσντινο συστημα αντικατασταθικε απο ενα USD μπροστινο απο GSXR 750 και τροχο απο GSX 1100 . Οποιος δεν εχει οδηγησει μηχανακι με USD δεν ξερει τι χανει .

Δυο πλευστοι δισκοι 315 με τετραπιστονες nissin , τρομπα brembo και σωληνακια υψηλης . φυσικα και το φτερακι απο gsxr 750 .

Ενα αμορτισερ απο cbr 929 αλλα δεν μου αρεσει οποτε παω για αλλο καποια στιγμη .

Τι επιφυλασει το μέλλον ?

Ενα υποπλαισιο απο RS250 μαζι με μονοσελη ουρα (τα εχω ηδη και με περιμενουν ) αλλη εξατμιση απο μπροστα , και φυσικα ενα καλο βαψιμο .

Οι εμπειριες μου με αυτο !

Πολλες ! εχω ανεβει πεζοδρομια ,εχω κατεβει βουνα χωματοδρομους το εχω σκισει σε καθε ευκαιρια και εχω πειραματιστει διαφορα και ακομα συνεχιζω.

Ποσα χλμ ? αγνωστο εχω σπασει δυο φορε ντιζα που την εχω αλλαξει μετα απο 6 μηνες και τωρα ποια δεν εχω οργανα μιας και που σπασανε απο το τελευταιο στουκο . Κατα προσεγγιση ? καμια 100.000 χλμ τα εχω απο τοτε που το πηρα μεχρι σημερα.

Τι μου εχει ζητησει μεχρι σημερα ? Τιποτα !!!!!

βενζινη ,λαδια καθε 6000 χλμ και βαλβιδες καθε 24.000 χλμ . Δισκοι συμπλεκτη τους τελευταιους τους αλλαξα το 1998 και ακομα δεν εχουν εκφρασει παραπονο .

Το συγκεκριμενο μηχανακι το θεωρω ενα πολυ καλο σχολειο και ενα πολυ τιμιο μηχανακι για το κοστος του (σημερα το βρισκεις μαμα 1500 € και το ξαναπουλας τοσο )

(Το μοτερ του φορεθηκε επι πολλα χρονια στο Transalp ) οσο απο ανταλλακτικα με το κιλο βρισκεις στο ebay !


Οσο για το κόστος του εγχειρήματος αρκετα πανω απο 1500 €
Συνημμένα











Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Δεκ 01, 2006 7:09 pm

Αντε ανοιξτε ενα νεο ποστακι και πειτε μας δυο λογακια για το δικό σας μοτορι και την ιστορια σας μαζι του !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Δεκ 01, 2006 9:56 pm

Ρε Ηλία δεν είχα ιδέα για όλα αυτά...η μηχανή είναι ξεχωριστή και νομίζω πολλοί από εμάς θα ήθελαν να δοκιμάσουν πως πάει...

Το κίτρινο φτερό το έχεις αφήσει έτσι; Πολύ ιδιαίτερο...

Εύγε για τον θάρρος και θράσος που έδειξες στον πειραματισμό. Ο ορισμός του πειραματισμού δηλαδή...

:smt041
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Δεκ 01, 2006 10:49 pm

Ο ορισμός του πειραματισμού δηλαδή...


Ακριβως ετσι δημητρη , ακριβως ετσι !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Σάβ Δεκ 02, 2006 1:00 pm

Dimitris έγραψε:Ρε Ηλία δεν είχα ιδέα για όλα αυτά...η μηχανή είναι ξεχωριστή και νομίζω πολλοί από εμάς θα ήθελαν να δοκιμάσουν πως πάει...

:smt041



Πάει, πάει ....
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Ταξιδευτής την Σάβ Δεκ 02, 2006 5:58 pm

AΠΙΣΤΕΥΤΟ φιλε Ηλια....

Το Bros ηταν η πρωτη μου αγαπη και παραμενει μεχρι τωρα στην καρδια μου... Αλλα οταν ειδα τις μετατροπες που εχεις κανει εμεινα... Καρακουκλι λεμεεεε!!!! :smt118 :smt110

Χιλια μπραβο ρε συ.... Ευχομαι να το φχαριστηθεις οσο θες και παντα ορθιος!
Νίκος
Άβαταρ μέλους
Ταξιδευτής
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 18, 2006 12:36 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Σάβ Δεκ 02, 2006 6:30 pm

:smt041 :smt041 :smt041 :smt023 :smt023

MAGAS!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Δεκ 02, 2006 6:55 pm

Dimitris έγραψε:Ρε Ηλία δεν είχα ιδέα για όλα αυτά...η μηχανή είναι ξεχωριστή και νομίζω πολλοί από εμάς θα ήθελαν να δοκιμάσουν πως πάει...

Το κίτρινο φτερό το έχεις αφήσει έτσι; Πολύ ιδιαίτερο...

Εύγε για τον θάρρος και θράσος που έδειξες στον πειραματισμό. Ο ορισμός του πειραματισμού δηλαδή...

:smt041


το φτερακι εμεινε κιτρινι γιατι ετσι το αγορασα, το θεωρησα κουτο να βαψω ενα φτερακι και μια ζαντα αφου δεν εχω τελιωσει και θα παει ολο το μηχανακι για βαψιμο
(καποια στιγμη) σημερα ομως μου αρεσει αυτο το κιτρινακι :smt110
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό george_grat την Κυρ Δεκ 03, 2006 1:33 am

Εγώ όταν το είδα για πρώτη φορά δεν πίστευα ότι ήταν BROS. ΄Έχεις κάνει καλή δουλειά.
Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?

http://www.carbon-aramid.com / mail: [email protected]

Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
george_grat
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 28, 2006 10:48 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Κυρ Δεκ 03, 2006 12:37 pm

Και εγω μεσα στο λαο που μολις το πρωτο ειδε εψαχνε να βρει τι ειναι με τον καιρο ληθηκαν οι αποριες αλα μπραβο στο μερακι και στο κουραγιο του rc31 για την μετατροπη καλη συνεχεια................. :smt023 :smt023
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Tassos την Κυρ Δεκ 03, 2006 9:19 pm

Πολύ όμορφο Ηλία! Τα BROS παλιά ήταν από τα αγαπημένα μου μηχανάκια. Απλά δεν έκατσε να αποκτήσω ποτέ ένα (και τώρα δεν είμαι σε φάση για μηχανή κάποιας ηλικίας, που θέλει μαζέματα και μετατροπές).

Και πάλι μπράβο.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό nefeli την Σάβ Φεβ 17, 2007 10:31 pm

δηλαδη το μοτόρι σου ήταν σαν αυτο ?

Άβαταρ μέλους
nefeli
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Οκτ 31, 2006 1:01 am

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Φεβ 17, 2007 10:41 pm

...δεν σχολιάζω...περιμένω τον Rc31...μια ερώτηση μόνο....Η καταπόνηση της ευαίσθητης περιοχής (bowls of fire) είναι πράγματι αλήθεια....;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Φεβ 18, 2007 12:31 am

Dimitris έγραψε:...δεν σχολιάζω...περιμένω τον Rc31...μια ερώτηση μόνο....Η καταπόνηση της ευαίσθητης περιοχής (bowls of fire) είναι πράγματι αλήθεια....;



ναι οντως Nefeli καπως ετσι ηταν και το δικο μου οταν το αγορασα, (δεν είχε αυτους τους απαισιους καθρεπτες) σημερα καμια σχεση

Δημητρη ποτε δεν ειχα προβλημα σε αυτο που αναφερεσαι πλην απο δικαβαλος σε δυνατο φρεναρισμα που σηνηθως καβαλαω ντεποζιτο για να γλυτ'ωσω πλυν εξαιρεσεων που δεν προλαβα :smt102 :smt102
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό mark την Κυρ Φεβ 18, 2007 12:48 am

Μπράβο Ηλία φοβερή δουλειά με πολύ αγάπη και μεράκι.
Φυσικά και καινούργια μηχανή να αγοράσεις αυτό το rc31 δεν πουλιέται
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
mark
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2006 2:51 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Φεβ 18, 2007 12:36 pm

mark έγραψε:Μπράβο Ηλία φοβερή δουλειά με πολύ αγάπη και μεράκι.
Φυσικά και καινούργια μηχανή να αγοράσεις αυτό το rc31 δεν πουλιέται



Φυσικα και δεν πουλιεται , ενα καλο βαψιμο και θα το βαλω στο σαλονι μου :smt082
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Ιουν 17, 2007 12:18 pm

ας παμε και σε μερικα στοιχεια καθημερινης μετακινησης


κανω τουλαχιστον 200 χλμ την εβδομαδα μαζι του


αλλαζω λαδια και φιλτρο λαδιου καθε 4000 χλμ συνολικο κοστος 40 €

μπουζι μια φορα το χρονο 10 € τα 4

φιλτρο αερος ειναι Κ&Ν οποτε απλως το καθαριζω

βαλβιδες δεν θυμαμαι ποτε ρυθμισα πριν 3 χρονια περιπου

οσο για ζημια μονο τσιμουχες μπροστινου & τρομπα βενζινης μεχρι σημερα τα τελευταια 8 χρονια περιπου που το εχω

καταναλωση με τα δικα μου δεδομενα 10 λιτρα στα 140 χλμ , παντα τα bros καιγανε παραπανω απο αυτο που παραγουν

συμπερασματικά ενα τρελα φτυνο μοτορι στο θεμα συντηρησης
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες