Αν και είναι κουτί εντούτοις αξίζει να δούμε την τεχνολογία που το χαρακτηρίζει.
"Το Mini C.A.T (www.theaircar.com) ονοματίζεται από το μέγεθός του και από το αρκτικόλεξο Comressed Air Technology. Μερικές δεκάδες κυβικά μέτρα αέρα αποθηκεύονται στο ρεζερβουάρ υπό πίεση και τροφοδοτούνται στον κύλινδρο μέσου μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας, εν είδει άμεσου ψεκασμού.
Καθώς ο πεπιεσμένος αέρας απελευθερώνεται, η κινητική του ενέργεια ωθεί το πιστόνι προς τα κάτω. Η μπιέλα είναι ένα πατενταρισμένο σχέδιο που κρατά το πιστόνι στο Ανω Νεκρό Σημείο, κατά το 70% του κύκλου. Απο κει και έπειτα ο κινητήρας είναι συμβατικός με τον τυπικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η διαδικασία δεν περιλαμβάνει κανένα καύσιμο, δεν υπάρχει συμπίεση και καύση και ως αποτέλεσμα ο κινητήρας δουλεύει σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Το γεγονός αυτό του επιτρέπει να προορίζεται σε 1 λίτρο φυτικό λάδι, απλά για την λίπανση των κινητών μεταλλικών μερών, το οποίο χρειάζεται αλλαγή κάθε 50΄000 χιλιόμετρα.
Με ένα ρεζερβουάρ 90cm3 αέρα, το Mini C.A.T διανύει περίπου 200 χλμ, με μέγιστη ταχύτητα τα 50 χλμ/ώρα. Επίσης διαθέτει μια δική του ηλεκτρική τρόμπα που γεμίζει το ρεζερβουάρ σε 4-5 λεπτά, ενώ το δίκτυο που υπολογίζεται να στηθεί στα βενζινάδικα, θα γεμίζει σε 2 λεπτά με κόστος περίπου 1,5 λεπτά.
Η εξάτμιση του οχήματος βγάζει μόνο κρύο αέρα, ο οποίος ανακυκλώνεται τροφοδοτώντας τον κλιματισμό.
Το παρόν πλάνο προβλέπει παραγωγή 3.000 αυτοκινήτων ετησίως.
πηγή: 0300
Ρε παιδιά, φοβερή τεχνολογία, αφάνταστη οικονομία και με σεβασμό στο πειβάλλον...λέτε να καταφέρουν και καλές επιδόσεις;