lord έγραψε:iznogood έγραψε:Ofanis έγραψε:
Καλα θα αρχίσω με το superduke που θελει ρυθμισμα βαλβίδων κάθε 1247χλμ
Το "μουσι" παει "συννεφο" εδω μεσα...
με φωναξε κανεις?
lord έγραψε:iznogood έγραψε:Ofanis έγραψε:
Καλα θα αρχίσω με το superduke που θελει ρυθμισμα βαλβίδων κάθε 1247χλμ
Το "μουσι" παει "συννεφο" εδω μεσα...
με φωναξε κανεις?
Mythos έγραψε:Εγώ εδώ και 3 μερες οδηγώ το όνειρό μου και κάθε αλλου συνειδυτοποιημένου μοτοσικλειστή
το Ενα, το μοναδικό ,
ΑPRILIA TUONO 1000 R και δεν θέλω σχόλια από "γιαπωνέζους" που δεν ξέρουν οτι ειναι ινδοι,τουρκοι,ισπανοι,ιταλοι,γαλλοι,βραζιλιανοι και δεν ξερω εγώ τι άλλο.
Dimitris έγραψε:Mythos έγραψε:Εγώ εδώ και 3 μερες οδηγώ το όνειρό μου και κάθε αλλου συνειδυτοποιημένου μοτοσικλειστή
το Ενα, το μοναδικό ,
ΑPRILIA TUONO 1000 R και δεν θέλω σχόλια από "γιαπωνέζους" που δεν ξέρουν οτι ειναι ινδοι,τουρκοι,ισπανοι,ιταλοι,γαλλοι,βραζιλιανοι και δεν ξερω εγώ τι άλλο.
Mythos το aprilia tuono είναι ΥΠΕΡΟΧΟ! Το είχε μια τύπισα στην πίστα των Σερρών, από Αθήνα αυτή, και δεν χόρταινα να το χαζεύω. Είναι πολύ ξεχωριστό και πρέπει να είναι και πολύ δυνατό ε;
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την επιλογή!
Κριμα που δεν είμαστε κοντά να το χαζέψω....ή μήπως είμαστε;
gf-pegasus έγραψε:Dimitris έγραψε:Mythos έγραψε:Εγώ εδώ και 3 μερες οδηγώ το όνειρό μου και κάθε αλλου συνειδυτοποιημένου μοτοσικλειστή
το Ενα, το μοναδικό ,
ΑPRILIA TUONO 1000 R και δεν θέλω σχόλια από "γιαπωνέζους" που δεν ξέρουν οτι ειναι ινδοι,τουρκοι,ισπανοι,ιταλοι,γαλλοι,βραζιλιανοι και δεν ξερω εγώ τι άλλο.
Mythos το aprilia tuono είναι ΥΠΕΡΟΧΟ! Το είχε μια τύπισα στην πίστα των Σερρών, από Αθήνα αυτή, και δεν χόρταινα να το χαζεύω. Είναι πολύ ξεχωριστό και πρέπει να είναι και πολύ δυνατό ε;
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την επιλογή!
Κριμα που δεν είμαστε κοντά να το χαζέψω....ή μήπως είμαστε;
φιλη η κοπελια που ειδες στις Σερρες Δημητρη ....μιλαμε για πολυ πιλοταρα .....
εγω εχω ενα aprilia Pegaso 650 cube του 2000 ειναι ο τελευταιος με καλμπυρατερ και αναποδα πιρουνια......εργαλειο που παει παντου ....και οταν λεμε παντου το ενωουμε ετσι ....οχι γιαλαντζη.....αν ειχε λιγο δυναμη παραπανω για την Εθνικη θα ηταν το τελειο μηχανημα για μενα...
το πειρα μεταχειρησμενο πριν 8 μηνες και εχω κανει εως τωρα 22.000 χλμ ....και μιλαμε για πολλα απο αυτα χωμα και σχεδον παντα δικαβαλος .....με λιγα λογια του πινω το αιμα κανονικα...ειναι κουκλι ...οπως ολες οι Ιταλιδες ....για οσους ξερουν .....
απροβληματιστο εως τωρα ( φτου φτου σκορδα με τοσα που εχω ακουσει )
εως τωρα τα περισσοτερα μηχανακια μου ηταν Γιαπωνεζικα...και μπορει να ξαναπαρω ...ολα ειναι ανοικτα αρκει να βρισκεις αυτο που σε φτιαχνει
creperistas έγραψε:Και εγώ HONDA οδηγώ. Συγκεκριμένα το Dominator μου αρέσει γιατί πάει παντού,
είναι οικονομικό, απλό, ευκολοσυντήρητο (τα κάνω όλα σχεδόν μόνος μου) και
χωρίς προβλήματα. Το όνειρό μου βέβαια είναι να πάρω μία Ducati αλλά όχι για
καθημερινή χρήση όπως το Domi.
tifoso4ever έγραψε:Καλα μονο ενα ή δυο εχετε?
SUZUKI DR 250 SHC '94 for the city
SUZUKI RMX 250 S '94 for the mountain
SUZUKI RGV 250 VJ21 '89 for the racetrack
HUSQVARNA 500CR '86 rebuilding project
HUSQVARNA 510 TX '84 disarmed and abanboned (sniff...)
HONDA MTX 50 F '84 my first bike
HONDA CRM 50 '92 because I like it
tifoso4ever έγραψε:Καλα μονο ενα ή δυο εχετε?
Και αλλα πολλα που περασαν απο τα χερια μου για πολυ λιγο ή περισσοτερο (οπως και ΧΤ 600 μιζατο που ειχε γινει σπεσιαλ...), αλλα ποτε δεν ειχα μεγαλο τετρακυλινδρο στρητ, γιατι παντα φοβομουν το δρομο, και στην πιστα τα διχρονα ειναι μακρααααν...(οχι απαραιτητα γρηγοροτερα, αλλα καλυτερα παντου για τα γουστα μου...).
Ειμαι φανατικος διχρονακιας, και πιστευω οτι συντομα θα ξανακυριαρχησουν τα διχρονα στους δρομους, παρ'ολες τις μπουρδες που ακουγονται απο παντου...(ουτοπια? θα δουμε, εδω θα ΄μαστε!).
Οποιος λεει οτι τα διχρονα χαλανε, δεν ξερει να οδηγαει...Απλα παραγματα...
ΔΕΝ ειμαι αντι-τετραχρονος, απλα δεν πιστευω οτι τα διχρονα επρεπε να αποσυρθουν τοσο μαζικα απο τις πιστες και τους δρομους με το προσχημα της ρυπανσης. Εχουν τεραστια περιθωρια εξελιξης, κι ολοι συμφωνουν οτι το Ιαπωνικο μαρκετινγκ ελεχγει την παγκοσμια αγορα, και ενηργησε προς συμφερον του (βλεπε σερβις - ανταλλακτικα πολυ συχνοτερα στα 4Τ...).
Προτιμω φυσικα την εκτος δρομου οδηγηση, σε επαρχιακο δικτυο και εναλλακτικες διαδρομες, μ'αρεσει να χαζευω το τοπιο παρα να πηγαινω "ταπα" στην ασφαλτο.
Παρ' ολα αυτα, θα γουσταρα να εχω στο γκαραζ μου και μια DUCATI 1098S, APRILIA RSV 1000, TRIUMPH 675, μερικες BIMOTA και καποιες διχρονες V-4 RACERS...
tifoso4ever έγραψε: Εχουν τεραστια περιθωρια εξελιξης, κι ολοι συμφωνουν οτι το Ιαπωνικο μαρκετινγκ ελεχγει την παγκοσμια αγορα, και ενηργησε προς συμφερον του (βλεπε σερβις - ανταλλακτικα πολυ συχνοτερα στα 4Τ...).
Προτιμω φυσικα την εκτος δρομου οδηγηση, σε επαρχιακο δικτυο και εναλλακτικες διαδρομες, μ'αρεσει να χαζευω το τοπιο παρα να πηγαινω "ταπα" στην ασφαλτο.
Παρ' ολα αυτα, θα γουσταρα να εχω στο γκαραζ μου και μια DUCATI 1098S, APRILIA RSV 1000, TRIUMPH 675, μερικες BIMOTA και καποιες διχρονες V-4 RACERS...
tifoso4ever έγραψε:Οποιος λεει οτι τα διχρονα χαλανε, δεν ξερει να οδηγαει...Απλα παραγματα...
rc31 έγραψε:tifoso4ever έγραψε:Καλα μονο ενα ή δυο εχετε?
SUZUKI DR 250 SHC '94 for the city
SUZUKI RMX 250 S '94 for the mountain
SUZUKI RGV 250 VJ21 '89 for the racetrack
HUSQVARNA 500CR '86 rebuilding project
HUSQVARNA 510 TX '84 disarmed and abanboned (sniff...)
HONDA MTX 50 F '84 my first bike
HONDA CRM 50 '92 because I like it
και τελικα τι ψήφισες ποιο ειναι αυτο που οδηγείς ποιο συχνα
Επιστροφή στο ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες