Πιέσεις ελαστικών

Πιέσεις ελαστικών

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Ιούλ 16, 2007 4:38 pm

λοιπον εχω εναν προβληματισμο που μου τον εθεσε ενα φιλαρακι εχθες

το μοτορι μου φοραει 120/17 εμπρος & 150/17 πισω radial

τοσο καιρο εβαζα 32 εμπρος & 34 πισω βαση του κατασκευαστη (Honda bros)

ναι αλλα εμπρος δεν ειναι η μαμα ζαντα ,αλλα απο gsxr οπου στο gsxr βαζεις 33 & 36 αντιστοιχα αλλα με 180 αρι πισω

τα λαστιχα ειναι τα avon azaro

εχετε καμια ιδεα τι τελικα πρεπει να βαζω ωστε να εχω σωστες πιεσεις γιατι ξαφνικα προβληματιστικα οτι ενα χρονο τωρα εχω κανει βλακεια
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Ιούλ 16, 2007 5:50 pm

Με λιγη βοηθεια θα καταληξουμε καπου.

Λοιπον, την πιεση στα λαστιχα, συνηθως τη μετραμε σε psi. Οπου PSI = Per Square Inch, δηλαδη ανα τετραγωνικη ιντσα.
Δηλαδη, ο κατασκευαστης προτεινει, οτι σε σχεση με το βαρος που πρεπει να σηκωνει το καθε λαστιχο, πρεπει σε καθε τετραγωνικη ιντσα αυτου, να ασκειται τοση πιεση.
Αν δεν αλλαξε, σημαντικα, το βαρος που αντιστοιχει στο μπροστινο λαστιχο, δεν βλεπω το λογο, να αλλαξεις και τις πιεσεις.

Οπου κανω λαθος, παρακαλω διορθωστε με.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Δευτ Ιούλ 16, 2007 5:51 pm

Αν έχεις Ηλία σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις βάζεις την πίεση της μαμάς στο gsxr βάζουν μεγαλύτερη πίεση γιατί είναι πιο βαρύ και θα "μπαλονάρει" το λάστιχο στης στροφές ενώ το δικό σου αν βάλεις μεγαλύτερη πίεση θα πηδάει σαν κατσίκι σε κάθε ανωμαλία του δρόμου
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Ιούλ 16, 2007 11:43 pm

Ηλία συμφωνώ με Nfot και Soter. Το βάρος που δέχεται ο μπροστινός τροχός δεν έχει αλλάξει σημαντικά. Παρ΄όλα αυτά δοκίμασες τις άλλες πιέσεις; Παρατήρησες βελτίωση στη συμπεριφορά; ή όχι;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 17, 2007 1:23 am

δεν εχω πειραματιστει με τις πιεσεις ( ακομη )

:smt077 :smt077
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τρί Ιούλ 17, 2007 1:52 pm

Κι εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να αλλάξεις πίεση, εφόσον δεν έχει μεταβληθεί η επιφάνεια επαφής ελαστικού και οδοστρώματος. Η επιφάνεια αυτή εξαρτάται από τη διάσταση των ελαστικών (που από ότι κατάλαβα δεν την έχεις αλλάξει) και το βάρος, που επίσης δεν έχει αλλάξει (τουλάχιστον σημαντικά).
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750


Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες