Ένεση ροπής
Η Brutale 750 είναι μεν μια άριστη για στροφιλίκι μοτοσυκλέτα, όμως από το μοτέρ λείπει η απαραίτητη ροπή για να δουλέψει με τον brutal τρόπο των streetfighters. Άλλωστε στους τσακωμούς σε στενούς χώρους δεν έχει νόημα η υψηλόστροφη απόδοση. Έτσι τα κυβικά ανέβηκαν, κι έφτασαν τα 909,1, με επακόλουθο την μεγαλύτερη ροπή των 9,8kgm/7.900rpm. Ταυτόχρονα προστέθηκαν οι εξαπίστονες δαγκάνες της Nissin στους μπροστινούς δίσκους, για να κουλαντρίζουν τα έξτρα αλόγατα. Μπροστά το πιρούνι είναι το γνωστό κτηνώδες Magnum των 50mm.
Moto Guzzi Griso 1100
Bodybuilding
Το Griso είναι ένα power cruiser, μεγάλο, βαρύ και αισθητικά φρέσκο. Με χαρακτηριστικό ιταλικό design, μπορεί παρόλη την ταυτότητα του να οδηγηθεί με ρυθμούς που δεν συνάδουν με την κατηγορία. Το ανάποδο ρυθμιζόμενο πιρούνι είναι διαμέτρου 41mm, το ύψος σέλας βρίσκεται στα 800mm, ενώ τα 227kg που ζυγίζει άδειο θέλουν μπράτσα γερά από τον αναβάτη. Το τιτάνιο τελικό της εξάτμισης βγάζει μάτι, ενώ κι η τάπα της βενζίνης είναι σχεδιασμένη ώστε να θυμίζει τάπα μονοθεσίου της F1!
Moto Morini Corsaro 1000
Το πειρατικό
Ένα πανέμορφο γυμνό streetfighter στα πρότυπα του Ducati Monster κατασκεύασε η αναγεννημένη Moto Morini. Με 105 άλογα και 10 κιλά ροπής, το Corsaro υπόσχεται διασκεδαστικές περιπέτειες στον ένα τροχό. Επίσης, δείχνει καλοστημένο, διαθέτει ψεκασμό, και περνάει τις προδιαγραφές Euro 3. Τώρα το μόνο που έχει να κάνει η Morini είναι να διορθώσει κάποιες ατέλειες από τις οποίες υπέφεραν οι πρώτες μοτοσυκλέτες που δοκίμασαν οι δημοσιογράφοι.
