Gilera GP800

Συντονιστής: Συντονιστές

Gilera GP800

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Αύγ 23, 2007 12:34 am

δικύλινδρος κινητήρας 839cc προσαρτημένος σε πλαίσιο (στα πρότυπα του Tmax - δηλαδή θα έχει άριστη οδηγική συμπεριφορά) V90
75 άλογα
τελική άνω των 200χλμ/ωρα
Αλουμινένιο πιρούνι 41χλ
μετάδοση με αλυσίδα
Στρίβει κιόλας

Από ότι φαίνεται μπήκαμε στην εποχή των megascooter τώρα μένει να περιμένουμε και το Εr-04
της honda (900άρι)

Η gilera μπήκε πρώτη στο χορό.
Αν είναι κοντά στο nexus 500 θα κάψει καρδιές

από το σεπτέμβρη θα έχουμε και τα πρώτα τεστ. Ήδη από την πρώτη παρουσίασή του απέσπασε πολύ καλές κριτικές

Περισσότερα
http://www.motociclismo.it/edisport/mot ... enDocument
Συνημμένα






Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Αύγ 23, 2007 8:14 am

Νιώθω ανάμεικτα συναισθήματα...Από τη μία χαίρομαι που εξελίσσεται η τεχνολογία στα Μ.Scooter. Από την άλλη ίσως....επειδή δεν θα αγόραζα ποτέ τέτοιο 2τροχο δεν μπορώ να μπω στο τριπάκι του ενθουσιασμού..

Άδικο είναι αυτό βέβαια, γιατί για να λέμε την αλήθεια, υπάρχει πολύς κόσμος που αγοράζει scooter για πολλούς σεβαστούς λόγους, οπότε μόνο καλό μπορεί να φέρει το παράδειγμα της Gilera.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό After την Πέμ Αύγ 23, 2007 9:35 am

Bασικα ειναι κατι σαν το T-MAX
Εχει τον κινητηρα στο σωστο σημειο

Ενα ειναι σιγουρο, αυτο το σκουτερ δεν κανει για πολη

Αρα πρεπει να βαλεις κατω τι θες να κανεις με αυτο, και μετα το αγοραζεις
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Αύγ 23, 2007 11:12 am

το μονο scouter που ειχα συμπαθησει ηταν ενα leonardo 125 ( Aprilia ) που για την εποχη του ηταν πολυ μα πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο

εχουμε μπει στην φιλοσοφια τον mega scouter

ΟΚ

αλλα τουλαχιστον για την Αθηνα τα θεωρω αχρηστα

τι να την κανω την τελικη ανω τον 200 μεσα στην Αθηνα

τι να κανω τα 800 κυβικα αφου κοστιζουν σε καυσιμα


αρα η μονη χρησιμοτητα τους να βγω εξω απο την Αθηνα , οκ και πες οτι βγηκα και παω ταξιδακι

τι να πρωτοφορτοσω και που

ασε που οσα μαγικα να κανουν ακομα το κεντρο βαρους δεν ειναι εκει που πρεπει

καθε φορα που ακουω πτωση με σκουτερ ειναι απο τον ιδιο λογο κεντρο βαρους

θα μου πεις για καποιο λογο οι εταιρείες επενδυουν σε αυτη την αγορα , αλλα πες με στενομυαλο εγω δεν το καταλαβαινω τον λογο
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Αύγ 23, 2007 12:38 pm

rc31 έγραψε: αλλα πες με στενομυαλο εγω δεν το καταλαβαινω τον λογο


Σίγουρα είναι δύσκολο να τον καταλάβεις, όπως και για τους περισσότερους από εμας εδώ γιατί το πάθος για τις 2 ρόδες που μας διακρίνει δεν μπορεί να καλυφθεί από τέτοιου είδους 2τροχα. Καλύπτεται μόνο από τις μοτοσικλέτες.

Για πολλούς ανθρώπους οι 2 ρόδες σημαίνουν διευκόλυνση, οικονομία, ευκολία σε πόλη κτλ, κτλ. Σε αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους απευθύνονται τα scooter. Σε αυτούς που γουστάρουν πολύ τα αυτοκίνητα αλλά λόγω του έντονου κυκλοφοριακού προβλήματος δέχονται να συμβιβαστούν σε 2 ρόδες αλλά με τις ανέσεις ενός σκούτερ (ποδιά από κάτω που δεν λερώνεσαι σε βροχή, ενσωματωμένοι χώροι για να βάλεις τα μπαγκάζια σου και μάλιστα ανοιγόμενοι ωσάν πορτ-παγκάζ αυτοκινήτου). Οπότε αυτούς τους ανθρώπους δεν τους πολύ νοιάζουν οι επιδόσεις και η αίσθηση...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Αύγ 23, 2007 12:42 pm

Νομίζω πως πλέον πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι.

Τα scooter μπήκαν και αυτά στην κατηγορία των υπερβολών
Ενα υπερβολικό μηχάνημα το παίρνεις γιατί ακριβώς είναι υπερβολικό.

Πχ γιατί έβγαλε η yamaha το MT01 ? 1600κεκ με 15,5 κιλά ροπής όταν και ένα 1200 με 12,5 θα έκανε την ίδια δουλεια?

'Η από την άλλη το gtr1400 της kawasaki αν ήταν 1300 με 120 άλογα ή το hayabusa είχε 20 άλογα λιγότερα θα είχαν πρόβλημα?

Ο κόσμος θέλει αχρεισημοποίητη δύναμη και υπερβολή.
Σε λίγο νομίζω θα έχουμε touring scooters στα 1200κεκ που θα μοιαζουν σαν τα sport touring μηχανάκια των αντίστοιχω κυβικών.


Τέλος νομίζω ότι τέτοια scooter θα τα προτιμήσουν πολλοί για ταξίδια. Και σε διαστάσεις δεν είναι τόσο πιο μεγάλο από τα υπάρχοντα και σίγουρα πιο μαζεμένο από το burgman 650
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό After την Πέμ Αύγ 23, 2007 1:46 pm

Ofanis έγραψε:

Τέλος νομίζω ότι τέτοια scooter θα τα προτιμήσουν πολλοί για ταξίδια. Και σε διαστάσεις δεν είναι τόσο πιο μεγάλο από τα υπάρχοντα και σίγουρα πιο μαζεμένο από το burgman 650


Να πω την αληθεια, καποιος ο οποιος θελει μια μηχανη για ΑΝΕΤΑ ταξιδια, και ειναι ο κλασικος αγοραστης των varadero/vstrom, που δεν θα τις χρησιμοποιησει ποτε οπως πρεπει, τοτε θα βρει καλυτερη την σελα ενος τετοιου mega scooter, οπως το burgman κτλ.

Μεσα στην πολη εχω κραξει απειρες φορες βλακες με mega scooter που το εχουν παρει για να κατεβαινουν την πηγμενη κηφησιας, και για τιποτα αλλο(οχι ταξιδια)
Συνηθως μπλοκαρουν ολο το ρευμα διηθησης, πισω τους
Μια varadero χωραει καλυτερα, αν ειναι δυνατον
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό vendetta την Παρ Αύγ 24, 2007 3:36 pm

δεν ξερω αλλα προσωπικα ποτε δεν θα εδινα λεφτα για ενα τοσο μεγαλο σκουτερ.
γιατι ειναι σκουτερ κι ας εχει τα κυβικα κατω απο τα τεραστια του πλαστικα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vendetta
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 6:40 am

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Αύγ 25, 2007 12:42 am

vendetta έγραψε:δεν ξερω αλλα προσωπικα ποτε δεν θα εδινα λεφτα για ενα τοσο μεγαλο σκουτερ.
γιατι ειναι σκουτερ κι ας εχει τα κυβικα κατω απο τα τεραστια του πλαστικα.


εμ και γω αυτό λέω...δεν θα έδινα 12.000 ευρώ για να καβαλώ ένα scooter, εμείς θέλουμε να καβαλάμε τη μηχανή αυτή καθε αυτή, να δονείται κάτω από τα σκέλια μας, αλλά αυτό δεν μπορεί να το καταλαβει, ούτε χρειάζεται βέβαια, κάποιος που δεν το ενδιαφέρουν οι μοτοσικλέτες (μηχανές) (ώχ τον Λύκο μου θύμισα..χεχε..)

Μου φαίνεται πως κακώς βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τα scooter και τις μοτοσικλέτες. Είναι μεν και τα 2 δίτροχα αλλά δεν έχουν κατά τα άλλα καμία σχέση. Ούτε σχεδιαστική ούτε λειτουργική, ούτε χρηστική, ούτε και σε ότι αφορά το αγοραστικό κοινό. Είναι σαν να θεωρούμε ίδιο το ski με το Snowboard.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό vendetta την Σάβ Αύγ 25, 2007 10:30 pm

ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα φιλε δημητρη ;-)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vendetta
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 6:40 am

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Αύγ 27, 2007 11:50 pm

Dimitris έγραψε:
vendetta έγραψε:δεν ξερω αλλα προσωπικα ποτε δεν θα εδινα λεφτα για ενα τοσο μεγαλο σκουτερ.
γιατι ειναι σκουτερ κι ας εχει τα κυβικα κατω απο τα τεραστια του πλαστικα.


εμ και γω αυτό λέω...δεν θα έδινα 12.000 ευρώ για να καβαλώ ένα scooter, εμείς θέλουμε να καβαλάμε τη μηχανή αυτή καθε αυτή, να δονείται κάτω από τα σκέλια μας, αλλά αυτό δεν μπορεί να το καταλαβει, ούτε χρειάζεται βέβαια, κάποιος που δεν το ενδιαφέρουν οι μοτοσικλέτες (μηχανές) (ώχ τον Λύκο μου θύμισα..χεχε..)

Μου φαίνεται πως κακώς βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τα scooter και τις μοτοσικλέτες. Είναι μεν και τα 2 δίτροχα αλλά δεν έχουν κατά τα άλλα καμία σχέση. Ούτε σχεδιαστική ούτε λειτουργική, ούτε χρηστική, ούτε και σε ότι αφορά το αγοραστικό κοινό. Είναι σαν να θεωρούμε ίδιο το ski με το Snowboard.



Συμφωνώ απολύτως
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900


Επιστροφή στο GILERA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες