Honda CB600F Hornet

Οι αγαπημένες μας ...

Honda CB600F Hornet

Δημοσίευσηαπό odt την Τρί Ιούλ 17, 2007 1:41 pm

Honda CB600F Hornet,


Εάν η Mary Shelley ζούσε στην εποχή μας και ξαναέγραφε το «Φρανκενστάιν», ο ήρωας του βιβλίου δεν θα έφτιαχνε ένα ανθρωπόμορφο τέρας από μέλη ανθρώπων, αλλά μία μηχανή...

Αν το δεις ξερά, η μηχανή αυτή δανείζεται μηχανικά μέρη και λοιπά ανταλλακτικά από άλλες (CBR600F, CBR900RR, κλπ,κλπ), αλλά και σχεδιαστικά ακροβατεί ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον (ή καλύτερα το παρόν μιας και δεν είναι και τόσο επαναστατική η σχεδίασή της τελικά).

Επίσης έχει πέσει θύμα της εξελικτικής στασιμότητας που διακατέχει τη Honda τα τελευταία χρόνια. Παρότι κατασκευάστηκε τον αιώνα που διανύουμε, ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν πάψει να εξελίσσονται από τον προηγούμενο. Για παράδειγμα, το έργο της ανάμιξης της βενζίνης με τον αέρα το έχει αναλάβει μια τετράδα καρμπιρατέρ...

Σχεδιαστικά είναι απελπιστικά συντηρητική όταν την κοιτά κανείς από μπροστά (είναι ένα κλασικό CB με στρογγυλό φανάρι) ενώ η ουρά πίσω έχει μια χαρακτηριστική ανοδική κλήση (αχ αυτή η ...λάααααρα), που σώζει την κατάσταση...

Όπως όμως στο βιβλίο το Τέρας του Φρανκενστάιν σε σχέση με τους ανθρώπους είχε υπερφυσικές δυνάμεις, έτσι και αυτό το μηχανολογικό παζλ που εν συντομία λέγεται Hornet, παρά την ξεπερασμένη τεχνολογία (και νοοτροπία), καταφέρνει να είναι μια καταπληκτική μηχανή...

Ανεβαίνοντας πάνω στη μηχανή, αυτό που παρατηρεί κάποιος, είναι η έλλειψη βάρους. Αν και δεν χρησιμοποιούνται «εξωτικά» υλικά για την κατασκευή της (αλουμίνια, τιτάνια, καρμπόν, κλπ,κλπ,), η μηχανή είναι 176 κιλά (στεγνή). Επίσης λόγω του τρόπου με τον οποίο είναι φτιαγμένο το πλαίσιό της (που δεν έχει ακριβώς πλαίσιο, αλλά ένα σωλήνα που ξεκινά από μπροστά, περνά κάτω από το τεπόζιτο, κάτω από τη σέλα και φτάνει μέχρι το πίσω φανάρι) είναι πολύ λεπτή και σε συνδυασμό με την «καμαρωτή» θέση οδήγησης η μηχανή δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ μικρή πράγμα που την κάνει πολύ φιλική.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που συμβάλει στη φιλικότητα, είναι ο κινητήρας...Είναι γραμμικός σε όλο το φάσμα των στροφών. Ακόμη κι αν κάποιος δεν έχει ξαναοδηγήσει μηχανή, το Hornet δεν θα τον τρομάξει, χωρίς υπερβολές με το δεξί χεράκι εννοείται, μιας και δεν είναι εύκολο να βγουν 95 άλογα προς τα έξω με πολύ φιλικό τρόπο... Επίσης είναι αρκετά καλό και για κίνηση στην...κίνηση... , μιας και μπορεί να δουλεύει απροβλημάτιστα στις 3000 με 4000 στροφές... Βέβαια, ως κλασικός 600άρης τετρακύλινδρος, ο κινητήρας του χαίρεται να δουλεύει πάνω από τις 7000 στροφές, ενώ μετά τις 8000 βγαίνει η μέγιστη ροπή και η μέγιστη ιπποδύναμη, όμως αν εξαιρέσουμε ένα μέτριο ξέσπασμα από τις 8000 και μετά, η δύναμη έρχεται γραμμικότατα.

Επειδή, όπως είπα και πιο πάνω, δεν χρησιμοποιεί και την πιο σύγχρονη τεχνολογία που υπάρχει, δίνει την αίσθηση στον αναβάτη ότι δεν υπάρχει ενδιάμεσος διαμεσολαβητής μεταξύ αυτού και της μηχανής. Τι εννοώ...Ό,τι χειριστήριο υπάρχει, αν δεν είναι υδραυλικό (π.χ τα φρένα), έχει ντίζα. Τραβώντας το τσοκ (ναι είναι χειροκίνητο) σχεδόν νιώθεις τις πεταλούδες που κλείνουν για να γίνει το μείγμα πιο πλούσιο. Ανοίγοντας το γκάζι νιώθεις την άμεση απόκριση από τα καρμπιρατέρ σαν να γυρνάς τις πεταλούδες με το χέρι. Το ρελαντί ρυθμίζεται με μια βίδα. Ο συμπλέκτης, επίσης με ντίζα, νιώθεις σχεδόν τη στιγμή που γίνεται η σύμπλεξη και η αποσύμπλεξη. Όλα δουλεύουν γιατί αυτή είναι η δουλειά τους. Δεν χρειάζονται περίεργοι εγκέφαλοι που ελέγχουν ανά πάσα στιγμή την αναλογία αέρα/καυσίμου, το ρελαντί, τα καυσαέρια, κλπ,κλπ (μερικές φορές αναρωτιέμαι αν το Hornet είναι το τέρας τελικά). Επίσης, όλη αυτή η απλότητα στην κατασκευή βοηθά και στην αξιοπιστία.

Οδηγικά τώρα. Εγώ την έχω καταβρεί, γιατί μπορείς να κινείσαι με 3000 χιλιάδες στροφές ή με 13000 που κοκκινίζει χωρίς πρόβλημα. Στο δρόμο δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Βέβαια η αλήθεια είναι πως ακόμη το μαθαίνω και δεν έχω δοκιμάσει να βρω που είναι το σημείο που μετά «δεν έχει άλλο» αλλά μέχρι το σημείο που το έχω πιέσει έστριψε απροβλημάτιστα ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι δεν έχει και τα πιο μαλακά λάστιχα που υπάρχουν....

Τελικά το μηχανολογικό παζλ, πέτυχε! Ο Φρανκενστάιν θα ήταν πολύ περήφανος για το Τέρας του. Ίσως θα μπορούσε να του έβαζε και φρένα από ένα 600RR μιας και είναι το μόνο σημείο στο οποίο νομίζω ότι πάσχει μέχρι στιγμής...

Αυτά... :roll:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
odt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 01, 2007 10:46 pm

Re: Honda CB600F Hornet

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιούλ 17, 2007 6:28 pm

odt έγραψε:
Αυτά... :roll:

Εικόνα



:smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 17, 2007 9:13 pm

ετσι ετσι

γουσταρω τρελα οταν καποιος διηγειται την ιστορια της καλης του


ευγε φιλε

:smt041 :smt041 :smt041
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Ιούλ 17, 2007 9:18 pm

Εγραψες ...

Καλως ηρθες απο τα μερη μας.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275


Επιστροφή στο ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες