Η πρώτη εμπλοκή των Βαυαρών σε αγώνες ταχύτητας με δίτροχες μοτοσικλέτες έγινε το 1925 με την R37 με 16 ίππους και 114 χιλιόμετρα τελικής. Στη διετία που ακολούθησε η BMW κέρδισε 3 πρωταθλήματα Γερμανίας με 200 σχεδόν νίκες. Στη συνέχεια οι άνθρωποί της αφιερώθηκαν στο κυνήγι του απόλυτου Ρεκόρ Ταχύτητας με αξιοθαύμαστα αποτελέσματα.
Το 1938 ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας των 60 ίππων κατέρριψε αρκετά ρεκόρ στους αγώνες ταχύτητας κατακτώντας τον τίτλο της γρηγορότερης προπολεμικής μοτοσικλέτας.
Το 1939 ο Schorsh Meier έγινε ο πρώτος ξένος αναβάτης που κέρδισε το ΤΤ του Isle Of Man με την θρυλική 500 turbo. O B' Παγκόσμιος Πόλεμος βρήκε τη BMW με 8 εθνικά και 13 ξένα πρωταθλήματα. 762 νίκες σε αγώνες δρόμου και εξίσου θεαματική επίδοση εκτός δρόμου.
Από το 1950 και για 4 χρόνια ο Schorsh Meier είχε τον πρώτο λόγο στην κατηγορία των 500 κυβικών και ακολούθησαν οι επιτυχίες των Walter Zeller με το RS των 60 ίππων, το οποίο είχε ψαλίδι και ανάρτηση.
Η εταιρεία αποσύρθηκε επίσημα από το πρωτάθλημα ταχύτητας solo μοτοσικλετών, ιδιώτες όμως συνέχισαν να συμμετέχουν με μοτοσικλέτες της, με πιο γνωστή την αγνωιστική δράση των R90S σε αγώνες Endurance, τις συμμετοχές στα Boxer Cup με τα μοντέλα της σύγχρονης εποχής και τις συμμετοχές ιδιωτών στην Daytona.
πηγή: Μοτο