Το μέλλον της Michelin στα Moto GP

Ολα τά μάτια σέ μία ευθεία

Το μέλλον της Michelin στα Moto GP

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 16, 2007 1:21 pm

Αρκετές είναι οι πιθανότητες να αποσυρθεί από την διοργάνωση των Moto GP την επόμενη σεζόν, η Michelin, σε περίπτωση που οι εργοστασιακές ομάδες της Yamaha και της Honda δεν την προτιμήσουν. Ακούγεται πως και τα δύο ιαπωνικά εργοστάσια κάνουν διαπραγματεύσεις με την Bridgestone.


Ο υπεύθυνος της Michelin, Jean-Philippe Weber δήλωσε:
“Εάν δεν υπάρξει κάποια εργοστασιακή ομάδα που να ενδιαφερθεί για το πρωτάθλημα του χρόνου, δεν νομίζω να μείνουμε στη διοργάνωση ή απλά δε θα έχουμε έναν καλό λόγο για να συνεχίσουμε την εξέλιξη. Αν οι συνεργάτες μας δεν εμπιστευθούν τις δυνατότητές μας, δε θα χρειαστεί να μείνουμε”.

Ο Weber επιβεβαίωσε πως οι εργοστασιακές ομάδες της Honda και της Yamaha δεν έχουν κάποιο συμβόλαιο με τη Michelin για την επόμενη σεζόν.
Από την άλλη, ο Valentino Rossi, ο Nicky Hayden και ο Dani Pedrosa έχουν ρίξει αρκετό ιδρώτα και έχουν κάνει πολλές προσπάθειες θέλοντας να τα καταφέρουν με τα ελαστικά της Michelin ενώ ο Casey Stoner κάνει “θαύματα” πάνω στα Bridgestone…
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Σεπ 17, 2007 11:06 pm

Λέτε να τη "κάνουν" οι Γάλλοι; Δηλαδή δεν δικαιουται μια μεγάλη εταιρεία να έχει μια "μαύρη" χρονιά;

αλλά όταν παίζονται τα πρωταθλήματα και γω αν ήμουν ο της Yamaha ίσως να το σκεφτόμουν σοβαρά να "αλλαξοπιστήσω".
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Παρ Σεπ 21, 2007 7:16 pm

Δυστυχώς όλα καταλήγουν στα χρήματα. Η Michelin έχει μείνει πίσω. Αν λοιπόν είναι μεγάλο το budget για να ανακτήσει το έδαφος τότε θα την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό BLITZ την Δευτ Οκτ 01, 2007 1:30 am

Γεια σας φιλοι μου και απο εμενα!!Σαν τα χιονια!!Παντως θα προτιμουσα να ετρεχαν ολοι με μια μαρκα ελαστικων για να ειναι ολα -απο θεμα ελαστικων-στην ευθεια.Φετος η Michelin εδειξε να μην ειναι ανταξια των περιπτωσεων και φυσικο ειναι να μη διακινδυνευουν οι ομαδες μια ακομη χρονια να χανουν απο ελαστικα.....τουλαχιστον οταν το μηχανακι του αντιπαλου ειναι τουφεκι προσπαθεις να εχεις ελαστικο που να δουλευει ωστε να πεις οτι το παλεψες βρε αδερφε!
VALE ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!
www.myspace.com/blitzgsxr
Άβαταρ μέλους
BLITZ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 2:30 am
Τοποθεσία: ...???...

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Οκτ 01, 2007 10:13 am

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό BLITZ την Δευτ Οκτ 01, 2007 4:13 pm

Dakota έγραψε:http://www.bikepics.com/pictures/1038607/

Blitz σε τσάκωσα :smt039


Axx αυτα τα φωτα της δημοσιοτητας!!!χεχεχεχεχε!! :smt031 :smt101
VALE ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!
www.myspace.com/blitzgsxr
Άβαταρ μέλους
BLITZ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 2:30 am
Τοποθεσία: ...???...

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Δευτ Οκτ 01, 2007 10:26 pm

Παιδιά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Κατ' αρχήν και πάνω απ΄όλα διαφωνώ κάθετα με το ενδεχόμενο να υπάρχει μόνο μία μάρκα ελαστικών στα GP. Το πρωτάθλημα αυτό είναι πρωτάθλημα πρωτοτύπων και κανένας περιορισμός δεν θα έπρεπε να μπαίνει στο τί θα χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα προκειμένου να επιτύχει τον σκοπό της. Η λογική του να τρέχουν όλοι με τα ίδια λάστιχα για να υπάρχει περισσότερο θέαμα (κάτι που προτείνει η Αρχή του σπορ να επιβληθεί), γιατί να μην επεκταθεί και στο να τρέχουν όλοι με τα ίδια ακριβώς μηχανάκια. Όλοι Honda λοιπόν από του χρόνου! Ενιαίο Ducati desmoseidici!

Η Michelin φέτος είχε πρόβληματα για τους εξής δύο λόγους. Πρώτον άλλαξε ο κανονισμός και πλέον οι ομάδες έπρεπε να έχουν συγκεκριμένο αριθμό ελαστικών (νομίζω 30 ζεύγη) από τα οποία θα κάνουν την επιλογή αυτών που θα χρησιμοποιήσουν στα δοκιμαστικά και στον αγώνα. Με βάση αυτόν τον κανονισμό, δεν μπορούν πλέον οι ομάδες να φορέσουν λάστιχο την κυριακή, το οποίο να μην υπάρχει μέσα στα τριάντα που έχουν προεπιλέξει. Αυτό δημιούργησε πρόβλημα στην michelin, η οποία μέχρι φέτος στήριζε την αγωνιστική της υπεροχή στη δυνατότητά της να κατασκευάζει τα λάστιχα της Κυριακής το Σάββατο, αφού είχε πλέον συλλέξει όλες τις πληροφορίες από την τηλεμετρία των δοκιμαστικών με τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες σε συγκεκριμένες συνθήκες. Με δεδομένο ότι οι περισσότεροι αγώνες λαμβάνουν χώρα στην Ευρώπη, όπου και το εργοστάσιο παραγωγής των αγωνιστικών ελαστικών της, η Michelin μπορούσε έτσι να έχει πάντα το ιδανικό λάστιχο τουλάχιστον για όλους τους ευρωπαϊκούς αγώνες. Η bridgestone, αντίθετα, με την παραγωγή της να γίνεται στην Ιαπωνία δεν είχε ποτέ αυτή την πολυτέλεια. Έτσι η τεχνολογία της ήταν πάντα επικεντρωμένη στην δημιουργία ελαστικών που να μπορούν να δουλέψουν καλά κάτω από ένα μεγαλύτερο εύρος συνθηκών. Φέτος λοιπόν, ενώ η michelin έπρεπε να προσαρμοστεί σε έναν άλλον τρόπο να κάνει την δουλειά της, για την bridgestone ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα.
Η αλλαγή αυτή έγινε ακόμη πιο δύσκολη για την michelin, γιατί συνέπεσε και με την απώλεια 2-3 ικανότατων στελεχών του αγωνιστικού της τμήματος. Έτσι λοιπόν μόλις στους τελευταίους 2-3 αγώνες κατάφερε να παρουσιάσει κάποια ελαστικά της προκοπής, αλλά τότε ο πετρίτης (stoner) είχε ήδη πετάξει.
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm


Επιστροφή στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ-ΝΕΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες