Εχοντας 5 μηνες συμβιωση με το VSTROM 650 και με την εμπειρια μου απο προηγουμενες μηχανες εχω καταληξει στο παρακατω συμπερασμα για τα φρενα του.......
Η μοτοσυκλετα δεν παρεχει σημειο στηριξης στα ποδια με αποτελεσμα το "βαρος"κατα το φρεναρισμα να πεφτει στο σωμα και στα χερια.
Η μανετα δεν προσφερει καλη αισθηση,ενω το μπροστινο βυθιζεται σημαντικα.
Οι δυο δισκοι εμπρος ειναι αποταλεσματικοι,ομως ο πισω μπλοκαρει ευκολα ενεργοποιοντας ετσι σχετικα νωρις το ABS,λογω του οτι οι αναρτησεις ειναι **Motocikleta - Bot** και εχουμε μεταφορα βαρους στον εμπρος τροχο με αντιστοιχο ελαφρομα του πισω.
Καλυτερα σε φρενα πανικου να χρησιμοποιειται μονο το εμπρος και να ασκειται αρκετη δυναμη στη μανετα η οποια πρεπει να ρυθμιστει οπωσδηποτε στην 1η θεση,αλλιως με δυνατη πιεση τερματιζει στο γκριπ του γκαζιου.(Το πισω φρενο μπορει να εχει επικουρικο ρολο με προσεκτικη ομως χρηση).
Σε ακραιο φρεναρισμα παρατηρουνται καποιες ελαστικοτητες χωρις ομως να προκαλουν περαιτερω προβλημα λογω του πολυ καλου πλαισιου.
Σε γενικες γραμμες,τα φρενα τα χαρακτηριζω καλα αφου περασεις μαζι τους ομως ενα μικρο χρονικο διαστημα προσαρμογης.