ΤΕST GAS GAS EC 300

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

ΤΕST GAS GAS EC 300

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Ιούλ 03, 2006 11:11 pm

ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ!

Δίχρονη ζωντάνια με τετράχρονη απόδοση. Το EC με τα 300 κυβικά του έχει βαλθεί να μας τρελάνει, αφού κατατάσσεται κάπου ανάμεσα.
Τί είναι καλύτερο για χωμάτινη οδήγηση, δίχρονο ή τετράχρονο; Ή μήπως κάποιο που καταφέρνει σε κάποιον βαθμό να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα και των δύο; Το Gas Gas υιοθετεί αυτό το σκεπτικό, αποδεικνύοντας ότι κάτι τέτοιο τελικά είναι εφικτό! Η ισπανική εταιρεία έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή μοτοσυκλετών trial και enduro. Όταν τα αφεντικά της εταιρείας προέρχονται από τους αγώνες enduro και trial και η γκάμα των μοτοσυκλετών προορίζεται για τέτοια χρήση, το αποτέλεσμα τούς δικαιώνει απόλυτα. Η εμπειρία που έχουν αποκτήσει μέσα από τους αγώνες enduro έχει περάσει και στα μοντέλα παραγωγής τα οποία ελάχιστα διαφέρουν από τα αντίστοιχα εργοστασιακά. Το EC 300 διανύει την όγδοη χρονιά του στην παραγωγή, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αρένα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro. Το 2005 στα χέρια του Sebastien Guillaume κατέκτησε την τρίτη θέση της βαθμολογίας στην Ε3, αφήνοντας πίσω του μια στρατιά από τετράχρονα. Ακόμα όμως και εκείνοι που δεν έχουν το μικρόβιο των αγώνων και το χρησιμοποιούν για βόλτες στο βουνό, καίνε διχρονόλαδο στo όνομά του και δεν το αλλάζουν με τίποτα! Ο λόγος είναι απλός. Είναι ευκολοοδήγητο, αξιόπιστο και γκαζερό. Το φετινό μοντέλο έχει λίγες επιμέρους αλλαγές, μιας και το πακέτο πλαισίου – αναρτήσεων αποτελεί ιδανικό συνδυασμό για enduro οδήγηση, ενώ ο κινητήρας παραμένει δυνατός με ομαλή απόδοση και γλυκιά απόκριση στο γκάζι.
Απέκτησε αλλαγές στα πλαστικά με πιο μοντέρνα γραφικά, αλλά ο λασπωτήρας παραμένει ίδιος τα τελευταία χρόνια, θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες. Κάτι που θα γίνει στο μοντέλο του 2007, που θα έχει νέο πίσω φτερό με ενιαία πλαϊνά καπάκια και μοντέρνο, διακριτικό λασπωτήρα. Στα υπέρ συγκαταλέγεται και το ημιδιάφανο ρεζερβουάρ στο οποίο βλέπεις εύκολα τη στάθμη της βενζίνης.
Το EC 300 είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, με χαμηλό ύψος σέλας. Τα πόδια φτάνουν άνετα στο έδαφος, δίνοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη στα δύσκολα περάσματα, ενώ στο αλουμινένιο τιμόνι της Hebo υπάρχει δίπλα στην γκαζιέρα το κουμπί της ηλεκτρονικής για την επιλογή μιας από τις δύο χαρτογραφήσεις. Η μια, σύμφωνα με την Gas Gas, ενδείκνυται για οδήγηση σε λάσπη και γλιστερό τερέν όπου η δύναμη έρχεται ομαλά χωρίς ξέσπασμα και η άλλη για οδήγηση σε καλό χώμα και άμμο, με περισσότερο ξέσπασμα στο άνοιγμα του γκαζιού. Ο ήχος που βγαίνει από το μακρύ τελικό της εξάτμισης είναι πνιχτός για τις αυστηρές προδιαγραφές θορύβου…

(περισσότερα στο 0300)


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΛΕΦΑΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΟΣ






Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό andreastt600 την Πέμ Ιούλ 13, 2006 5:02 pm

αντε να το δουμε και στην πιστα !!!!!!!
andreastt600
 


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


cron