Με τιμωρεί...δεν εξηγείτα αλλιώς!

Οι αγαπημένες μας ...

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Αύγ 08, 2007 6:58 pm

φιλε μου αν τυχον το ελαβες το σχολιο μου ως ειρονικο , συγνωμη αλλα δεν ηθελα κατι τετοιο
απλως χρησιμοποιησα ενα χιουμοριστικο τροπο για να σου πω οτι ειναι αδυνατο να σου δωσουμε ακριβη λυση στο προβλημα σου αφου κανουμε ικασιες και οχι πραγματικες προβλεψεις αφου βασιζομαστε στα λεγομενα σου και οχι στα ματια μας .

η καλητερη λυση ειναι οντως να απευθηνθεις σε ενα σοβαρο συνεργειο της yamaha

γιατι αυτο ? για εναν απλο λογο , αν πας στο συνεργειο και πχ σου πουνε οτι ειναι η τρομπα, θα την αλλαξεις , αν συνεχισει να στο κανει θα πας και θα του την τριψεις στην μουρη .

εμεις αυτο που μπορουμε να σου προσφερουμε ειναι την γνωση μας στο αν αυτο που σου λενε ειναι αληθεια η οχι πχ οπως ειπες οτι σου ειπαν οτι τα καρμπυρατερ ειναι αψογα αλλα δεν τα ανοιξε ( το ειδε με μαγικες ακτινες χ )

δηλαδη το μοτερ σου ειναι φυσιολογικο να καιει 200 -300 γρμ λαδι στα τοσα χλμ

αν δεν σου αρεσει αυτο ειναι αλλο καπελο , ομως δεν ειναι φυσιολογικο να μην εχεις καλη καυση

οπου αυτο μπορει να εχει αιτια σε πολλα σημεια
οπως

βενζινη
ηλεκτρικα ( πιασε το αυγο και κουρευτο)
μπουζι
καρμπυρατερ
ντεποζιτο & φιλτρο , τσακισμενο σωληνακι
βαλβιδες

οταν σου εγραψα 6 πιθανα προβληματα πως εγω θες να ξερω τι φταιει στο μηχανακι σου ? ουτε το εχω δει ουτε το εχω ακουσει .


και να σου φερω ενα δικο μου παραδειγμα απο το fazer που εχω , το εχω παρει απο σερβις και ομως δεν το ακουγα να λειτουργει οπως λειτουργουσε , ερωτηση : καρμπυρατερ ρυθμισες ? απαντηση :ναι ρυθμισα

οκ λεω το παω σε εναν αλλον μηχανικο και του λεω να μου ρυθμισει καρμπυρτερ , το μηχανακι κενταγε μετα , υποτιθεται οτι τα ειχε ρυθμισει ο προηγουμενος

τα ειχε ? και αν ναι ! ηξερε ?

ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω :smt059
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Αύγ 09, 2007 12:02 am

chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Asaverle την Πέμ Αύγ 09, 2007 12:30 am

Ναι καταλαβαίνω τι λες. Επειδή αυτά είναι ακριβώς αυτά που σκέφτομαι κι εγώ κι έχω απελπιστεί. Με συγχωρείς πάντως για το ποστ μου προηγουμένως. Παρεξήγησις. Δεν θα χαλάσουμε πάντως τώρα και τις καρδιές μας. Εξάλλου την Παρασκευή το αφήνω στο σέρβις και από εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας.

Η βοήθεια όλων σας είναι πολύτιμη. Δεν θέλω να δώσω την εντύπωση κάποιου που δεν σέβεται αυτό τον χώρο. Απλά όπως εξήγησα και σε άλλο ποστ όλη αυτή η ιστορία με έχει ταλαιπωρήσει κάμποσο καιρό και μου έχει σπάσει τα νεύρα. Από Σάββατο - Δευτέρα που ελπίζω να το έχω στα χέρια μου το μηχανλακι φτιαγμένο θα με δείτε πιο ευχάριστο... :butthead: :smt063
http://countersteer.wordpress.com -==-==Τα πάντα γύρω από την μοτοσικλέτα και το αυτοκίνητο από την Κρήτη για όλους τους Έλληνες=-=-
Asaverle
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2007 2:33 pm
Τοποθεσία: Χανιά, Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Asaverle την Παρ Αύγ 10, 2007 1:45 pm

Λοιπόν. Σας ενημερώνω. Πριν 2 μέρες γέμισα το ντεπόζιτο με 100+ αμόλυβδη το ντεπόζιτο. Στην αρχή δεν είδα μεγάλη διαφορά. Από χθες το απόγευμα όμως το μηχανάκι δεν παρουσιάζει σχεδόν κανένα πρόβλημα. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό και ξύνω το κεφάλι. Μίλησα με τον μηχανικό μου χθες το απόγευμα και μου πρότεινε να το βολτάρω μέχρι τη Δευτέρα και να παρατηρήσω αν ξανα επιστρέψει στην προηγούμενη κατάσταση. Αν δεν επιστρέψει είπε να του το πάω τη Δευτέρα για να κοιτάξουμε προληπτικά το φίλτρο βενζίνης και να το αλλάξουμε μιας και ίσως να είχε μαζέψει κάποιο σκουπίδι. Μου είπε ότι το ντεπόζιτο μου είχε λίγη σκουριά αφού όταν είχα πέσει και το είχα πάει να το βάψουν δεν το είχαν προσέξει καλά και είχε βγάλει λίγη σκουριά μέσα. Ίσως να πέταξε λίγη σκουριά μέσα στο φίλτρο... Οπότε προς το παρόν είμαι ένας ευτυχισμένος φεϊζεράς και από Δευτέρα θα είμαι ακόμα χαρούμενος.

2ον. Αγόρασε το μικρό μου αδερφάκι ένα DT125 για να κάνει τα πρώτα του βήματα στον χώρο της μοτοσικλέτας. Πολύ γέλιο το μηχανάκι. Βρίσκεται σε σχετικά καλή κατάσταση αν και επιβάλλεται απ' ότι παρατήρησα ένα σέρβις στις αναρτήσεις. 77.000 χλμ.
http://countersteer.wordpress.com -==-==Τα πάντα γύρω από την μοτοσικλέτα και το αυτοκίνητο από την Κρήτη για όλους τους Έλληνες=-=-
Asaverle
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2007 2:33 pm
Τοποθεσία: Χανιά, Κρήτη

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Αύγ 10, 2007 1:53 pm

Asaverle έγραψε:Οπότε προς το παρόν είμαι ένας ευτυχισμένος φεϊζεράς και από Δευτέρα θα είμαι ακόμα χαρούμενος.


Αντε, ολα καλα λοιπον...Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Αύγ 10, 2007 9:46 pm

Πολύ ευχάριστο φίλε μας! Μπράβο! Και όσο για την 100άρα αμόλυβδη την χρησιμοποιώ ιδιαίτερα σε μεγάλες αποστάσεις! Όχι μόνο ακούω και νιώθω τον κινητήρα να δουλεύει καλύτερα αλλά και έχω αισθητή αύξηση της αυτονομίας.

Συγχαρητήρια για τον αδερφό! Καλή αρχή πες του κι από μας! Και να προσέχει τους "καρχαρίες"!

Drogar-Mark-14(LBG).gif
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Αύγ 20, 2007 11:05 am

Φίλε μου είχα αυτό το μηχανάκια για 47500 χιλ. Ποτέ δεν παρουσίασε τίποτα από όλα όσα γράφεις.

Λάδι δεν έκαψε ποτέ ούτε σταγόνα. Βέβαια τα 71.000 χιλ. που έχει το δικό σου είναι αρκετά και η κατανάλωση λαδιού στα φυσιολογικά όρια. Για κανένα λόγο δεν θα λύσεις κινητήρα για ελατήρια και βουρτσίσματα.

Βενζίνη θα του βάζεις πάντα 100. ΠΑΝΤΑ γιατί είναι ένας κινητήρας με συμπίεση 12:1.

Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 25.000 χιλ και ρύθμιση καρμπυρατέρ κάθε 15.000. Λάδι θα του αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ και θα το έχεις για μια ζωή.

Η τελική επηρεάζεται από πάρα πολλούς παράγοντες. 220 με 240 είναι φυσιολογική. 248 είναι το μέγιστο που είδα στο δικό μου με αλλαγμένη εξάτμιση και φίλτρο σε ελαφρά κατηφόρα.

Ότι χρειαστείς στη διάθεσή σου.

Χ-Fretazer νυν Dakota. :-D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Αύγ 21, 2007 12:21 am

Dakota έγραψε:Φίλε μου είχα αυτό το μηχανάκια για 47500 χιλ. Ποτέ δεν παρουσίασε τίποτα από όλα όσα γράφεις.

Λάδι δεν έκαψε ποτέ ούτε σταγόνα. Βέβαια τα 71.000 χιλ. που έχει το δικό σου είναι αρκετά και η κατανάλωση λαδιού στα φυσιολογικά όρια. Για κανένα λόγο δεν θα λύσεις κινητήρα για ελατήρια και βουρτσίσματα.

Βενζίνη θα του βάζεις πάντα 100. ΠΑΝΤΑ γιατί είναι ένας κινητήρας με συμπίεση 12:1.

Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 25.000 χιλ και ρύθμιση καρμπυρατέρ κάθε 15.000. Λάδι θα του αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ και θα το έχεις για μια ζωή.

Η τελική επηρεάζεται από πάρα πολλούς παράγοντες. 220 με 240 είναι φυσιολογική. 248 είναι το μέγιστο που είδα στο δικό μου με αλλαγμένη εξάτμιση και φίλτρο σε ελαφρά κατηφόρα.

Ότι χρειαστείς στη διάθεσή σου.

Χ-Fretazer νυν Dakota. :-D


Ρε Δημήτρη αν δεν είχα κόλλημα με..."την λίμνη Como"... θα έπερνα Yamaha Fazer. Και ξέρεις γιατί; Θα ένιωθα απίστευτη σιγουριά έχοντας στην ίδια πόλη τον Μερεμετζάκη και εσένα. Το ξέρεις πια το μοτόρι απ'έξω και ανακατωτά...

:ctf:
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Asaverle την Παρ Αύγ 24, 2007 12:16 am

Ναι Dakota. Σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σου. Τώρα όλα είναι μια χαρά. Αλλαγή φίλτρου βενζίνης και 100άρα βενζίνη από εδώ και πέρα. Επίσης αλλαγή στις μπουζόπιπες (στις 2 οι άλλες 2 είχαν αλλαχθεί παλιότερα) και check στα ηλεκτρικά. Όλα είναι μια χαρά. Σε 3.000 χλμ ακόμα πάω για το μεγάλο service. Έχει έρθει και η ώρα του εξάλλου.

Έχω χαθεί λίγο το ξέρω αλλά είχα τρεξίματα... Έγινα σύντεκνος και νονός!!!
:smt067 :smt066 :smt068 :smt071 :supz:
http://countersteer.wordpress.com -==-==Τα πάντα γύρω από την μοτοσικλέτα και το αυτοκίνητο από την Κρήτη για όλους τους Έλληνες=-=-
Asaverle
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2007 2:33 pm
Τοποθεσία: Χανιά, Κρήτη

Επεξήγηση

Δημοσίευσηαπό Asaverle την Παρ Αύγ 24, 2007 12:17 am

Τα emoticon ίσως ξενίσουν κάποιους γι αυτό μια μικρή διευκρίνιση και συγχωρείστε με για το διπλό post. Η βάπτιση έγινε σε ορεινό χωριό της Κρήτης...καταλαβαίνετε τώρα...
http://countersteer.wordpress.com -==-==Τα πάντα γύρω από την μοτοσικλέτα και το αυτοκίνητο από την Κρήτη για όλους τους Έλληνες=-=-
Asaverle
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2007 2:33 pm
Τοποθεσία: Χανιά, Κρήτη

Δημοσίευσηαπό nfot την Παρ Αύγ 24, 2007 1:40 am

Αδειασατε μερικους γεμιστηρες για να γιορτασετε το γεγονος :D :D :D
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Re: Επεξήγηση

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Αύγ 24, 2007 10:15 am

Asaverle έγραψε:Η βάπτιση έγινε σε ορεινό χωριό της Κρήτης...καταλαβαίνετε τώρα...


Μπαλωθιές? :smt033 :smt033 :smt033

Είστε πολύ ωραίοι εκεί χάμω. :smt028
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης