Ο πιο φτηνός τρόπος για να επιταχύνουμε - Γραναζια μεταδοσης

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Ο πιο φτηνός τρόπος για να επιταχύνουμε - Γραναζια μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Οκτ 23, 2007 3:51 pm

Απλά βάζουμε ένα μικρότερο γρανάζι μπροστά. Φροντίζουμε να μην το παρακάνουμε έτσι ώστε να πάμε ταυτόχρονα και για αλλαγή αλυσίδας κίνησης, ή για κόψιμο των κρίκων της. ΕΠίσης καλό είναι να γνωρίζουμε πως ένα δόντι λιγότερο στο μπροστινό γρανάζι αντιστοιχεί με 3 περισσότερα στο πίσω γρανάζι και έτσι μπορούμε να κάνουμε τους υπολογισμούς μας (βάσει μαθηματικου τύπου) για το τι τελική ταχύτητα θα έχει πλεον η μοτοσικλέτα μας.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Τρί Οκτ 23, 2007 3:57 pm

Ναι αλλα ετσι δεν ταλαιπωρειτε περισσοτερο το συστημα μεταδοσης

που απο τον κατασκευαστη ειναι υπολογισμενο διαφορετικα?
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Οκτ 23, 2007 4:10 pm

Νομίζω πως αν γίνουν οι ανάλογες τροποποιήσεις όπως λέει το αρθράκι τότε δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Γιατί όπως λέει "φροντίζουμε να μην το παρακάνουμε..".....
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τρί Οκτ 23, 2007 6:21 pm

Καλύτερα να μεγαλώσεις το πίσω γρανάζι (αν και είναι πιο ακριβό), γιατί το μικρότερο μπροστά γρανάζι φθείρει περισσότερο την αλυσίδα (και έχει και περισσότερες απώλειες λόγω τριβών - πιο απότομης αλλαγής κατεύθυνσης της αλυσίδας => χάνεις λίγο παραπάνω σε ισχύ).
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό After την Τρί Οκτ 23, 2007 7:17 pm

Βασικα καλο θα ηταν το μπροστινο γραναζι να μην κατεβαινει λιγοτερο απο τα 12 δοντια(ή 13)
Απο εκει και περα αν θες το κανεις το μηχανακι να τελικιαζει στα 120, δεν εχει κανενα προβλημα


Επισης 1 δοντι μπροστα ισουται με 2.6 πισω
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Τρί Οκτ 23, 2007 7:55 pm

Για δείτε κι αυτό...

http://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Οκτ 23, 2007 10:17 pm

X_NR750 έγραψε:Ναι αλλα ετσι δεν ταλαιπωρειτε περισσοτερο το συστημα μεταδοσης

που απο τον κατασκευαστη ειναι υπολογισμενο διαφορετικα?


οταν το παρακανεις φυσικα και ταλαιπωρείτε

στο Fazer 600 ειχα βαλει 1 μικροτερο μπροστα και πηγαινε πολυ καλητερα για 4κυλινδρο

και στο RC31 το ειχα μακρυνει οταν το μοτερ ειχε ακομα δυναμη γιατι παρα ηταν κοντο

φυσικα ενα βημα μακρητερο ή κοντητερο
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Οκτ 23, 2007 10:18 pm

HawkGt έγραψε:Για δείτε κι αυτό...

http://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/



Drogar-Mark-14(LBG).gif Drogar-Mark-14(LBG).gif
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Οκτ 24, 2007 2:05 pm

Tassos έγραψε:Καλύτερα να μεγαλώσεις το πίσω γρανάζι (αν και είναι πιο ακριβό), γιατί το μικρότερο μπροστά γρανάζι φθείρει περισσότερο την αλυσίδα (και έχει και περισσότερες απώλειες λόγω τριβών - πιο απότομης αλλαγής κατεύθυνσης της αλυσίδας => χάνεις λίγο παραπάνω σε ισχύ).

+ πιο γλυκο τραβηγμα (απλωνετε η ροπη).
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Lskostas την Παρ Οκτ 26, 2007 12:38 pm

Ειδικα σε ss ΕΝΑ ΚΟΝΤΥΤΕΡΟ μπροστα σου δινει τρελο Mπαμ...

:partyman:
"ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

Στα 1000cc σου,δεν χωράνε ψέματα...LS
Άβαταρ μέλους
Lskostas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:04 pm
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό Billy την Κυρ Απρ 13, 2008 10:41 pm

Ας πούμε πως με δεύτερη στο κιβώτιο βαράει κόφτη στης 110χαω. Αν βάλω μεγαλύτερο γρανάζι πίσω θα πέσουν και τα χιλιόμετρα? Δηλαδή θα χτυπάει ας πούμε στης 100χαω?
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nfot την Κυρ Απρ 13, 2008 11:46 pm

Billy έγραψε:Ας πούμε πως με δεύτερη στο κιβώτιο βαράει κόφτη στης 110χαω. Αν βάλω μεγαλύτερο γρανάζι πίσω θα πέσουν και τα χιλιόμετρα? Δηλαδή θα χτυπάει ας πούμε στης 100χαω?


Εξαρταται απο το ποσα δοντια εχει και ποσα θα βαλεις.

Γραψε ποσα δοντια εχει το πισω γραναζι τωρα, στα ποσα σπαει η 2α σου και στα ποσα θες να σπαει και το υπολογιζουμε.

Παντως, μεγαλυτερο πισω γραναζι, ισως να θελει και μεγαλυτερη αλυσιδα. Ενω κατα 1 δοντι μικροτερο μπροστα, δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα στη ολικη διαδρομη της αλυσιδας.

Υπολογιζε οτι 1 δοντι μικροτερο μπροστα μπορει να ειναι και 3-4 δοντια μεγαλυτερο πισω.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό lord την Κυρ Απρ 13, 2008 11:47 pm

στο tuono δε πεφτει η τελικη απο οτι ξερω.σε καποια αλλα χανεις καποια χιλιομετρα.
αλλαξα το 16αρι με 15.


ΤΟΥΜΠΑΝΟ! :supz:
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό georgek την Δευτ Απρ 14, 2008 4:43 am

Και εγω το εχω στο προγραμμα να το κοντυνω ενα δοντι μπροστα(μαζι με speedohealer για να μην τρελαθει το κοντερ).
Και πιστευω οτι θα φτανει και την τελικη και μαλιστα γρηγοροτερα καθοτι γυμνο=ανυπαρκτη αεροδυναμικη και στα πολλα χρειαζεται περισσοτερη ισχυ για να επιταχυνει σε σχεση με ενα προσεγμενο αεροδυναμικα+ το οτι εγω δεν μπορω να καθησω εκει πανω μετα τα 230 οποτε δεν με νοιαζει αν χασει και μερικα χιλιομετρα τελικης!
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Billy την Δευτ Απρ 14, 2008 2:24 pm

Δηλαδή αν κοντύνουμε το μπροστά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το να μεγαλώσουμε το πίσω αλλα δεν επηρεάζεται πολύ η τελική ταχύτητα? Βασικά δεν θέλω να αλλάξει η κλιμάκωσει στο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Mythos την Δευτ Απρ 14, 2008 3:21 pm

Billy έγραψε:Δηλαδή αν κοντύνουμε το μπροστά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το να μεγαλώσουμε το πίσω αλλα δεν επηρεάζεται πολύ η τελική ταχύτητα? Βασικά δεν θέλω να αλλάξει η κλιμάκωσει στο κιβώτιο.


Αν κοντύνεις το μπροστά θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με το να μεγαλώσεις το πίσω σε αναλογία 1:3
περίπου (εξαρτάται από τη μηχανή).

Αν η 6η σου είναι τόσο "μακριά" που δεν τελικιάζει με αυτή αλλά με 5η τότε δε θα χάσεις χλμ τελικής.

Αυτό που θα συμβεί είναι ότι θα πυκνώσει κάπως το κιβώτιο αφού όλες θα μετατοπιστούν προς τα "κάτω".
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό ace69 την Δευτ Απρ 14, 2008 3:52 pm

Προσοχή να υπολογίζετε το λόγο πίσω/μπροστινού να μήν είναι άκέραιος π.χ. 48/16 = 3 διότι απο το ίδιο δόντι θα περνάει ο ίδιος κρίκος. Πάντα το αποτέλεσμα να έχει δεκαδικά π.χ. 48/15 = 3,2. Ετσι επιτυγχάνετε ομοιόμορφη φθορά.
Επίσης να προσέχετε σε περιπτώσεις μικρού γραναζιού πίσω π.χ. GSF Bandit 1250 39/16 όπου αν μικρύνει το μπροστινό θα υπάρχει περισσότερη επαφή της αλυσίδας με το ψαλίδι.
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες