Αξιοπιστια μηχανων !

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Αύγ 21, 2007 12:59 am

vendetta έγραψε:αληθεια απο αξιοπιστια τι λεει?απο μουρη παντως και γκαζακι ειναι μια χαρα. :D


Εγώ θέλω να μου πει κάποιος μια σύγρονη μοτοσικλέτα που δεν είναι αξιόπιστη.
Αλήθεια, ρωτώ με σοβαρότητα.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Αύγ 21, 2007 12:03 pm

Dimitris έγραψε:
vendetta έγραψε:αληθεια απο αξιοπιστια τι λεει?απο μουρη παντως και γκαζακι ειναι μια χαρα. :D


Εγώ θέλω να μου πει κάποιος μια σύγρονη μοτοσικλέτα που δεν είναι αξιόπιστη.
Αλήθεια, ρωτώ με σοβαρότητα.



καμια και ολες !

παιδια η λεξη αξιοπιστια ειναι υποκοιμενικη λεξη

γιατι ?

ειναι πως την κρινεις και με τι την κρινεις


και φερνω ενα παραδειγμα

innova 125 : τρελες ζημιες
triumph T595 : κιβωτιο
gsxr k5 : πλαισιο
990 super duke : μοτερ

και να μην παω ποιο πισω

αρα αν αναλογιστουμε το παραδειγμα καμια απο αυτες δεν ειναι αξιοπιστες επειδη καποια κομματια βγαλανε προβλημα


τελικα τι ειναι αξιοπιστο ?


ας πει ο καθε ενας μας πως νιωθει αυτη την λεξη και τι ζηταει :smt051
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Τρί Αύγ 21, 2007 12:34 pm

Αυτό ακριβός που λέει ο Ηλίας πιστεύω και εγώ. Σε άλλα μηχανάκια(της ίδιας μάρκας ) βγάζουν ένα κάρο προβλήματα και σε άλλα όχι ,νομίζω πως είναι θέμα τύχης να σου "πέσει" το καλό μηχανάκι η το κακό και βέβαια είναι και θέμα γραμμής παραγωγής ,και να εξηγήσω το θέμα : παίρνουν δύο φίλοι (ίδιων διαστάσεων )από ένα Κ5 στον ένα πάει σαν τρελό και στον άλλο σέρνεται τα βάζουν στο δυναμόμετρο και το ένα έχει 156 άλογα και στον άλλο έχει 147 τι σημαίνει αυτό; πως στη γραμμή παραγωγής παίρνουν από τον σορό τα κομμάτια του "παζλ" και στον έλεγχο αφήνουν της όποιες παρακλήσεις από το στάνταρ που έχουν να πάνε προς στους καταναλωτές και αυτό όχι γιατί είναι η κάθε εταιρία της πλάκας αλλά γιατί έχει ένα συν-πλην από το πρέπον που δίνει ο σχεδιαστής της μηχανής
Αυτά πιστεύω πως γίνονται και βγάζουν προβλήματα τα μηχανάκια
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τρί Αύγ 21, 2007 3:00 pm

Μπορεί απλά να είμαι εγώ τυχερός έτσι πως τα λέτε και να μου τυχε το λαχείο μηχανάκι.

Αλλά εδώ και 45000χλμ (από το μάιο 2005) το TDM μου δεν έβγαλε τίποτα. Ούτε αέρα καν από τα λάστιχα δεν έχασε. Ούτε σε μηχανικά ούτε σε ηλεκτρολογικά , τίποτα ούτε το tps είχε πρόβλημα

Εεεε αυτό για μένα είναι αξιόπιστο.

Ομως κάνω τα σέρβις όλα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και δεν χάνω χλμ σε αλλαγες λαδιών κτλ
όλα στην ώρα τους.
Δεν έχω ακούσει και κανέναν άλλο να παραπονιέται ποτέ για TDM πως έπαθε κάτι.

Έχω ακούσει όμως για supeduke που ήθελε ρύθμιση βαλβίδων μετά από 1500χλμ
Έχω δει ντουκάτι που στάζει λάδια από παντού μετά από 15000χλμ



Τόσο πιο αξιόπιστο είναι κάτι όσο μειώνονται στατιστικά οι κατά τύχη κακές εξεραίσεις
δηλ αν βγαίνουν 100 gsxr και από αυτά τα 85 έχουν 157 άλογα και τα υπόλοιπα 152 είναι πιο αξιόπιστο από να βγαίνουν 100 και από αυτά 90 να έχουν 157 και τα υπόλοιπα 10 να έχουν από 145 έως 160 γιατί δέιχνει ότι είναι επιρρεπής η μάρκα στο τυχαίο.
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τρί Αύγ 21, 2007 3:13 pm

Κάπου σας έχασα. Γιατί μπλέκετε την αξιοπιστία με το πόσα άλογα βγάζει το μηχανάκι; Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Το θέμα είναι να μην βγάζει ζημιές.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τρί Αύγ 21, 2007 3:31 pm

Ofanis έγραψε:δηλ αν βγαίνουν 100 gsxr και από αυτά τα 85 έχουν 157 άλογα και τα υπόλοιπα 152 είναι πιο αξιόπιστο από να βγαίνουν 100 και από αυτά 90 να έχουν 157 και τα υπόλοιπα 10 να έχουν από 145 έως 160 γιατί δέιχνει ότι είναι επιρρεπής η μάρκα στο τυχαίο.
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Αύγ 21, 2007 8:04 pm

Ofanis έγραψε:Έχω ακούσει όμως για supeduke που ήθελε ρύθμιση βαλβίδων μετά από 1500χλμ


Σε ολα τα LC8 ρυθμιζεις βαλβιδες στο πρωτο σερβις!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Τετ Αύγ 22, 2007 9:37 am

ego pistevo oti einai thema laxiou...an den sou vgalei tipota to mixanakh,..

gia ena meros ths aksiopistias..tha eprepe pagosmia..na kanoun galop

kai vash statistikhs...na vgenh kathe xrono..h marka me ths ligoteres zhmies..

fysika afto den tha gini pote.

opote..otan thelo ena mixanaki ego...sigrino thn piotita..kai ta ylika kataskevhs

sta kivika pou thelo...(xoris na eimai mesa sto moter).....

tora an eimai enas apo ta atoma pou tha fao paketo....th na kano??th pino

pados sta 4 honda....den mou vgalan tipota....fisika opos leei kai filos ofanis

na toy ta kaneis ola sthn ora tous.....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τετ Αύγ 22, 2007 10:20 am

Ofanis έγραψε:γιατί δέιχνει ότι είναι επιρρεπής η μάρκα στο τυχαίο.


OK, αλλά άλλο το τυχαίο στην απόδοση και άλλο το τυχαίο στην αξιοπιστία. (Γνώμη μου, πάντα)
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Αύγ 22, 2007 12:37 pm

Ενδιαφέρουσα κουβέντα. Καταρχήν συμφωνώ με τον Ηλία. Η αξιοπιστία είναι "κάπως" υποκειμενικός όρος.

Παράδειγμα δικό μου. Ύστερα από 25.000 χιλιόμετρα με το Guzzi μου, το μόνο που χρειάστηκε να κάνω είναι να αλλάξω τη φλάντζα στο καπάκι του δεξιού κυλίνδρου, επειδή έφευγαν σταγοντίτσες λάδι. Άλλαξα τη φλάντζα και σταμάτησε το πρόβλημα.

Εγώ λοιπόν θεωρώ πως η μοτοσικλέτα μου είναι αξιόπιστη. Ή για να το πω αλλιώς, θεωρώ πως η μοτοσικλέτα μου δεν σημαίνει πως δεν είναι αξιόπιστη επειδή χρειάστηκε να αλλάξω μια φλάντζα.

Βέβαια κάποιος άλλος μπορεί να ισχυριστεί "Μα καλά ρε φιλαράκι, το δικό μου το μοτόρι το έχω κάνει 60.000 χιλιόμετρα και ακόμα ούτε ίχνος λαδάκι, άρα το δικό μου είναι πιο αξιόπιστο"...

Και λέω εγώ: Ε και; Κάνουμε διαγωνισμό "αξιοπιστίας"?

Και ΠΩΣ γίνεται να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια ΑΞΙοΠΙΣΤΙΑΣ;
Που ξέρω εγώ ΤΙ χρήση κάνει ο άλλος στο μοτόρι του;
Τηρεί τα service;
Το "΄κοπανάει" το μοτόρι ή μόνο σπίτι-δουλειά-σπίτι, με χαλαρή μόνο οδήγηση, χωρίς να το φτάνει στα ΌΡΙΑ;

Νά το. Είπα την μαγική λέξη. ΌΡΙΑ. Κάθε κινητήρας έχει τα δικά του όρια. Και σύμφωνα με αυτά πρέπει να κρίνεται ένα μηχανάκι.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nfot την Τετ Αύγ 22, 2007 8:55 pm

Η αξιοπιστια δεν αφορα μονο τον κινητηρα.
Αφορα και τα ηλεκτρολογικα - ηλεκτρονικα αλλα φυσικα και ολα τα υπολοιπα μηχανολογικα μερη της μοτο.
Εμενα το fazer μου παρουσιασε τα κλασσικα προβληματα της γενιας του, TPS και ρουλμαν τιμονιου. Και τα δυο αλλαχτηκαν δωρεαν στα πλαισια εγγυησης - ανακλησης. Κατα τα αλλα ομως, δεν εχω καποιο ιδιαιτερο παραπονο, ουτε ποτε με αφησε στο δρομο.
Δεν πιστευω οτι υπαρχουν αναξιοπιστες εταιρειες κατασκευης μοτο πλεον. Ισως καποιες Κινεζικες, αλλα ακομη ειναι στην αρχη, οποτε δικαιολογουνται.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Αύγ 24, 2007 4:54 pm

Παραδειγμα

Στο raptors and rockets μόλις κάνανε φουλ τεστ το Benelli TreK

Από τη γερμανία που μέσα σε ένα χρόνο πουλήσαν 1000 τέτοια μηχανάκια είπαν πως αντίστοιχα παρουσιαστηκαν 1000 προβλήματα. Για μένα αυτό συνεπάγεται αναξιοπιστία

Σε καμια επόμενη γενιά του μοντέλου πολύ πιθανόν να εξαλειφθούν κάποια από τα πολλά αυτά προβλήματα. Μέχρι τότε θα θεωρώ αυτό το μηχανάκι λίγο αναξιόπιστο.

Επίσης από τα μηχανάκια που πήραν για το τέστ (που είχαν συναρμολογηθεί την προηγούμενη μέρα - άλλος παράγοντας αναξιόπιστης εταιρίας - αν δεν προλαβαίνεις μεταθέτεις τις ημερομηνίες δεν προχοράς σε μεσοβέζηκες λύσεις με πρόχειρα ανταλλακτικά) πολλά τα φτύσαν κατά το τεστ

http://www.raptorsandrockets.com/Review ... _Tre-k.htm
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Αύγ 25, 2007 12:05 am

Κρίμα για την Benelli....Είναι άδικο βέβαια να την χαντακώνουμε. Όλοι δικαιούνται να έχουν κάποιες παρτίδες "χαλασμένες"...Εκτός αν αποδειχθεί οτι δεν επρόκειτο για κακοτυχίες σε μια γραμμή παραγωγής μια συγκεκριμένης περιόδου αλλά γενικότερα οτι η Benelli έχει πρόβλημα αξιοπιστίας...Κάτι που θέλω να πιστεύω πως δεν υφίσταται...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Αύγ 26, 2007 12:19 am

τελικα αν θελουμε να ορισουμε την λεξη αξιοπιστια

για μενα οριζεται ως εξης

αξιοπιστο ειναι ενα μηχανακι που για αρκετες χιλιαδες χλμ δεν με απασχολει με ζημιες παρα μονο για το σερβις του

ολες οι εταιρίες ποια βαλανε την λεξη εγγυηση ωστε να μπορουν να καλυπτουν τις ζημιες που εμφανιζονται και να κρατανε το brand name τους .

για πειτε μου θα ειχε επιτυχια το fazer με τοσα προβληματα στο tps αν η yamaha δεν το αντικαθιστουσε δωρεαν ? φυσικα και ΟΧΙ

το ιδιο και πολλα αλλα μοντελα και οχι μονο της yamaha αλλα και τον υπολοιπων εταιριων
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Αύγ 26, 2007 11:39 pm

Ηλία έτσι και γω πιστεύω πως έχει κάπως η κατάσταση. Δεν είναι μόνο το άν εμφανιστούν βλάβες αλλά το πως θα αντιμετωπιστούν από την εταιρεία.

Γιατί απ'ότι βλέπω και ακούω όλες οι μοτοσικλέτες, από Honda μέχρι KTM εμφανίζουν διάφορα...άλλες πιο συχνά άλλες όχι...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Δευτ Αύγ 27, 2007 12:01 am

Αυτος που τον ενδιαφερει ο προορισμος, αγοραζει ανοργασμικη ιαπωνικη αξιοπιστια!
Αυτος που τον ενδιαφερει η διαδρομη, αγοραζει πολυοργασμικη ευρωπαικη αναξιοπιστια!

Χεστηκα αν μου χαλασει (εχω 8 χρονια ΚΤΜ και ποτε δεν μου χαλασε κανενα), καθε γυρισμα της μπιελας στο ΚΤμι μου ειναι για μενα αδρεναλινη! καθε γυρισμα της μπιελας σας φιλοι japan ειναι απλα ενα ακομη γυρισμα!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Δευτ Αύγ 27, 2007 12:17 am

iznogood έγραψε:Αυτος που τον ενδιαφερει ο προορισμος, αγοραζει ανοργασμικη ιαπωνικη αξιοπιστια!
Αυτος που τον ενδιαφερει η διαδρομη, αγοραζει πολυοργασμικη ευρωπαικη αναξιοπιστια!

Χεστηκα αν μου χαλασει (εχω 8 χρονια ΚΤΜ και ποτε δεν μου χαλασε κανενα), καθε γυρισμα της μπιελας στο ΚΤμι μου ειναι για μενα αδρεναλινη! καθε γυρισμα της μπιελας σας φιλοι japan ειναι απλα ενα ακομη γυρισμα!


Εντάξει, προφανώς έχεις συγκεκριμένα μηχανάκια στο νου σου, γιατί δεν ισχύει το ίδιο για όλα τα ευρωπαϊκά όπως και για όλα τα ιαπωνέζικα προφανώς....Αλλά να ξέρεις ότι σε πιάνω πάντως :partyman:
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Επόμενο

Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες