A new Star is Born!!!

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

Ποιόν ξεφτίλησε το Le Man?

Suzuki Gsxr 1000 K6
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Suzuki Gsxr 1000 K6 Yosimoura
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Suzuki Gsxr 1000 K6 Yosimoura με Racing λάστιχα
8
100%
 
Σύνολο ψήφων : 8

Δημοσίευσηαπό nfot την Κυρ Οκτ 07, 2007 10:22 pm

Να πω επισης οτι το FZ6 μου εκανε οτι μπορουσε, για να ΜΗΝ παω για το CSS. ΜΕ ΞΑΝΑΑΦΗΣΕ λογω Kill Switch taou!!!! taou!!!! taou!!!! .
Ανεβαινοντας για Σερρες, μολις ξεκινησαν οι στροφες των Τεμπων, αρχισε να κανει διακοπες, που κατι μου θυμιζαν :smt089 :smt089 :smt089 .
Γεματος νευρα, σταματησα σε ενα χωρο σταθμευσης, ελυσα το kill switch, εκοψα τα καλωδια απο τον διακοπτη και τα βραχυκυκλωσα. Ολα ρολοϊ μετα απο αυτο. Ιαπωνικη αξιοπιστια, που πηγες;
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Οκτ 07, 2007 10:33 pm

nfot έγραψε:Το ωραιο ειναι οτι εγω ακομη δεν εχω καταφερει ουτε μαρσπιε να ξυσω, ουτε λαστιχο να τελειωσω.


συγνωμη που στο λεω , αλλα οταν φτασεις να τα καταφερεις με το εργαλειο που οδηγεις κλεισε και ενα δωματιακι καλου κακου ( δεν θες να σου πω που)

ολο το μυστικο ειναι να μπορεις να στριβεις οσο το δυνατον ποιο σωστα χωρις να ξυνεις κατι και να εχεις παντα λαστιχο για να μην κινδυνευεις

το ξυσιμο του μασπιε καθως και η επιδειξη του τελιωματος του ελαστικου ειναι προιον επιδειξης και οχι γρηγορης ΑΣΦΑΛΗΣ οδηγησης .

και οπως εχω πει πολλες μα πολλες φορες το CSS σου μαθαινει πολλα και καλο θα ηταν ΟΛΟΙ μας να καναμε εστω το Riding School που ειναι μια πολυ καλη εισαγωγη πριν την εξιδεικευση .

Συγχαρητηρια σε ολους οσους το παρακολουθησαν και θα πρακολουθησουν τα επομενα και ενα Μπραβω στον Δημητρη για τις καλες του επιδοσεις :smt041 :smt041

οσο για τα gsxr ειπαμε τα αλογα δεν κανουν τον οδηγο :smt003 :smt003
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Κυρ Οκτ 07, 2007 10:37 pm

rc31 έγραψε:
nfot έγραψε:Το ωραιο ειναι οτι εγω ακομη δεν εχω καταφερει ουτε μαρσπιε να ξυσω, ουτε λαστιχο να τελειωσω.


συγνωμη που στο λεω , αλλα οταν φτασεις να τα καταφερεις με το εργαλειο που οδηγεις κλεισε και ενα δωματιακι καλου κακου ( δεν θες να σου πω που) ...


Κι ομως, φιλος Σαλονικιος, εχει ξεφτυλισει και τα λαστιχα και τα μαρσπιε, μεχρι που πηρε ρυθμιζομενα, τα σηκωσε πιο ψηλα και συνεχιζει απτοητος.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Οκτ 08, 2007 2:37 pm

δεν ειπα οτι δεν γινεται , το αντιθετο ειπα , οτι γινεται απλως στο Fazer δεν ειναι ιδανικος τροπος οδηγησης και το γεγονος οτι δεν εχει παθει κατι ο φιλος σου μεχρι στιγμης δεν μου λεει κατι

με την πρωτη ευκαιρια θα σηκωσω βιντεο απο το fazer cup 2003 για να δεις ακριβως και το αποτελεσμα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Οκτ 08, 2007 4:36 pm

Παιδιά επιτέλους γύρισα και είμαι εξαντλημένος. Άρχισα για πρώτη φορά να ανακαλύπτω πως έχω μυς στα πόδια και τη μέση...πονάνε οι άτιμοι...πονάνε....

Η χαρά της διδασκαλίας, όλης της γνώσης του CSS που πήρα αυτό το δίημερο που μας πέρασε, είναι πολύ μεγάλη. Το Σάββατο προς έκπληξή μου, ο εκπαιδευτής μου (άγγλος, αρχιεκπαιδευτής Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής) με πρότεινε ως star student και η έκπληξη και η χαρά μεγάλη. Πιό μεγάλη όμως ήταν η απόλαυση που πήρα, όδηγώντας για 2 συνεχόμενες μέρες μέσα σε μια τέτοια πίστα, με τους εκπαιδευτές να κάνουν τη δουλειά τους σωστά-όπως και όλο το υπόλοιπο team του 0300, σε ένα κλίμα άκρως πωρωτικό, απολαυστικό και ασφαλές.

Το επίπεδο ΙΙΙ, ήταν μια άλλη μεγάλη έκπληξη για μένα. Το περιεχόμενο της γνώσης αφορά σε ένα ποσοστό 90%, εκλεπτυσμένες τεχνικές και ασκήσεις για την πρόοδο του ειδικευόμενου στη πίστα και όχι τόσο στο δημόσιο δρόμο. Μαθαίνεις τα μυστικά που εφαρμόζουν πολλοί επαγγελματίες αγωνιζόμενοι. Οι περισσότερες ασκήσεις είναι δύσκολες και απαιτούν ώρες προπόνησης και επανάληψης για να αρχίσεις να τις ενσωματώνεις στο οδηγικό σου στυλ, με σκοπό να γίνει η οδήγηση ακόμα περισσότερο απολαυστική αλλά και να κερδίσεις στις λεπτομέρειες ένα καλύτερο, ασφαλέστερο αλλά και πιο γρήγορο γυρολόγιο.

Για όσους ενδιαφέρονται να έχουν μια επαφή με τις πίστες (track days) για να χαίρονται την οδήγηση της μοτοσικλέτας, συστήνω ανεπιφύλακτα την παρακολούθηση του ΙΙΙ.




Dakota, με συγκίνησες με το ποστ που άνοιξες ρε. Θυμάμαι όταν τα λέγαμε στα διαλείμματα, πως μου τόνιζες οτι για κάποιο λόγο "φοβόσουν" να κάνεις αυτό που είχες μάθει να κάνεις. Ίσως το αναθεματισμένο μεσημεριανό χάμπουργκερ..να σε "βάρυνε", δίνοντάς σου την αίσθηση πως δεν "στίβεις" τη Monica όπως θα ήθελες....αν και τα μαρσπιέ, τα sliders και τα ελαστικά προδίδουν άλλη εικόνα..
Δεν νομίζω να ξανατύχει να γυρνάνε ταυτόχρονα εκεί μέσα 3 Guzzi....χαρίζοντας την μελωδία τους στους δύστυχους "από πίσω" που ακολουθούσαν στην έξοδο της στροφής...χεχε.. Drogar-Vampire(LBG).gif


Όσο για ένα fazer 600 με καινούριες αναρτήσεις...αν θυμάμαι καλά....2 φορές βρέθηκε μπροστά μου...ως εμπόδιο....αλλά δεν χρειάστηκε παρά μια με δυο στροφές για να του χαρίσω το "πρρρρρρρ" που έλεγε ο airborn προηγουμένως...τη μία από την εσωτερική στη Κ11 προς Κ12 και την άλλη από μια εξωτερική, με πολλή προσοχή βεβαίως-βεβαίως για να μην τον τρομάξω τον δύστυχο....χεχε...

Θυμάμαι και κάποια άλλα μηχανάκια...."συντοπίτικα" 749, αλλαδαπά τρικύλινδρα, τετρακύλινδρα...να γεύονται την ωραία μελωδία κάπου μεταξύ Κ10 και Κ11 ή Κ12 και Κ13...για κάμποσες φορές...χεχε.... Drogar-Vampire(LBG).gif

Φυσικά όπως είπες και ο Ηλίας, τα άλογα δεν κάνουν τον οδηγό...Για αυτό και γω περιμένω πότε κανένα "φτιαγμένο" fazer 600 (που δεν έχει τα τρελά άλογα) ή κανένα τετρακύλινδρο 1000άρι (με κανένα αναβάτη που θα το λέει η καρδούλα του..γιατί τα άλογα είναι πολλά) θα....... Drogar-Vampire(LBG).gif


Το περιστατικό του Σαββάτου με το GSXR K6 με θορύβισε πολύ. Το σημαντικό είναι βέβαια πως δεν πάθαμε απολύτως τίποτα...παρα μόνο το καπάκι του αριστερού μου φλάς έκανε φτερά, ακουμπωντας στο τελικό του Κ6. Έπερνα την εξωτερική στην καμπή Κ3 (είχε προηγηθεί μισός γύρος που τον είχα μπροστά μου, με δυσκόλευε με τις γραμμές που έπαιρνε και περίμενα τη "κατάλληλη" στιγμή για να περάσω) και καθώς άρχισα να προωθούμαι...ο προπορευόμενος τύπος άνοιξε τη γραμμή του....μάλλον δεν ήταν η "κατάλληλη στιγμή".....
Αμέσως μετά βγήκα στα pits περιμένοντας μήπως και αυτός βγεί αλλά "του κάκου"...

Μετά το περιστατικό με την επαφή που είχα, θυμάμαι πως πήγα αμέσως στον εκπαιδευτή μου και του το διηγήθηκα...και ξέρετε τι μου απάντησε; Σαν να μην τρέχει και τίποτα, χαλαρός, μου λέει εξίσου χαλαρά "προσπάθησε να μην περάσεις την επόμενη φορά από την εξωτερική...δεν ξέρεις ο μπροστινός σου πως θα αντιδράσει...και try not to contact with people..δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω...συνέχισε να γυρνάς όπως το κάνεις μέχρι τώρα.."

Εκεί που περίμενα να αρχίσει τις επιπλήξεις και τις κριτικές, αντέδρασε τόσο όμορφα και μου έδωσε να καταλαβω τι έπρεπε να κάνω και να προσέχω, χωρίς όμως να μου "γειώσει" την αυτοπεποίθησή μου, που μόλις είχε αρχίσει να ανεβαίνει...

Μπήκα στην πίστα και συνέχισα τα γυρολόγια και το είχα ξεχάσει...όντας πλήρως επικεντρωμένος σε αυτό που μου έλεγαν να κάνω, και προσέχοντας φυσικά ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ εκείνες τις εξατμίσεις του GSXR...καλύτερα πίσω μου, παρά μπροστά μου...Με ένα περίεργο τρόπο η συμβουλή του εκπαιδευτή μου, με τον τρόπου που με κοίταζε καθώς μου τα έλεγε, με έκανε πιο προσεκτικό, αλλά όχι φοβισμένο..


Φωτογραφικό υλικό θα ανεβάσουμε σύντομα, όταν έχω τα CD που θα μας στείλει ο φωτογράφος.







Υ.Γ1: Το να βλέπεις το δρόμο μπροστά σου, έχοντας τα μάτια σου κάτω από το επίπεδο των φλάς, είναι.....μια εμπειρία απίστευτη...σε κάνει να αγαπήσεις το μοτοσικλετισμό ακόμα περισσότερο....ναι..το να γεύεσαι τι θα πει "παίζω με το κέντρο βάρους και χρησιμοποιώ το σώμα μου για να το επιτύχω" είναι κάτι "μαγικό"...Είναι αυτά που βλέπουμε στους αγώνες και νομίζουμε πως είναι κάτι δεδομένο...αλλά το να το εφαρμόζεις...σε βάζει σε μια άλλη διάσταση...σε ότι αφορά εσένα, τη μοτοσικλέτα και τη σχέση σου μαζί της...

Υ.Γ2: Ελπίζω οι πλάκες και το ύφος μου να μην παρεξηγηθούν, καλά; Ξέρετε, η χαρά της Guzziού μου που με έκανε και ευχαριστήθηκα,είναι τόοοοσο μεγάλη, που και εγώ για να την ανταμείψω, την κολακεύω όσο μπορώ...χεχε... Drogar-Vampire(LBG).gif έτσι για να τα ακούει και να χαίρεται...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Τρί Οκτ 09, 2007 9:48 am

entaksi den tha sas pareksigisoume auti tin fora...eisaste akomi kourasmenoi apo tin prospatheia kai den kseretai ti lete!

tha paratheso merikes fotografies pou traviksa kai ektos ton allon deixnoun poso artia itan kai i diorganosi tou CSS...

Εικόνα
ta mixanakia ton ekpaideuton.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

kai gia perissoteres foto me kaliteri analisi edo: http://rapidshare.com/files/60737497/Ca ... school.rar
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό παπί την Τρί Οκτ 09, 2007 1:12 pm

Αυτή η τελευταία φωτό ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ! Θα την κλέψω!
Άβαταρ μέλους
παπί
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2007 6:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Οκτ 09, 2007 2:21 pm

Dimitris έγραψε:
Όσο για ένα fazer 600 με καινούριες αναρτήσεις...αν θυμάμαι καλά....2 φορές βρέθηκε μπροστά μου...ως εμπόδιο....αλλά δεν χρειάστηκε παρά μια με δυο στροφές για να του χαρίσω το "πρρρρρρρ" που έλεγε ο airborn προηγουμένως...τη μία από την εσωτερική στη Κ11 προς Κ12 και την άλλη από μια εξωτερική, με πολλή προσοχή βεβαίως-βεβαίως για να μην τον τρομάξω τον δύστυχο....χεχε...

...


Ποιός ήταν αυτός ρε παιδιά; Τον ξέρουμε;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Τρί Οκτ 09, 2007 3:45 pm

Εκπλήσσομαι που δεν σας μαύρισαν και τους δύο (σημαία εννοώ) για το τρακάρισμα. Στο "απλό" 0-300 σχολείο τονίζουν ξανά και ξανά, μην περνάτε στα φρένα στην είσοδο γιατί ο πιο αργός οδηγός τρομάζει, μην περνάτε μέσα στη στροφή για τον ίδιο λόγο, περάστε στην έξοδο ή στην ευθεία αν μπορείτε. Και δεν εννοώ ότι δεν μπορούσες, για να μην παρεξηγηθώ. Απλά αφού κάνετε ασκήσεις, λογικό είναι σε κάθε στροφή ο κάθε ένας από εσάς να κάνει ότι μπορεί, όπως μπορεί. Και σωστά και λάθος και αργά και γρήγορα. Σχολείο είναι. Άλλος ξέρει πιο πολλά, άλλος λιγότερα, άλλος καταλαβαίνει αμέσως, άλλος όχι. Θέλει χώρο για πειραματισμό. Ακόμα και για τον "κουλομαρία", για να μάθει πήγε. Και μια που καθρέφτες δεν έχετε αφού τους περνάνε ταινία, που να σε δει από πίσω του; Το ότι χτυπήσατε και δεν βγήκε να δει τι έγινε, μπορεί να σημαίνει πως ούτε καν το κατάλαβε, πράγμα που σημαίνει μαζί με την αλλαγή γραμμής ότι πιθανά ήταν σε φάση πανικού και δεν πρόσεχε τίποτα γύρω του. Και επειδή τέτοιοι περίεργοι τύποι είναι συνήθως και εγωπαθείς, τύπου "εμένα δε θα με περάσει κανείς" το πλακώνουν στην ευθεία μετά και άντε πάλι τους πιάνεις στην κορυφή να κάνουν τη σημαδούρα... Είναι η μ@λ@κ1α του εκπαιδευόμενου. Μη σου ξανατύχει...

Το σημαντικό είναι ότι τον πέρασες και δε σου χάλασε τη μέρα, ότι δεν χτυπήσατε σαν αναβάτες και ότι ευτυχώς οι υλικές ζημιές ήταν μηδαμινές. Φαντάζεσαι να τρόμαζε, να τη σήκωνε και να καταλήγατε σε κανένα χωράφι; Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω...

Πάντως αν το GSXR είχε "εξατμίσεις", ήταν Κ7 όχι Κ6. Το Κ6 είχε μία, δεξιά.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Οκτ 09, 2007 3:48 pm

Dimitris έγραψε:
Dimitris έγραψε:
Όσο για ένα fazer 600 με καινούριες αναρτήσεις...αν θυμάμαι καλά....2 φορές βρέθηκε μπροστά μου...ως εμπόδιο....αλλά δεν χρειάστηκε παρά μια με δυο στροφές για να του χαρίσω το "πρρρρρρρ" που έλεγε ο airborn προηγουμένως...τη μία από την εσωτερική στη Κ11 προς Κ12 και την άλλη από μια εξωτερική, με πολλή προσοχή βεβαίως-βεβαίως για να μην τον τρομάξω τον δύστυχο....χεχε...

...


Ποιός ήταν αυτός ρε παιδιά; Τον ξέρουμε;


Να δεις πως τον λένε. Νίκο μου φαίνεται και πρέπει να είναι από το Βόλο.
Μου θυμίζει ένα γνωστό μου που είναι επιρρεπής στις τούμπες με 0 χλμ. :smt056
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Οκτ 09, 2007 3:51 pm

Στην πίστα γνωρίζεις τους καλύτερους ανθρώπους και μηχανές.
Συνημμένα




Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό bux την Τρί Οκτ 09, 2007 6:05 pm

Ευγε τιμημενα τεκνα του motocikleta.gr!!!!!!
Ελπιζω καποια στιγμη να εχω κι εγω την εμπειρια που ζησατε.
Και πολι μπρσβο τυπακια :smt039 :smt039
:weedman: :weedman:
Άβαταρ μέλους
bux
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 24, 2006 7:43 pm
Ονομα χρήστη: Στεφανος
Μοντέλο: ZX12R
Κυβικά: 1199

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Οκτ 09, 2007 8:35 pm

τεζα!πολυ ομορφα ολα....

ενα ακομα μπραβο στα παιδια!!αντε και στα δικα μας.... :smt029
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Οκτ 09, 2007 9:09 pm

mechie έγραψε:Εκπλήσσομαι που δεν σας μαύρισαν και τους δύο (σημαία εννοώ) για το τρακάρισμα. Στο "απλό" 0-300 σχολείο τονίζουν ξανά και ξανά, μην περνάτε στα φρένα στην είσοδο γιατί ο πιο αργός οδηγός τρομάζει, μην περνάτε μέσα στη στροφή για τον ίδιο λόγο, περάστε στην έξοδο ή στην ευθεία αν μπορείτε. Και δεν εννοώ ότι δεν μπορούσες, για να μην παρεξηγηθώ. Απλά αφού κάνετε ασκήσεις, λογικό είναι σε κάθε στροφή ο κάθε ένας από εσάς να κάνει ότι μπορεί, όπως μπορεί. Και σωστά και λάθος και αργά και γρήγορα. Σχολείο είναι. Άλλος ξέρει πιο πολλά, άλλος λιγότερα, άλλος καταλαβαίνει αμέσως, άλλος όχι. Θέλει χώρο για πειραματισμό. Ακόμα και για τον "κουλομαρία", για να μάθει πήγε. Και μια που καθρέφτες δεν έχετε αφού τους περνάνε ταινία, που να σε δει από πίσω του; Το ότι χτυπήσατε και δεν βγήκε να δει τι έγινε, μπορεί να σημαίνει πως ούτε καν το κατάλαβε,
Πάντως αν το GSXR είχε "εξατμίσεις", ήταν Κ7 όχι Κ6. Το Κ6 είχε μία, δεξιά.


Είχε μια εξάτμιση δεξιά. Το οτι έγραψα "εξατμίσεις", το έγραψα απλά ερήμην του λόγου...

Το κατάλαβε τη στιγμή που έγινε και γύρισε και κοιταχτήκαμε.

Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις. Έτσι είναι τα πράγματα. Όπως τα λες. Είναι σχολείο και πρέπει να τηρούνται κάποιοι κανόνες. Και φυσικά καλώς υπάρχουν οι κανόνες. Ήταν λάθος στιγμιαία εκτίμηση. Η προσπέρασή μου άρχισε να γίνεται στην ΕΞΟΔΟ της ΚΑΜΠΗΣ Κ3, όπου ακολουθεί μικρή ευθεία μέχρι την Κ4.

Αυτά.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Τρί Οκτ 09, 2007 9:21 pm

Βρε δε σου λέω ότι σώνει και καλά είσαι εσύ ο φταίχτης. Απλά λέω ότι υπάρχει και η άλλη άποψη... Και αφού το κατάλαβε και δεν ήρθε καν να πει μια συγγνώμη, κάτι, έστω ένα "γειά", είναι πολύ βλάκας ο τύπος...
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Οκτ 09, 2007 11:44 pm

Dimitris έγραψε:
Dimitris έγραψε:
Όσο για ένα fazer 600 με καινούριες αναρτήσεις...αν θυμάμαι καλά....2 φορές βρέθηκε μπροστά μου...ως εμπόδιο....αλλά δεν χρειάστηκε παρά μια με δυο στροφές για να του χαρίσω το "πρρρρρρρ" που έλεγε ο airborn προηγουμένως...τη μία από την εσωτερική στη Κ11 προς Κ12 και την άλλη από μια εξωτερική, με πολλή προσοχή βεβαίως-βεβαίως για να μην τον τρομάξω τον δύστυχο....χεχε...

...


Ποιός ήταν αυτός ρε παιδιά; Τον ξέρουμε;


Ξεραδια βρε, μπορει να εκανες ενα level παραπανω, αλλα την επομενη φορα θα σε πατησω, δε θα σε λυπηθω :smt016 :smt016 :smt016
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Οκτ 09, 2007 11:46 pm

Dakota έγραψε:
Dimitris έγραψε:
Dimitris έγραψε:
Όσο για ένα fazer 600 με καινούριες αναρτήσεις...αν θυμάμαι καλά....2 φορές βρέθηκε μπροστά μου...ως εμπόδιο....αλλά δεν χρειάστηκε παρά μια με δυο στροφές για να του χαρίσω το "πρρρρρρρ" που έλεγε ο airborn προηγουμένως...τη μία από την εσωτερική στη Κ11 προς Κ12 και την άλλη από μια εξωτερική, με πολλή προσοχή βεβαίως-βεβαίως για να μην τον τρομάξω τον δύστυχο....χεχε...

...


Ποιός ήταν αυτός ρε παιδιά; Τον ξέρουμε;


Να δεις πως τον λένε. Νίκο μου φαίνεται και πρέπει να είναι από το Βόλο.
Μου θυμίζει ένα γνωστό μου που είναι επιρρεπής στις τούμπες με 0 χλμ. :smt056


Γεια σου βρε daKOTA :smt117 :smt117 :smt117
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες