AGV TI-TECH EVOLUTION VS ARAI CONDOR

Οτι πρέπει να γνωρίζουμε για τα κράνη

AGV TI-TECH EVOLUTION VS ARAI CONDOR

Δημοσίευσηαπό ippocampus την Παρ Ιουν 22, 2007 1:49 am

Παιδιά καλημέρα
Ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα του κράνους όταν το ένα είναι κατασκευασμένο από Karbon-Kevlar και το άλλο polycarbonate? Το πρώτο είναι AGV και το άλλο ARAI. Τι προτείνετε και ποιό από τα δύο υπερέχει ποιοτικά σε όλα.
[/img]
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
ippocampus
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ Μάιος 25, 2007 10:18 pm

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Ιουν 22, 2007 2:00 am

εγω τεινω προς arai.αλλα πρωτα πρεπει να τα δεις και στο κεφαλι σου...
οπου και να καταληξεις σου ευχομαι καλες βολτες και να ειναι αχρειαστο! :smt001
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 22, 2007 9:48 am

Και τα δυο θα κανουν τη δουλεια του (χτυπα ξυλο) αν χρειαστει. Οπως ειπε και ο Lord πρεπει να τα δεις και στο κεφαλι γιατι το πιο πιθανο να εχουν διαφορετικες "φορμες" οποτε και αποφασιζεις με βασικη προϋποθεση την εφαρμογη.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Ιουν 22, 2007 10:15 am

το carbon -kevlar χαρακτιριζεται ποιο ανωτερο υλικο απο το απλο πολυκαρμπονατο


φυσικα την στιγμη που θα το χρειαστεις και τα δυο θα κανουν την δουλεια τους .

Οσο ποιο ακριβο ειναι το κρανος τοσο ποιο εξωτικα υλικα χρησιμοποιει , ομως μην μενεις στο εξωτερικο μονο σημειο

βασικες διαφορες που κανουν την ποιοτητα τον υλικων ειναι το βαρος και η αντοχη τους στον χρονο και δεν μιλαω στο περιβλημα αλλα εσωτερικά
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Ταξιδευτής την Παρ Ιουν 22, 2007 12:35 pm

lord έγραψε:εγω τεινω προς arai.


Ειδες τι σου ειναι ομως το κωλομαρκετινγκ;;; :smt076

Μπαινει ο αλλος, αναφερει ξεκαθαρα οτι το AGV εινα carbon/kevlar (οτι πιο κορυφαιο) ενω το Arai ειναι polycarbonate (δηλαδη απλο πλαστικο), και ομως ΠΑΛΙ καποιοι τεινουν στην "μαρκα".

Διαβαζω τωρα ενα βιβλιο σχετικα με τα πολυ μεγαλα ταξιδια με μηχανη και τον εξοπλισμο που χρησιμοποιουν, και αναφερει σχετικα οτι στην Αμερικη ο οργανισμος πιστοποιησης και ελεγχου κρανων (SNELL) ΑΡΝΕΙΤΑΙ να δοκιμασει (ποσο μαλλον να πιστοποιησει) κρανη που ειναι φτιαγμενα απο polycarbonate, χαρακτηριζοντας τα εντελως ανεπαρκη.

Αυτο δεν σημαινει οτι το Arai ειναι για πεταμα, αλλα ΔΕΝ παρεχει ιδιαιτερα μεγαλη προστασια. Σιγουρα μεγαλυτερη απο ενα κινεζικο κρανος (ειναι και η επενδυση εσωτερικα που παιζει ρολο), αλλα σαφως κατωτερη απο πολλα μοντελα που κυκλοφορανε στην αγορα και απλα ΔΕΝ ειναι μαρκες. Πχ το HJC AC-11 που εχω (το μεγαλο μοντελο της εταιριας) ειναι σκαλες ανωτερο απο αυτο το κρανος και κοστιζει τα ιδια χρηματα (350 ευρω), ενω ανωτερο ειναι ακομα και το IXS 410 που εχω εδω και 1.5 χρονο για 2ο κρανος....

Μιχαλη, δεν τιθεται διλλημα. Το ενα ειναι το κορυφαιο μοντελο μιας μαρκας (AGV), το αλλο ειναι το μικροτερο/φθηνοτερο μοντελο της αλλης (ARAI).

Ο Ελληνας δυστυχως εχει αυτο το ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΚΟΛΛΗΜΑ με τις ΜΑΡΚΕΣ! Υπο αλλες περιπτωσεις απλα θα ελεγα who gives a .... αλλα οταν παει σε ζητημα ασφαλειας, ε τοτε οχι!
ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ! (και δεν το λεω προσωπικα για εσενα Lord, αλλα γενικοτερα)

:smt021
Νίκος
Άβαταρ μέλους
Ταξιδευτής
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 18, 2006 12:36 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό manolisvl την Παρ Ιουν 22, 2007 12:44 pm

ηταν που δεν θα αλαζες κρανος .....
το AGV ΒΕΒΑΙΑ με rossi replica .!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:
αν και το μαυρο ειναι GOST RIDER replica!! :twisted:
manolisvl
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 2:37 pm

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Ιουν 22, 2007 2:36 pm

Ταξιδευτής έγραψε:
lord έγραψε:εγω τεινω προς arai.


Ειδες τι σου ειναι ομως το κωλομαρκετινγκ;;; :smt076

Μπαινει ο αλλος, αναφερει ξεκαθαρα οτι το AGV εινα carbon/kevlar (οτι πιο κορυφαιο) ενω το Arai ειναι polycarbonate (δηλαδη απλο πλαστικο), και ομως ΠΑΛΙ καποιοι τεινουν στην "μαρκα".

Διαβαζω τωρα ενα βιβλιο σχετικα με τα πολυ μεγαλα ταξιδια με μηχανη και τον εξοπλισμο που χρησιμοποιουν, και αναφερει σχετικα οτι στην Αμερικη ο οργανισμος πιστοποιησης και ελεγχου κρανων (SNELL) ΑΡΝΕΙΤΑΙ να δοκιμασει (ποσο μαλλον να πιστοποιησει) κρανη που ειναι φτιαγμενα απο polycarbonate, χαρακτηριζοντας τα εντελως ανεπαρκη.

Αυτο δεν σημαινει οτι το Arai ειναι για πεταμα, αλλα ΔΕΝ παρεχει ιδιαιτερα μεγαλη προστασια. Σιγουρα μεγαλυτερη απο ενα κινεζικο κρανος (ειναι και η επενδυση εσωτερικα που παιζει ρολο), αλλα σαφως κατωτερη απο πολλα μοντελα που κυκλοφορανε στην αγορα και απλα ΔΕΝ ειναι μαρκες. Πχ το HJC AC-11 που εχω (το μεγαλο μοντελο της εταιριας) ειναι σκαλες ανωτερο απο αυτο το κρανος και κοστιζει τα ιδια χρηματα (350 ευρω), ενω ανωτερο ειναι ακομα και το IXS 410 που εχω εδω και 1.5 χρονο για 2ο κρανος....

Μιχαλη, δεν τιθεται διλλημα. Το ενα ειναι το κορυφαιο μοντελο μιας μαρκας (AGV), το αλλο ειναι το μικροτερο/φθηνοτερο μοντελο της αλλης (ARAI).

Ο Ελληνας δυστυχως εχει αυτο το ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΚΟΛΛΗΜΑ με τις ΜΑΡΚΕΣ! Υπο αλλες περιπτωσεις απλα θα ελεγα who gives a .... αλλα οταν παει σε ζητημα ασφαλειας, ε τοτε οχι!
ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ! (και δεν το λεω προσωπικα για εσενα Lord, αλλα γενικοτερα)

:smt021


καλοδεχουμενη η αποψη σου.και ισως να εχεις δικιο,αλλα εγω δεν πιστευω οτι σε μια ασχημη πτωση το agv θα κανει καλυτερη δουλεια απο το arai.εγω ειπα πως τεινω προς arai γιατι στο κεφαλι μου ειχε κατσει καλα και το ειχα παει και βολτα με μονο παραπονο το θορυβο.ενω to agv δε μου καθεταικαλα,οποτε το απορυπτω με τη μια,οτι υλικο κι αν ειναι!παιζει κι ανεση παρα πολυ μεγαλο ρολο βλεπεις.....τωρα αν επερνα κρανος θα επαιρνα shoei,για πολλους λογους...


φιλικα,αρης :tonqe:
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Ιουν 22, 2007 3:23 pm

Όταν έψαχνα για κράνος είχα δη και το AGV. Δεν ξέρω για το κέλυφος, αλλά η ποιότητα βαφής, η ζελατίνα, το λάστιχο γύρω από αυτήν, οι μηχανισμοί και η φόδρα φαινόντουσαν πολύ υποδυέστερα σε σχέση με τα αντίστοιχης τιμής Shoei.

Βέβαια, ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, και στο Shoei μου μετά από 2,5 χρόνια καθημερινής χρήσης, φράκαρε ο μπροστινός αεραγωγός. :smt089
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιουν 23, 2007 8:34 am

Mιχάλη συμφωνώ με τους προλαλήσαντες! Πάνω απ'όλα σημασία έχει πως θα σου κάτσει στο κεφάλι. Πάρε παράδειγμα την δικιά μου περίπτωση. Δοκίμασα Arai και Shoei και ο μόνος λόγος που τα απέρριψα ήταν γιατί δεν μου έκατσαν καλά στο κεφάλι.

Τελικά κατέληξα στη Vemar γιατί μου έκατσε γάντι. Ένιωσα σαν να φτιάχτηκε για το δικό μου κεφάλι.

Φυσικά είχα δοκιμάσει σχεδόν όλα τα κράνη της αγοράς, μέχρι να καταλήξω.

Όσο για τα HJC που γράφει ο Ταξιδευτής, θυμάμαι πως μου είχε αρέσει και εμένα όταν το δοκίμασα. Είχα διαβάσει και πολύ καλές κριτικές όπου και αν κοίταξα!

Καλό ψάξιμο!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Mythos την Κυρ Ιούλ 08, 2007 11:16 pm

Έχω το agv και ανακάλυψα χθες οτι έσπασε το κλιπσακι του αεραγωγου
και εχω αρχίσει να το μετανώνω. Κατα τα άλλα είναι εξαιρετικό κράνος
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS


Επιστροφή στο ΚΡΑΝΟΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


cron