Aξιολογηση φρενων VSTROM.

Aξιολογηση φρενων VSTROM.

Δημοσίευσηαπό skiathian την Παρ Νοέμ 09, 2007 9:33 pm

Εχοντας 5 μηνες συμβιωση με το VSTROM 650 και με την εμπειρια μου απο προηγουμενες μηχανες εχω καταληξει στο παρακατω συμπερασμα για τα φρενα του.......
Η μοτοσυκλετα δεν παρεχει σημειο στηριξης στα ποδια με αποτελεσμα το "βαρος"κατα το φρεναρισμα να πεφτει στο σωμα και στα χερια.
Η μανετα δεν προσφερει καλη αισθηση,ενω το μπροστινο βυθιζεται σημαντικα.
Οι δυο δισκοι εμπρος ειναι αποταλεσματικοι,ομως ο πισω μπλοκαρει ευκολα ενεργοποιοντας ετσι σχετικα νωρις το ABS,λογω του οτι οι αναρτησεις ειναι **Motocikleta - Bot** και εχουμε μεταφορα βαρους στον εμπρος τροχο με αντιστοιχο ελαφρομα του πισω.
Καλυτερα σε φρενα πανικου να χρησιμοποιειται μονο το εμπρος και να ασκειται αρκετη δυναμη στη μανετα η οποια πρεπει να ρυθμιστει οπωσδηποτε στην 1η θεση,αλλιως με δυνατη πιεση τερματιζει στο γκριπ του γκαζιου.(Το πισω φρενο μπορει να εχει επικουρικο ρολο με προσεκτικη ομως χρηση).
Σε ακραιο φρεναρισμα παρατηρουνται καποιες ελαστικοτητες χωρις ομως να προκαλουν περαιτερω προβλημα λογω του πολυ καλου πλαισιου.
Σε γενικες γραμμες,τα φρενα τα χαρακτηριζω καλα αφου περασεις μαζι τους ομως ενα μικρο χρονικο διαστημα προσαρμογης.
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Νοέμ 09, 2007 10:30 pm

καλό το σεμινάριο , αλλά δεν μας είπες με πόσα φρενάρεις , και δεν διαχώρισες την συμπεριφορά των φρένων στις βασικές ας πούμε ταχύτητες 40χλμ 80χλμ και 120χλμ , που είναι η κίνηση στην πόλη - ανοιχτή διαδρομή - ταξίδι .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό nfot την Παρ Νοέμ 09, 2007 11:19 pm

Οταν εκανα test ride το στρωμα, προερχομενος απο Bandit 400V, τα φρενα του τα βρηκα απαραδεκτα σε αισθηση και αποδοση. Ειναι ο βασικος λογος που δεν το πηρα.

Για το μπλοκαρισμα του πισω φρενου, απο οσα εχω ακουσει - διαβασει, ειναι κοινος τοπος για πολλα μοτορια. Και στο fazer το πισω μπλοκαρει για πλακα.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Νοέμ 10, 2007 12:21 pm

για οσα εχου γραφτει δεν ξερω μιας και που δεν το εχω οδηγησει

στο μονο που διαφωνω ειναι στην ταχτικη στα φρενα πανικου

στα φρενα πανικου ειναι που χρειαζεσαι και τα δυο φρενα για να ισοροπησεις την μοτοσικλετα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr


Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες