ON & OFF TWINS 650 - Κόστος

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

ON & OFF TWINS 650 - Κόστος

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Μάιος 27, 2007 2:11 am

πόσο κάνει; τι αξίζει; τι όχι;
Συνημμένα




Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Κυρ Μάιος 27, 2007 3:29 am

Πολύ καλό και ενδιαφέρον άρθρο. Μπράβο στο ΜΟΤΟ και σε εσένα Δημήτρη για το ποστ. Οι συγκεκριμένες μηχανές αποτελούν πόλο έλξης για πολλούς συνάδελφους μοτοσικλετιστές. Το συγκεκριμένο συγκριτικο κόστους χρήσης μάλλον ρίχνει λίγο φώς στις σκέψεις του πιθανού αγοραστή ωστε να επιλέξει αυτό που του πραγματικά του ταιριάζει.


Drogar-Mark-14(LBG).gif
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Μάιος 28, 2007 1:44 pm

Χρήσιμα άρθρα τα οποία θα έπρεπε να υπάρχουν σε όλα τα μηχανάκια, αλλά θυμάμαι πριν 4-5 χρόνια σε ένα παρόμοιο συγκριτικό είχε τα Translap - GS 650 - Kawasaki W650 - fazer 600 & ένα σκούτερ.

Η πιο ακριβή συντήρηση ήταν του fazer, λόγω 4κύλινδρου κινητήρα και απόδοσης.

Μετά από 45.000 χλμ και 4 χρόνια έχω να πω ότι λέγανε μόνο τα νούμερα τα οποία δεν δείχνουν πάντα την αλήθεια.

Σε όσα ταξίδια πήγα με 2κυλινδρα και μονοκύλινδρα, ποτέ δεν έκαψα παραπάνω.
Και αυτά που λένε για τα σέρβις ........... χμμμμμμμμμμ

Το πιο ακριβό σέρβις που έχω πληρώσει κόστισε 200 ευρώ και η μοναδική μου ζημιά είναι μια καμπάνα συμπλέκτη (30 ευρώ).

Για ρωτήστε πρώην κατόχους μονοκύλινδρων BMW να σας πούνε για τιμές σέρβις - βλάβες και το ξανασυζητάμε. :-D

Δυστυχώς επειδή είμαι στο χώρο της διαφήμισης και βλέπω τι γίνεται στα περιοδικά έχω χάσει παντελώς την εμπιστοσύνη μου σε αυτά. Ένα μικρό παράδειγμα. Μετρήστε πόσες σελίδες διαφήμιση της BMW έχει το ΜΟΤΟ σε κάθε τεύχος και κάντε το επί 1200 για τις εσωτερικές σελίδες και 2000 για το οπισθόφυλλο.

Τα "Νέα της Αγοράς" είναι τα περιβόητα δελτία τύπου που σου παρέχει το περιοδικό αν βάλεις διαφήμιση. Θεωρητικά είναι δωρεάν. Μόνο όμως αν τους δίνεις λεφτά σε διαφημίσεις......
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 29, 2007 6:57 pm

Fretazer έγραψε:
Για ρωτήστε πρώην κατόχους μονοκύλινδρων BMW να σας πούνε για τιμές σέρβις - βλάβες και το ξανασυζητάμε. :-D

......



:smt120 :smt120 :smt120
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης